Carat tuzing 2012

kdy, kde a atd se zas scukneme..
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od buky300zx » 25.06.2012, 09:06

to buky300zx: Trochu silno, ale to ich ani nepoznaš. keby si ich poznal.... ozbrojeny vedla nich ani nechod.[/quote]



Co :?: :!:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
automato
user
Příspěvky: 501
Registrován: 18.11.2010, 10:28
Bydliště: Slovensko okolie NR

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od automato » 25.06.2012, 09:23

Keby mal niekto fotky z piatkových treningov, poprípade video, najlepšie kde som aj ja tak mi pošlite. Link, alebo dajte sem, chcem si dať do členov nejaké fotečky.

To Josip a Jimmbo: určite to niekde oprete crashnete, tak si myslím že keď sa Vam to stane na parkovisku pred tescom, alebo pri nejakej maštali, tam Vam nikto nepomôže. Na carate (alebo iných pretekoch) Vám pomôžu(možno aj opravia) dokonca diváci aj zatlieskaju. Tak neviem čo Vás odrádza. Aj tak to raz jebnete.

Týmto chcem poďakovať chlapcom z mobilneho pneuservisu(ZV) a Dodovi (majiteľ bývalej infinityho S13) za pomoc pri mojom crashe. Jeho rozbitá S13 skvele pomohla na darovanie orgánov na môj odchod po vlstnej osi domov.

Taktiež Ďakujem ORGANIZÁTOROVI že je kde jazdiť. Bez neho by tu bolo hovno, a nie preteky.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA

race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 25.06.2012, 12:14

buky300zx píše:Jak ze nechces,co nechces?Su to kokoti a basta!
inteligent sa prejavil...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 25.06.2012, 12:18

kenivruh píše:Nechcem moc kritizovat organizatorov, ale auta by nemuseli byt take rozbite, keby namiesto kociek boli zabrany ako byvaju na dialniciach. A ked uz kocky, tak pokial mozno poukladane vedla seba. Aby sa nestalo to ze auto trafis hranu kocky.
a o co by boli menej rozbite??? aj ked trafis stenu zadkom a otoci ta aj na predok do steny si na podobnej skode...

nehovorim ze je to ideal riesenie, primarne je zdravie divakov a keby tam kocky neboli mame ovela vacsie problemy ako rozbite auta.

kociek je malo a ak by sme chceli dat z nich stenu bola by moc kratka, mozete si byt isti ze sme to niekolkokrat preberali pred zavodom a pootocili sme z tohto dovodu kocky aspon sikmo aby sme tieto skody minimalizovali.

organizator caratu sa pokusi do buduceho roku zabezpecit betove stany pouzivane na dialniciach...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 25.06.2012, 12:21

automato píše:
kenivruh píše:Nechcem moc kritizovat organizatorov, ale auta by nemuseli byt take rozbite, keby namiesto kociek boli zabrany ako byvaju na dialniciach. A ked uz kocky, tak pokial mozno poukladane vedla seba. Aby sa nestalo to ze auto trafis hranu kocky.
Nazdar chlapi tie kocky mali byť uložene pekne vedla seba keni ma PRAVDU. (ale asi ich mali pomenej)

Ja som jazdil a na nich som si prave dojebal disk aj cele zavesenie, odtrhol silace a tyčku riadenia. Nakoniec na preteky som nemal prebraté auto komisárom SAMŠ tak ma sobotu ani nepustili.

Organizátorovi viem vytknúť toho viac(ale aj tak by ma nepočúval), ale hlavne to že nebol program. A pre drifterov(jazdcov) bez tímu je ťažké sa BEZ PROGRAMU nejak zoorganizovať. (Starať sa o auto, benzín, gumy, prezutie, PRIHLASENIE, TECH. PREBERANIE, ďalej o stravu pitie). a hlavne bez programu! či uch na ich stranke alebo v areáli.

to buky300zx: Trochu silno, ale to ich ani nepoznaš. keby si ich poznal.... ozbrojeny vedla nich ani nechod.
ano program nebol to mas pravdu...

vsetci sa do preteku registrovat pekne stihli, len tebe to uslo...tak potom neviem kde bola chyba. registrovalo sa v piatok vecer v strede tych bielych ciar az do uplnej tmy...

vsetci sa staraju o rovnake veci ako aj ty, staci sa spytat kohokvek v oranzovej veste a vzdy ti ochotne povie co sa deje.

rad by som si precital co by si rad este vytkol....

zaujimalo by ma co tou zbranou naznacujes???
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od buky300zx » 25.06.2012, 12:42

a o co by boli menej rozbite??? aj ked trafis stenu zadkom a otoci ta aj na predok do steny si na podobnej skode...

:lol: :D :cheers: Trosku sa uvedom co pises.Bol som tam,taketo rozpravky mozes pisat tomu kto tam nebol a kto nikdy nevidel suchnutie sa o betonovu stenu(videi sa da najst kopec),nie kocku!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od buky300zx » 25.06.2012, 12:43

remo píše:
buky300zx píše:Jak ze nechces,co nechces?Su to kokoti a basta!
inteligent sa prejavil...
:lol: :roll:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 25.06.2012, 12:57

buky300zx píše:a o co by boli menej rozbite??? aj ked trafis stenu zadkom a otoci ta aj na predok do steny si na podobnej skode...

:lol: :D :cheers: Trosku sa uvedom co pises.Bol som tam,taketo rozpravky mozes pisat tomu kto tam nebol a kto nikdy nevidel suchnutie sa o betonovu stenu(videi sa da najst kopec),nie kocku!
ty si jaky hrdina zrazu...kde sa to v tebe berie? takto pisat si nezvykol...

podla teba by bolo lepsie ich tam nedat vobec a zberat ludi???
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od Jimmbo » 25.06.2012, 14:16

http://www.youtube.com/watch?v=wKSZ4ax7EaA

Ja len tak... A predstav si ze travis roh kocky tan ta otoci do rohu druhej kocky predkom... Lepsie???

http://www.youtube.com/watch?v=aIKsNYfSLXM

Ok rozbil disk ale neutrhol si pol auta..

Ale zase to chapem..Nemoze to byt vsetko podla predstav... Ale aspon gumy mohli byt dookola..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od buky300zx » 25.06.2012, 14:45

remo píše:
buky300zx píše:a o co by boli menej rozbite??? aj ked trafis stenu zadkom a otoci ta aj na predok do steny si na podobnej skode...

:lol: :D :cheers: Trosku sa uvedom co pises.Bol som tam,taketo rozpravky mozes pisat tomu kto tam nebol a kto nikdy nevidel suchnutie sa o betonovu stenu(videi sa da najst kopec),nie kocku!
ty si jaky hrdina zrazu...kde sa to v tebe berie? takto pisat si nezvykol...

podla teba by bolo lepsie ich tam nedat vobec a zberat ludi???
1.Zo mna je ZRAZU hrdina,preco?Ja nemam problem ti to povedat aj do papule.To ze to tu nikto nechce napisat(mam aj par SZ aj osobnych ohlasov od viacej ludi),neznamena ze ja nemozem.

2.Ja som niekde napisal ze tam nemali byt vobec?Napisal som ze tam mala byt betonova stena v jednom kuse ako je na dialnici.

3.Podla teba je naraz do rohu kocky s rozmerom cca 1x1x1m rovnaky ako naraz do betonovej ROVNEJ steny?A ze kto je inteligent.

4.Mne je to jedno,robte si co chcete,ja drift nejazdim,ani ma to nelaka.

5.Len mi bolo luto tych ludi(a aut) co sa rok hraju s autom,doladuju ho,vrazaju don peniaze a za jeden zavod je po aute a vlastne po vsetkom.Ok,neni kazdy profik(aj ked majster sa tiez....),ale za jednu chybu na total rozflakat auto....

6.Nebudem sa vobec cudovat ked tam na buduci rok nikto nepojde jazdit(moj nazor).

7.Podla prechadzky po depe,by ste to mali premenovat na destruction derby.

8.Uz sa k tomuto nebudem vyjadrovat.

9.Jimbo,presne toto som myslel.

A kto nebol-Akcia bola UZASNA,neda sa nic nikomu vytknut,vsetko bolo absolutne super.Mozete len lutovaaaaaat ze ste nejazdili.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
automato
user
Příspěvky: 501
Registrován: 18.11.2010, 10:28
Bydliště: Slovensko okolie NR

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od automato » 25.06.2012, 16:57

remo píše:
automato píše:
kenivruh píše:Nechcem moc kritizovat organizatorov, ale auta by nemuseli byt take rozbite, keby namiesto kociek boli zabrany ako byvaju na dialniciach. A ked uz kocky, tak pokial mozno poukladane vedla seba. Aby sa nestalo to ze auto trafis hranu kocky.
Nazdar chlapi tie kocky mali byť uložene pekne vedla seba keni ma PRAVDU. (ale asi ich mali pomenej)

Ja som jazdil a na nich som si prave dojebal disk aj cele zavesenie, odtrhol silace a tyčku riadenia. Nakoniec na preteky som nemal prebraté auto komisárom SAMŠ tak ma sobotu ani nepustili.

Organizátorovi viem vytknúť toho viac(ale aj tak by ma nepočúval), ale hlavne to že nebol program. A pre drifterov(jazdcov) bez tímu je ťažké sa BEZ PROGRAMU nejak zoorganizovať. (Starať sa o auto, benzín, gumy, prezutie, PRIHLASENIE, TECH. PREBERANIE, ďalej o stravu pitie). a hlavne bez programu! či uch na ich stranke alebo v areáli.

to buky300zx: Trochu silno, ale to ich ani nepoznaš. keby si ich poznal.... ozbrojeny vedla nich ani nechod.
ano program nebol to mas pravdu...

vsetci sa do preteku registrovat pekne stihli, len tebe to uslo...tak potom neviem kde bola chyba. registrovalo sa v piatok vecer v strede tych bielych ciar az do uplnej tmy...

vsetci sa staraju o rovnake veci ako aj ty, staci sa spytat kohokvek v oranzovej veste a vzdy ti ochotne povie co sa deje.

rad by som si precital co by si rad este vytkol....

zaujimalo by ma co tou zbranou naznacujes???
Vytkol?

Neni to robené pre všetkých, a ani to tak nesmerujete, žiadny mladý chalan ani nevie že môže niečo takéto robiť. Prísť a prihlasiť sa s hociakou zadohrabkou. Spravte nábor jazdcov alebo také dačo.

Chýba tomu program, lebo slová: každý vedel a stačí sa spýtať? Podľa mňa nestačia. Aj toto je iba môj názor.
Možno nechceš aby bolo viac jazdcov, lebo chvíľami mi to tak pripadá.

A na celej akcii vidím ako sa rozhodujete dvojakým metrom. Myslím tým- ja musím(HNEĎ), a niekto iný nemusí.(napr.prilbu, kombinezu,pas, okno.)

A zbranou :lol: . myslel som na bukyho keď ste ho srali z dialky, že keby ešte do neho rýpeš ako do mňa( napr. za to KDE sa idem prezliecť do kombinezy) tak by sa mu nožík otvaral vo vrecku :lol:

Fakt som vďačný za to, že mám aspoň niekde možnosť jazdiť, nechcem si to nejak s Tebou posrať, ale niekedy mi to príde nespravodlive, a znechucuje mi to zábavu.
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA

race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od Awatar » 25.06.2012, 18:03

Člověk zůstává žasnout nad některými názormi, když se všichni jezdci přihlašovali do závodu trať viděli, věděli do čeho jdou, i když je to vždycky nepříjemný vidět crash, tak to je většinou jezdecká chyba, takže si za to můžou samy. Pokud se někomu kostky nelíbili neměl pak nastupovat do závodu. Pokud chcete dálniční betonový hrazení, myslim si, že organizátoři s tím nebudou mít sebemenší problém, ale pak počítejte možná i s víc jak trojnásobným startovným, protože někdo to zaplatit musí. Na jednu stranu jezdci pláčou jak je drahý startovný a na druhou by chtěli supr hrazení a zázemí.

Automato: zkus zajet někam do zahraničí na závody, zaplatíš si 300€ startovný, budeš někde o půl minuty později a můžej jet domů a nikdo se s tebou nebude bavit. Technický přejímky jsou tak volný až to někdy skoro nechápu, jenom proto aby si právě kluci z ulice mohli zazávodit, ale všem je to furt málo. Je to jako házet perly sviním. Kdyby byly všichni jako ty tak se drift nikam neposune a všichni budou někde pálit gumy na dvojku.

Buky: nejdřív sem chtěl být fakt sprostej po těch hovnech co si sem napsal, ale pak mě napadlo že bych se snižoval na tvojí úroveň a to mi za to nestojí. Zorganizuj takový závod ať znáš všechna pro a proti a pak mel kraviny. Všechno má svůj důvod, jasně že by všichni chtěli dělat všechno ideálně, ale to bohužel v praxi nefunguje, to si myslim že sám moc dobře víš, taky by si asi dokázal postavit auto který by jezdilo 1/4 míle pod 9sekund, ale nepostavils z nějakýho důvodu.

:roll:
S15 - JDM

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 25.06.2012, 22:27

[/quote]Vytkol?

Neni to robené pre všetkých, a ani to tak nesmerujete, žiadny mladý chalan ani nevie že môže niečo takéto robiť. Prísť a prihlasiť sa s hociakou zadohrabkou. Spravte nábor jazdcov alebo také dačo.

Chýba tomu program, lebo slová: každý vedel a stačí sa spýtať? Podľa mňa nestačia. Aj toto je iba môj názor.
Možno nechceš aby bolo viac jazdcov, lebo chvíľami mi to tak pripadá.

A na celej akcii vidím ako sa rozhodujete dvojakým metrom. Myslím tým- ja musím(HNEĎ), a niekto iný nemusí.(napr.prilbu, kombinezu,pas, okno.)

A zbranou :lol: . myslel som na bukyho keď ste ho srali z dialky, že keby ešte do neho rýpeš ako do mňa( napr. za to KDE sa idem prezliecť do kombinezy) tak by sa mu nožík otvaral vo vrecku :lol:

Fakt som vďačný za to, že mám aspoň niekde možnosť jazdiť, nechcem si to nejak s Tebou posrať, ale niekedy mi to príde nespravodlive, a znechucuje mi to zábavu.[/quote]

je to robene a vzdy bolo a bude pre vsetkych preto v piatkovych treningoch moze startovat kazdy, ale aj to musi mat svoje prvidla, aspon zsadne.

ano suhlasim na tieto zavody program nebol a pisem to uz druhy krat ze v tomto mas pravdu..

a k tomu dvojakemu metru, mozno si to tak citil, ale mozes mi 100% verit pre vsetkych je meter rovnaky, zrovna to teraz vyslo na tebe ze si stal na starte a zacal som kontrolovat prilby, kombinezy a dlhe oblecenie pre tych, ktori kombinezu nemali. nikto to ako problem nevidel, isli sa hned obliect a vsetkych som so startu otocil, teda az na jednu vynimku...

a neviem co by koho mohlo tak rozculit aby mal vytahovat zbran???

zaujimave, ze sa vacinou stazuju ti isty...asi to bude nami v tom pripade...

pokial organizator caratu nezabezpeci inu ochranu divakov ako bola posledne 2 roky nic s tym nenarobime, pracujeme s tym co nam daju k dispozicii a v prvom rade chranime divakov.

so mnou si nemas co posierat pravidla a zasady nie som ja a oni o nicom 100% nerozhodujem, ale ASD a tvori ho viac ludi....
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 25.06.2012, 22:34

buky300zx píše:
remo píše:
buky300zx píše:a o co by boli menej rozbite??? aj ked trafis stenu zadkom a otoci ta aj na predok do steny si na podobnej skode...

:lol: :D :cheers: Trosku sa uvedom co pises.Bol som tam,taketo rozpravky mozes pisat tomu kto tam nebol a kto nikdy nevidel suchnutie sa o betonovu stenu(videi sa da najst kopec),nie kocku!
ty si jaky hrdina zrazu...kde sa to v tebe berie? takto pisat si nezvykol...

podla teba by bolo lepsie ich tam nedat vobec a zberat ludi???
1.Zo mna je ZRAZU hrdina,preco?Ja nemam problem ti to povedat aj do papule.To ze to tu nikto nechce napisat(mam aj par SZ aj osobnych ohlasov od viacej ludi),neznamena ze ja nemozem.

2.Ja som niekde napisal ze tam nemali byt vobec?Napisal som ze tam mala byt betonova stena v jednom kuse ako je na dialnici.

3.Podla teba je naraz do rohu kocky s rozmerom cca 1x1x1m rovnaky ako naraz do betonovej ROVNEJ steny?A ze kto je inteligent.

4.Mne je to jedno,robte si co chcete,ja drift nejazdim,ani ma to nelaka.

5.Len mi bolo luto tych ludi(a aut) co sa rok hraju s autom,doladuju ho,vrazaju don peniaze a za jeden zavod je po aute a vlastne po vsetkom.Ok,neni kazdy profik(aj ked majster sa tiez....),ale za jednu chybu na total rozflakat auto....

6.Nebudem sa vobec cudovat ked tam na buduci rok nikto nepojde jazdit(moj nazor).

7.Podla prechadzky po depe,by ste to mali premenovat na destruction derby.

8.Uz sa k tomuto nebudem vyjadrovat.

9.Jimbo,presne toto som myslel.

A kto nebol-Akcia bola UZASNA,neda sa nic nikomu vytknut,vsetko bolo absolutne super.Mozete len lutovaaaaaat ze ste nejazdili.
add 2: vsetko je jednoduche lacne a idealne

add 3: to som nenapisal, ale 1 a 100 to isto nie je ako pises ty..

add 4: nedivim sa...

add 5: dodo, majo aj ruda to brali dost v pohode ako sucast driftu a uz planovali co ako prestavaju...

add 6: neviem preco by nesli...steny, valy a kopce su beznou sucastou driftu (OK kocky mozno nie)
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Carat tuzing 2012

Příspěvek od remo » 25.06.2012, 22:36

Jimmbo píše: Ale aspon gumy mohli byt dookola..
o tomto som sa osobne bavil s Majom na tej ruzovej E30 po jeho buracke a hned to zhrlnu, ze by to bola hlupost kedze gumy by rovno lietali medzi ludi, ktori stoja pri plote...a toto je dovod preco tam aj neboli uz ked sa trat stavala...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů