novy clen

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Pjuvl

novy clen

Příspěvek od Pjuvl » 04.08.2005, 06:22

Ahoj vsichni, nedavno jsem si poridil tohle auticko za snad docela dobrou cenu, ale neco malinko klepe v motoru(dela to az po ujeti zhruba 20km) a nevim, co to je. V sani mam trochu oleje, takze to bude chtiti asi jine turbo. Jsem pripravenej na generalku, ale nevim kde sehnat treba pisty. Cetl jsem si neci clanek, ze kupoval kovany. V cem je jejich vyhoda? Chtel bych jit s vykonem trosku vys, ale nevim na co se mam pripravit.
Poradite prosim nekdo, jak ,kde a za kolik na vyssi vykon? :)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: novy clen

Příspěvek od raddy » 04.08.2005, 06:57

Pjuvl píše:Ahoj vsichni, nedavno jsem si poridil tohle auticko za snad docela dobrou cenu, ale neco malinko klepe v motoru(dela to az po ujeti zhruba 20km) a nevim, co to je. V sani mam trochu oleje, takze to bude chtiti asi jine turbo. Jsem pripravenej na generalku, ale nevim kde sehnat treba pisty. Cetl jsem si neci clanek, ze kupoval kovany. V cem je jejich vyhoda? Chtel bych jit s vykonem trosku vys, ale nevim na co se mam pripravit.
Poradite prosim nekdo, jak ,kde a za kolik na vyssi vykon? :)
Nez zacnes zvysovat vykon, daj do poriadku motor a turbo.
1, Klepanie bude pravdepodobne s ojnicnych lozisk.Najlepsie je urobit komplet GO, nech mas istotu ze je vsetko O.K., inak namiesto vykonu budes nahanat mechanikov.
2, Daj do poriadku turbo, repas je idealna vec.
3, Kovane piesty v pripade GO so dobra vec, ich vyhoda je ze su pevnejsie ako seriove a vydrzia vyssi tlak turba.Pokial ale neuvazujes o pouziti vacsieho turba ako je seriove, nemaju velky vyznam.
4, Vseobecne spociva zvysenie vykonu v instalacii plnopriechodneho vyfuku (od turba), medzichladica stlaceneho vzduchu montovaneho v predu, sportoveho sania vzduchu, vykonnejsej palivovej pumpy, zvysenia tlaku turba a :idea: stage1 chipu :idea: .
Vykon po tychto upravach dosahuje cca 220k (narast o 50k) a vyrazne zvysenie krut. momentu.
Stage 1 chip poskytnem napr. ja, ma ho vela ludi z tohot fora, myslim ze su spokojny.
Ceny:
pal. pumpa walbro-cca 100USD
medzichladic-2-4000Kc
vyfuk-cca 6000Kc
cip odo mna-3000Sk
generalka sa da okolo 20 000Sk
repas turba-cca 5000Sk

Pjuvl

Re: novy clen

Příspěvek od Pjuvl » 04.08.2005, 13:37

Prave ze jsem myslel jit s vykonem o neco vys, nez seriove turbo.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: novy clen

Příspěvek od raddy » 04.08.2005, 13:47

Pjuvl píše:Prave ze jsem myslel jit s vykonem o neco vys, nez seriove turbo.
Tak v tom pripade vsetko vyssie popisane ostava v platnosti plus:
vacsie turbo-doporucujem T3 alebo T3/T4, cena tak 400USD
stage 3 cip, odo mna cena 8000Sk
vstreky min. 444cc
AFM s nissan 300zs Z32
vyfukove zvody, cena tak od 300USD za kvalitnejsie
kovane piesty
keramicka spojka, cena tak 12000Sk

cip viem upravit na rozne typy AFM a rozne velkosti vstrekov, vykon po tejto uprave bude tak 300-350k podla turba, tlaku atd.

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 04.08.2005, 16:15

ale nevim na co se mam pripravit.
připrav se na nejhorší :)
Raddy je jediný štastlivec z fora (nejspíš jediný v Ceskoslovensku :) , který tuto úpravu dotáh úspěšně do konce, ale ani on není bez problémů ...

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 04.08.2005, 17:27

Hynek píše: připrav se na nejhorší :)
Raddy je jediný štastlivec z fora (nejspíš jediný v Ceskoslovensku :) , který tuto úpravu dotáh úspěšně do konce, ale ani on není bez problémů ...
no ber to tak, že raddy na tom pracuje několik let a vy to chcete mít za večer :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 05.08.2005, 06:54

Martin_534 píše:
Hynek píše: připrav se na nejhorší :)
Raddy je jediný štastlivec z fora (nejspíš jediný v Ceskoslovensku :) , který tuto úpravu dotáh úspěšně do konce, ale ani on není bez problémů ...
no ber to tak, že raddy na tom pracuje několik let a vy to chcete mít za večer :-)
he,he,he, vy ste rypaci :lol: :lol: 8) Moj jediny problem su tie zvody, no co uz, niekdo musel byt prvy co to kupil, keby sm vtedy vedel co viem dnes..... :?
Inak, ak to mozem zhrnut, tak mne vlastne vsetko funguje, stage 3 ako komplet. Su doriesene urovne tlakov turba vs oktanove cislo vs predzapal, su doriesene upravy cipov atd....Jedine co mi este chyba je Z32 AFM....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů