konecne jsem to prohnal

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

konecne jsem to prohnal

Příspěvek od Andeer » 16.06.2005, 19:25

po mesici co jsem lezel pod autem jsem se dneska konecne prosfišt?l.
mam dalši turbo od michala , tla?i perfektn? ! - mišo dobra prace ;-) uvidime jak dlouho vydrží.

uedlal jsem si komplet predni brzdy a vypada to žeje budu delat znova . chvili?ku jsem je zajižd?l asi 30km pak mi to ovšem nedalo, prubnul jsem dalnici (235) pomali?ku dobrž?oval , p?ijel p?ed dum a v tu chvili za?ali všichni zavirat okna. ten smrad a kou? od kol nebyl pekny pohled ...

zajima me ovšem hlavni vec , lamu si s tim hlavu už dobreho pul roku , pokud to auto po?adn? proženu (že je citit strata vykonu) , necham ho bežet na volnob?h tak je motor velice neklidny a kolisaji ota?ky.
už i za normalniho provozu se mi docela chv?je cele auto ale ota?ky nekolisaji.

t?epe se vam nisan taky ? :-)

použivam olej 5W50

dnes jsem spozoroval že n?kdy po p?idani plynu necht?lo auto akcelerovat jako by se dusilo.

?j bez chipu na origoš
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
Piettro
user
Příspěvky: 499
Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Piettro » 16.06.2005, 20:44

ten smrad od brzd je vpoho, taky mi to delalo (delal sem brzdy vcera) - zajizdel sem je tak 5kilaku a pak sem jim zacal davat a drzdi sqele - uz nesmrdi

Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 17.06.2005, 07:06

kotou?e mam bremba original velikost. AT?ka desky a vubec to nebrzdi... jsem z toho nejaky sklamany z tech brzd . snad se to casem zlepsi
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda » 17.06.2005, 07:45

Clovece to s tim kolisanim otacek a chvenim se celeho auta mi delalo presne jako Tobe, ted mi pred 14 dny menili komplet colou strikacku a najednou mi to dela presne naopak = ted se mi auto chveje a otacky kolisaji zastudena a po zahrati je to v pohode, tak nevim... :)

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 17.06.2005, 11:59

Me se auto taky nechutne chveje za studena. A otacky me padaji take (tedy spis to skoro chcipa) : Brzo uz bude snad vedet presnou pricinu.

Muj tip na moji zavadu jsou saci ventily. To je velmi znama zavada na motoru CA18DET. Na UK foru tam je o tom snad 100 clanku.

Ta tvoje pricina bude asi neco jineho kdyz ti to predtim nedalalo. Ty mas vlaste motor po GO ne? (milonovo) To jsi delal jen spodek motoru + valce nebo i hlavu(ventily) ?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 17.06.2005, 13:31

kazdopadne by som vam doporucoval zmerat kompresiu. ja som mal podobne problemy za studeny po prvom starte, mam pocit ze to vyriesila vymena pal. pumpy...ale meranie kompresie odhlay ventily...

Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda » 17.06.2005, 13:39

V mem pripade to kompresi asi nebude 9,7-9,9-9,9-9,6

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 17.06.2005, 17:35

v tvém p?ípad? to bude možná problém s AFM. m? to d?lalo taky a nejsem sám p?i studeném startu to chcípalo musel sem n?kolikrát p?idat plyn n?ž se to chytlo. po zah?átí už je to OK. zkus ho odpojit a uvidíš jak to nasko?í bez n?j. n?kdy sta?í vy?istit ten odporovej drátek v AFM, m? to nepomohlo pak už jenom vým?na.

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 17.06.2005, 18:06

Ten odporovej dratek jsem cistil. S odpojenym AFM to naskoci docela pekne a hned to vleti na cca 1400 rpm. Ale stejne to neni porad nic moc.
Taky je to jeden z mych typu ktere to zpusobuji. Je ale divne ze se to tak nejak zhorsuje.
Kdyz jsem auto koupil bylo leto. Za studena se to chvelo ale ne nijak silne (tak jsem si rikal pri testech pred koupi ze to je snad normalni) Pak prisla zima - traslo se to mnohem vic. Ted v soucasne dobe se me zda se se to trese skoro jako v te zime i kdyz je venku rano 10°. Z toho vyplyva ze v -10 to uz asi ani nenatocim.

Kez by to byl ten AFM, prosim, prosim. To by bylo nejlevnesi reseni meho problemu (tedy za predpokladu ze bych koupil pouzity)

Pokud to budou ty ventily nebo komprese :shock: Tak budu muset na nejakou dobu SX odstavit. No money, no joy :?
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
Andeer
user
Příspěvky: 293
Registrován: 28.02.2005, 14:14
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andeer » 18.06.2005, 10:41

no abych to upresnil tak za tepla to dela presne jen tehdy kdy se ota?ky dostanou na hranici 850ot. za studena to ned?lá nybrž se na tuto hranici otá?ek vubec nedostanu.

mam podez?eni na svi?ky a p?edstih
Nissan 200sx 92'
cervena b., dovoz nemecko
repas turbo od michala - jede fajně
Intercooler avia, BOW MK2, iridium IQ20, 1.1BAR , CHIP stage1, mobil1 5W50

Mirec8486

Příspěvek od Mirec8486 » 29.07.2005, 21:07

Sorry ze to davam prave sem ale volakde to musim dat.Mal som tu prispevok SPRINT S 200Sx a kde mi docerta zmizol?Tyzden som nebol na nete a idem si pozriet nove prispevy a môj prispevok sa vyparil.Pomôzete mi s tym?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 29.07.2005, 22:12

Mirec8486 píše:Sorry ze to davam prave sem ale volakde to musim dat.Mal som tu prispevok SPRINT S 200Sx a kde mi docerta zmizol?Tyzden som nebol na nete a idem si pozriet nove prispevy a môj prispevok sa vyparil.Pomôzete mi s tym?
příspěvek se nevypařil, třídil jsem příspěvky a zkončil v tech faq: forum/viewtopic.php?t=1187
jinak ti doporučuju se zaregistrovat - má to samý výhody, třeba že ti svítěj všechny nečtený příspěvky :-)

dobrá je taky funkce hledat: forum/search.php

Bredok

Příspěvek od Bredok » 07.08.2005, 09:32

Andeer píše:kotou?e mam bremba original velikost. AT?ka desky a vubec to nebrzdi... jsem z toho nejaky sklamany z tech brzd . snad se to casem zlepsi
Zdar chlape,možná ti poradím,kotouče jsou v pohodě,ale když koupíš moc tvrdé destičky,tak syce déle vydrží,ale jednak vyhřejvaj kotouče,které se pak kroutěj a jednak když se zahřejou,tak nebrzdí!!!Vždy se ptám když kupuju destičky aby nebyli hodně tvrdé!!Daj mě na výběr tak tři firmy a vyberu tak ten střed,nebo i měkčí!!Není problém,nesmrdí to a brzdí to jak kráva!!!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů