Trocha srandy.

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Woyta » 01.09.2012, 20:09

More boost!!
Obrázek
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od blázen » 10.09.2012, 12:01

mara se nudil :lol:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od buky300zx » 10.09.2012, 12:04

Naco dve turba fukaju do jedneho?Cista kktina.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Woyta » 10.09.2012, 14:53

2 mala jedno velke. Asi to ma kvuli turbo lagu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od buky300zx » 10.09.2012, 20:51

Tak to asi nie,lebo tie turba su podla mna rovnake.Asi sa niekto pekne nudil.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Grassell » 11.09.2012, 12:29

Ale nenudi, přečtěte si knihu o turbech a kompresorech pro VS tech. mněl jsem ji pujcenou z knihovny a tam mate popsano o co mu jde. :wink:

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od buky300zx » 11.09.2012, 13:01

No uz aj letim zhanat knihu a dufam ze aj minimalne 20 ludi z fora.Co by sa ti stalo,keby si to sem napisal strucne?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Grassell » 11.09.2012, 13:37

Tohle najdes i na netu :D

Podle neověřených informací se v příští M3 má objevit šestiválec (snad řadový, i když BMW si nechalo patentovat také V6) s trojicí turbodmychadel.

Otázkou ale zůstává nejen spolehlivost a životnost takových systémů, ale hlavně jejich smysl. Přeplňování existuje především jako náhražka objemu motoru, takže i menší agregát může nabídnout vyšší výkon. Pokud by se argumentovalo snížením hmotnosti pohonných jednotek
Přílohy
BMW_turbo_.jpg

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Grassell » 11.09.2012, 14:10


Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od buky300zx » 11.09.2012, 14:12

Inak neni tam vysvetlene nic co si napisal,ale neva.A ten obrazok co si dal je dooooost odlisny od toho prveho.U toho Bmw nahanaju 3 valce kazde turbo a potom z dvoch ide do jedneho.Ale na tom prvom obrazku nahana JEDNO turbo 4,alebo 6,alebo 8...valcov a to potom dve turba.Nikde nevidim na tom obrazku ze by isel tlak z toho velkeho do malich,alebo naopak(u BMW).Kedze su tie 3 turba na prvom obrazku ASI rovnake,tak logicky bude ze to jedno turbo bude brzdit tie dve co do neho tlacia,alebo sa mylim?
Ved vysvetli ako si to cital v tej knihe.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Grassell » 11.09.2012, 14:15

Sorac mas pravdu , to posledni musi byt vetsi.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Kentoya » 11.09.2012, 16:01

to není až tak pravda
mohou být všechny 3 stejné, jen zvolit správnou velikost pro všechny a AR
jde o to, že ty dvě velké co jdou každé ze tří válců, mají jen vzduch ze tří válců, a to poslední ze všech šesti
účinnost těch prvních svou je větší (avšak točí až při větší zátěži motoru), díky měrnému teplu odevzdanému a expandujícímu naproti tomu třetímu u kterého jest toto nižší, avšak je to vyváženo objemem či množstvím vzduchu kterého je více a proto točí dříve
tím pádem laicky řečeno třetí turbo se roztočí dříve, tudíž tlačí vzduch do motoru v nižších točkách a ještě než přejde do surge limitu už valí ty dvě a to fest, tudíž díky tomutu tříturbovému systému, se chová motor dole podobně jako u kompresoru a nahoře jako u pořádného macka turba, lepší krouták v celém průběhu toček
kdysi asi tři roky zpět jsem to řešil s jedním magorem, jak by se asi choval Lmotor v datsunu na třech turbech T2871 ar tuším 86
jen finance mě zastavily

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Jimmbo » 11.09.2012, 18:14

Len taku laicku otazku... A potom to posledne tretie turbo nebrzdi vyfukove plyny tych dvoch velkych ve vysokych otackach????
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od Woyta » 11.09.2012, 19:13

Staci velka externi wastegate.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Trocha srandy.

Příspěvek od SilverFox » 11.09.2012, 19:19

To by byla blbost. Proč se připravovat o tlak pro to třetí? Ztráta tam bude, ale vzhledem k výhodám řešní zanedbatelná řek bych.
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 102 hostů