napatie na alternatore CA18 det
napatie na alternatore CA18 det
Prosim vas odmerajte mi vysku napatia na alternatore pre porovnanie ja mam 14,2V ale napr.moj sunny ma 14,6.Dakujem za pomoc.
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Re: napatie na alternatore CA18 det
A co se ti na tehle hodnote nezda? Evidentne dobiji.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: napatie na alternatore CA18 det
Mala zmena po zahriati motora 13,9V.Mam problem s cievkmi pri plnom tlaku zhasa iskruWoyta píše:A co se ti na tehle hodnote nezda? Evidentne dobiji.
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Re: napatie na alternatore CA18 det
13,9V je stále víc než dost a když padá napětí, tak by ecu (případně "chytré" cívky) měla reagovat prodlouženou dobou buzení tak, aby to na jiskru nemělo negativní vliv... Asi bych hledal chybu jinde než v napětí, ale je to teorie...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: napatie na alternatore CA18 det
Hlavne mi sem napiste napatia nech mam z coho vychadzat.Potom sa uvidi co dalejFil píše:13,9V je stále víc než dost a když padá napětí, tak by ecu (případně "chytré" cívky) měla reagovat prodlouženou dobou buzení tak, aby to na jiskru nemělo negativní vliv... Asi bych hledal chybu jinde než v napětí, ale je to teorie...
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Re: napatie na alternatore CA18 det
Jestli ti to zhasi jiskru, tak spis mas problem se svickami.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: napatie na alternatore CA18 det
Aky mas ubytok napatia na volnobeh medzi alternatorom a baterkou? Mne na primere so zatazou ten ubytok narastal takze som komplet vybrusil kontakty na alternatore a baterke a uz to je bez problemov.
Na alternatore ti pomeram hned ako sa dostanem do garaze.
Ten tlak mas seriovy? Cievky tiez seriove?
Na alternatore ti pomeram hned ako sa dostanem do garaze.
Ten tlak mas seriovy? Cievky tiez seriove?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: napatie na alternatore CA18 det
podstatny je v tomto pripade ubytok medzi napatim baterie a na cievkach (pri zatazi)...tu bude zrejme problem
Re: napatie na alternatore CA18 det
kenivruh píše:Aky mas ubytok napatia na volnobeh medzi alternatorom a baterkou? Mne na primere so zatazou ten ubytok narastal takze som komplet vybrusil kontakty na alternatore a baterke a uz to je bez problemov.
Na alternatore ti pomeram hned ako sa dostanem do garaze.
Ten tlak mas seriovy? Cievky tiez seriove?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Re: napatie na alternatore CA18 det
Tlak 1,4bar cievky VAG a nistunekenivruh píše:Aky mas ubytok napatia na volnobeh medzi alternatorom a baterkou? Mne na primere so zatazou ten ubytok narastal takze som komplet vybrusil kontakty na alternatore a baterke a uz to je bez problemov.
Na alternatore ti pomeram hned ako sa dostanem do garaze.
Ten tlak mas seriovy? Cievky tiez seriove?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Re: napatie na alternatore CA18 det
Uz mi to niekto zmerajte na teplom aj studenom motore prosim.dakujem za ochotu
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: napatie na alternatore CA18 det
studeny motor (cca 10 stupnov) 14.45V na alternatore +/- 14.3V na baterke
teply motor 14.2V na alternatore +/- to iste na baterke
teply motor 14.2V na alternatore +/- to iste na baterke
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den