napatie na alternatore CA18 det

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od sx200 »

Prosim vas odmerajte mi vysku napatia na alternatore pre porovnanie ja mam 14,2V ale napr.moj sunny ma 14,6.Dakujem za pomoc.
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od Woyta »

A co se ti na tehle hodnote nezda? Evidentne dobiji.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od sx200 »

Woyta píše:A co se ti na tehle hodnote nezda? Evidentne dobiji.
Mala zmena po zahriati motora 13,9V.Mam problem s cievkmi pri plnom tlaku zhasa iskru
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od Fil »

13,9V je stále víc než dost a když padá napětí, tak by ecu (případně "chytré" cívky) měla reagovat prodlouženou dobou buzení tak, aby to na jiskru nemělo negativní vliv... Asi bych hledal chybu jinde než v napětí, ale je to teorie...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od sx200 »

Fil píše:13,9V je stále víc než dost a když padá napětí, tak by ecu (případně "chytré" cívky) měla reagovat prodlouženou dobou buzení tak, aby to na jiskru nemělo negativní vliv... Asi bych hledal chybu jinde než v napětí, ale je to teorie...
Hlavne mi sem napiste napatia nech mam z coho vychadzat.Potom sa uvidi co dalej
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od Woyta »

Jestli ti to zhasi jiskru, tak spis mas problem se svickami.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od kenivruh »

Aky mas ubytok napatia na volnobeh medzi alternatorom a baterkou? Mne na primere so zatazou ten ubytok narastal takze som komplet vybrusil kontakty na alternatore a baterke a uz to je bez problemov.

Na alternatore ti pomeram hned ako sa dostanem do garaze.

Ten tlak mas seriovy? Cievky tiez seriove?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od raddy »

podstatny je v tomto pripade ubytok medzi napatim baterie a na cievkach (pri zatazi)...tu bude zrejme problem
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od sx200 »

kenivruh píše:Aky mas ubytok napatia na volnobeh medzi alternatorom a baterkou? Mne na primere so zatazou ten ubytok narastal takze som komplet vybrusil kontakty na alternatore a baterke a uz to je bez problemov.

Na alternatore ti pomeram hned ako sa dostanem do garaze.

Ten tlak mas seriovy? Cievky tiez seriove?
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od sx200 »

kenivruh píše:Aky mas ubytok napatia na volnobeh medzi alternatorom a baterkou? Mne na primere so zatazou ten ubytok narastal takze som komplet vybrusil kontakty na alternatore a baterke a uz to je bez problemov.

Na alternatore ti pomeram hned ako sa dostanem do garaze.

Ten tlak mas seriovy? Cievky tiez seriove?
Tlak 1,4bar cievky VAG a nistune
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od sx200 »

Uz mi to niekto zmerajte na teplom aj studenom motore prosim.dakujem za ochotu
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: napatie na alternatore CA18 det

Příspěvek od kenivruh »

studeny motor (cca 10 stupnov) 14.45V na alternatore +/- 14.3V na baterke
teply motor 14.2V na alternatore +/- to iste na baterke
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět