Carat tuzing 2012

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od pater » 25.06.2012, 22:37

ja za seba musim pochvalit organizatorov aj caratu a hlavne ASD za dva najpregumovanejsie dni v roku .

povozil som sa ako este nikdy a uz sa tesim na dalsie kolo v Piestanoch

takze Driftu zdar a serte uz na tie hadky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od kenivruh » 26.06.2012, 08:57

A keby sa tribuna s ludmi posunula napr o 10m dalej aby bola vacsia vybehova zona (aj ked je to len trava tak aj ta dost spomali auto)? Alebo keby sa na tom mieste tribuna zrusila a dala na vedlajsiu stranu?

Dufam ze to nikto nevezme ako rypanie, ale ako konstruktivnu kritiku ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od Jimmbo » 26.06.2012, 09:43

remo píše:
Jimmbo píše: Ale aspon gumy mohli byt dookola..
o tomto som sa osobne bavil s Majom na tej ruzovej E30 po jeho buracke a hned to zhrlnu, ze by to bola hlupost kedze gumy by rovno lietali medzi ludi, ktori stoja pri plote...a toto je dovod preco tam aj neboli uz ked sa trat stavala...
To je tiez pravda...No je to tazke vyhoviet vsetkym a este dbat na ochranu... :?
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 26.06.2012, 13:59

kenivruh píše:A keby sa tribuna s ludmi posunula napr o 10m dalej aby bola vacsia vybehova zona (aj ked je to len trava tak aj ta dost spomali auto)? Alebo keby sa na tom mieste tribuna zrusila a dala na vedlajsiu stranu?

Dufam ze to nikto nevezme ako rypanie, ale ako konstruktivnu kritiku ;)
aj to je mozne, ale kazdy chce byt co najblizsie a vsetko vidiet...ale aj tak staci aby niekomu ozaj nevydalo a 10m po trave moze byt malo...

na ktoru vedlajsiu stranu myslis?? naproti tomu je val, ktory byva plny nedisciplinovanych ludi :):)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od Trinom » 26.06.2012, 21:45

remo píše:o tomto som sa osobne bavil s Majom na tej ruzovej E30 po jeho buracke a hned to zhrlnu, ze by to bola hlupost kedze gumy by rovno lietali medzi ludi, ktori stoja pri plote...a toto je dovod preco tam aj neboli uz ked sa trat stavala...
Co jsem viděl, tak pokud jsou gumy mezi sebou prošroubované a na výšku svázané (tak, jako je to na okruzích), tak nehrozí, že by někde moc lítaly. Při nárazu se můžou pohnout, ale když jsou kvalitně popropojované, tak se vzájemně udrží a nanejvýš se budou trhat řady, ale určitě nebudou nikde lítat.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od Josip » 05.07.2012, 21:20

volake videa z treningov,foto?Ništ,nido nema? :arrow: :arrow:
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 05.07.2012, 22:25

Josip píše:volake videa z treningov,foto?Ništ,nido nema? :arrow: :arrow:
foto tu: http://www.drifting.sk/galeria/fotogale ... akia-2012/
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 hostů