dotazeni auta z nemecka...

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
nitros
user
Příspěvky: 201
Registrován: 24.11.2004, 19:16
Bydliště: Praha

dotazeni auta z nemecka...

Příspěvek od nitros » 18.02.2005, 14:11

Zacinam premejslet ze bych si na jaro dotahl nejakou peknou dvoustovku z nemecka na prestavbu, ale ma s tim nekdo nejaky zkusenosti, je tu nekdo s odtahovkou? nebo muzu to normalne prevest prez hranice, kolik je clo nebo nejaky poplatky? je lepsi to vozit na prevozkach a pokud jo kde je dostanu? na hranicich nebo nekde jinde a nebo to proste nalozit na vozejk a dovezt to az domu... a na kolik by to tak zhruba mohlo vyjit...??

co sem se dival na autoscout.de tak tam jde sehnat 200sxko podle nemcu v topstavu za necelejch 80tis. a topstav u nemcu je trosku neco jinyho nez topstav u nas v CR ze :)

NTS

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 18.02.2005, 14:42

Na p?evozkách m?žeš jet jen pokud to má v n?mecku TUV(technickou)Je lepší se s prodávajícím p?edem domluvit,jestli s Tebou pro n? sjede a za?ídí je,ale pokud mluvíš trochu n?mecky tak to asi zvládneš sám.(Stojej cca 80EUR)Ale ze skušenosti bych koupil p?kný auto s mech. vadou.I když totiš bude v top stavu,tak bude motor v?tšinou origo=p?ed smrtí.Je podle m? lepší si ten motor ud?lat.Takový auto koupíš cca do 1000 EUR.Mám kámoše co jezdí 7k?/km,ale je až z Holic takže spíš seže? n?koho z Prahy,nebo co nejblíž k ?á?e a? T? to tolik nestojí.

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 18.02.2005, 15:21

milonovo píše:... I když totiš bude v top stavu,tak bude motor v?tšinou origo=p?ed smrtí...
nezlob se, ale tohle nem?žu nechat bez reakce.. tím chceš ?íct, že v každým sxku je origo motor p?ed smrtí? to snad ne.. :wink: david tu mluvil o top stavu - což v n?mecku opravdu znamená top stav = takovej stav, o kterým se nám nikomu ani v nejdivo?ejších snech nezdálo.. :D
n?mci jsou mago?i, co se týká stavu auta... a taky m?li a po?ád bohužel mají úpln? nesrovnatelný servisní možnosti a zázemí než my...
takže pokud to auto bude ozna?ený jako top stav, tak bych tomu rozhodn? v??il..
záleží ale samoz?ejm? na úvaze, jestli chceš koupit vo?avou káru za 100.000 korun a pak jen jezdit a udržovat, nebo jestli koupíš auto za levno, ale budeš na n?m tvrd? a dlouho makat.. každýmu se hodí spíš n?co jinýho, já bych osobn? volil variantu jedna, protože prost? bohužel nemám ?as a ostatn? ani vybavení na n?jaký zásadní opravy.. a hlavn? - vo?avý autí?ko je jistota, ale vize opravení n?jaký vrakózy je po?ád jen vize s nejistym koncem.. :wink:
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 18.02.2005, 15:34

No ono t?eba momentáln? je,ale pokud ten motor má 100tis. km tak bych ?ekl že i p?i normálních servisních intervalech a slušným ježd?ní(což asi nikdy nezjistíš) bude p?inejlepším v polovin? životnosti a pokud chystáš n?jaký úpravy asi je lepší v?d?t že máš motor po GO než riskovat že Ti vyletí ojnice blokem.A myslím že auto s málo km se bude špatn? hledat.Necht?l jsem se T? dotknout,ale zdaleka ne všichni n?mci servisují tak jak by m?li a spíš jsem mu cht?l poradit tak aby zbyte?n? nevyhodil peníze,je to jen m?j názor a pokud si chce koupit takový auto a? si ho klidn? koupí.Já osobn? dávám p?ednost tý druhý variant?.

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 18.02.2005, 15:53

Jen takovej p?íklad,moje auto bylo celkem dob?e servisovaný,má nový desky+kotou?e,turbo atd. dostal jsem k n?mu ú?ty za cca 2500 Euro má najeto 120tis. km.Myslím že vým?nou turba odešla klika a te? klepe.Takže motor budu d?lat,jinak to není úpln? vo?avka to uznávám,ale zase bych ho neozna?il za vrak,má to pár kosmetickejch vad,ale stejn? p?emejšlím o laku,takže mi to nevadí.Nemusí se to samoz?ejm? stát,ale pokud se Ti n?co pod?lá na aut? za 80tis. tak je to k nasr....Nechci nikomu samoz?ejm? nutit aby to d?lal jako já,protože m? by zase nikdo nep?esv?d?il abych to d?lal jinak :)

Uživatelský avatar
Ondrey
user
Příspěvky: 587
Registrován: 27.09.2004, 15:47
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondrey » 18.02.2005, 16:24

milonovo píše:No ono t?eba momentáln? je,ale pokud ten motor má 100tis. km tak bych ?ekl že i p?i normálních servisních intervalech a slušným ježd?ní(což asi nikdy nezjistíš) bude p?inejlepším v polovin? životnosti a pokud chystáš n?jaký úpravy asi je lepší v?d?t že máš motor po GO než riskovat že Ti vyletí ojnice blokem.A myslím že auto s málo km se bude špatn? hledat.Necht?l jsem se T? dotknout,ale zdaleka ne všichni n?mci servisují tak jak by m?li a spíš jsem mu cht?l poradit tak aby zbyte?n? nevyhodil peníze,je to jen m?j názor a pokud si chce koupit takový auto a? si ho klidn? koupí.Já osobn? dávám p?ednost tý druhý variant?.
nijak se m? to nedotklo, neboj.. :wink:
jen jsem prost? pot?eboval zareagovat.. :D
240 genuine british BHPs covered with British racing green..

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 hostů