Mimoň 24.-26.8

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Odpovědět
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 22.08.2007, 10:16

http://mimonske-valky.autolepky.cz/
tak alespoň zde něco...
víte něco o sprintech? kdy,za kolik,kategorie?
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 22.08.2007, 10:39

turbo je x1.5 :? myslim,takze nemas sanci .dostanes se mezi eva a imrezy
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 22.08.2007, 11:05

myslim že třeba honzajan má na ty eva a imprezy dost dobrý šance :twisted:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 22.08.2007, 11:06

jen co vyřeším otáčky na 9000, tak se s nima poperu, do té doby mají navrch suboeva

Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3741
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr.S14 » 22.08.2007, 11:13

Kentoya píše:jen co vyřeším otáčky na 9000, tak se s nima poperu, do té doby mají navrch suboeva
suboeva :-D pojed se tam taky mrknout do mimone:) s Honzou dáte vsechny :)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 22.08.2007, 11:55

je to blazen :D

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 22.08.2007, 12:09

Tak už jen hodit turbo do auta a mám připraveno účast nutná
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.08.2007, 12:09

Kentoya píše:jen co vyřeším otáčky na 9000, tak se s nima poperu, do té doby mají navrch suboeva
nechcem brat iluzie, ale asi nevyriesis. nevyriesil norris, myslis ze vyriesis ty? nejako mi nie je jasne, preco sa stale snazis o take sialene otacky, kvoli comu?

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 22.08.2007, 12:44

A já myslím že by to i za to stálo, mít nějaké turbo co i v těchto otáčkách udrží tlak tak je to mazec, viz maratova honda - ta točí 10000rpm. Ale u SXa to asi nebude reálné :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.08.2007, 13:02

Evo ma tiez dvojliter, takze je asi logicke (aspon u S14), ze je v tej istej kategorii. Podla mna by mali byt kategorie robene napr. podla serioveho pomeru vykon/hmotnost.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.08.2007, 13:08

DRFTING píše:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-APEX ... enameZWDVW nestačí jen koupit toto a prostě nastavit vyšší otáčky ? mělo by to umět. (toto je na sr,ale na ca se to delá taky,nechtel jsem hledat)
Ok. Skus trochu precitat forum a potom pochopis, ze nejde len o to nastavit vyssie otacky ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 22.08.2007, 13:21

DRFTING píše::shock: ok :oops: tak mi v rychlosti napiš v čem je problém,pokud to tento comp pro náš motor bude nabízet,tak by to měl umět,třeba tento comp pro RX7 FD to nabízí a funguje to,vím je to úplně jinej motor.Jinak já tomu hovno rozumím to se přiznám.
Nejde len o to povolit ecu vyssie otacky. Aby si mohol tocit 9000 potrebujes spravit komplet hlavu, dokonale vyvazit spodok motora, zvacsit komplet saciu cast motora od filtra, atd.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.08.2007, 14:06

co je potrebne aby ca18det dokazal bez uhony prezit vytacanie na 9000ot a tym nemyslim jednorazove? (turbo nie je v tomto pripade otazka, moze byt lubovolne)

1, hodne siroke vacky s velkym zdvihom
2, pevne zdvihatka
3, komplet modifikovana hlava, zvacsene kanaly, odobraty material v kanaloch, zalicovanie, modifikacia hlavy kvoli vackam
4, perfektne vyvazeny a odlahceny spodok. problem je ze ca kluka na rozdiel od sr kluky NIE JE kompletne vyvazena protizavazim, z toho vyplavaju vibracie a problemi s loziskami
5, komplet harmonicky vyvazeny motor, spojka, zotrvacnik
6, problem s olejovym cerpadlom. pri 9000ot dochadza ku kavitacii, neviem o tom ze by existovalo aspon dostupne riesenie.
7, toto cele musis doladit zo strany ECU, to je vsak najmensi problem


tolko teoria. stale by som rad vedel, aky je ucel potreby tak vysokych otacok. moj nazor je to nutne len kvoli extremne velkemu turbu, kedy vykon neprestava stupat ani pri tych 9000ot. To sa bavime o vykonoch nad 600k, takze je jasne co este motor potrebuje aby to prezil. Takyto setup na ca18det ale vyzaduje nejaky druh anti lag systemu, ci uz cez ECU alebo cez oxid dusny. Vseobecne sa tu bavime o takmer absolutnom realnom maxime, co sa da z 1.8l ca18det motora dostat....

Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 22.08.2007, 18:42

připomínám že tedy pražáci sraz mezi 8- 8:30 v sobotu ráno u agipky na chodově :!:

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 22.08.2007, 19:06

mno ja tam tudy nepojedu ponevadz bych musel pres celou prahu dolu a pak zase nahoru :D
asi pojedu jeste z kamosema tak se sejdem az tam

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů