Zapaloviacia cievka renault

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od buky300zx » 10.01.2013, 13:42

mara_m píše:to jo ale hlava mi nebere proc najednou s otackama by tam sel benzin :|
To nechapem ani ja.Vstrekovace byt pokazene nemozu,lebo to by nesli ako pri volnobehu,tak aj pri max otackach.Ma to v znaku p.... za p.... to aj stoji.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od pablo » 10.01.2013, 14:29

Kedy tam boli riesene rozvody mohlo to poskocit a nejaky zub a uz to aj mas

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od kenivruh » 11.01.2013, 17:10

Nebolo nic robene s rozvodmi. Neviem ci mozu preskocit od unavy. Predsa uz len to ma km najazdene. Ale keby nahodou ze ano, tak by to mala ukazat kompresia ze?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od kenivruh » 12.01.2013, 16:33

Tak som dnes pomeral vsetko a kompresie 1,4 valec 10-11bar, 2,3 valec 5 bar. Takze je to asi jasne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od adner » 12.01.2013, 18:46

máš propálené těsnění mezi válci :wink:

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od buky300zx » 12.01.2013, 20:02

Tak to je blbe. :? Ked chces obrusim ti hlavu.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od adner » 12.01.2013, 20:50

blok taky...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od buky300zx » 12.01.2013, 20:53

Tak tak.
Len neviem ci nebude jednoduchsie prehodit iny motor co funguje za 5 korun.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od kenivruh » 13.01.2013, 19:23

Neviem ci je az tak lahke zohnat tento motor. Sic bol aj v twingu a kangoo ale ako typicky renault pravdepodobne nebude uplne zamenitelny.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od mara_m » 13.01.2013, 19:48

tak nejak jsem si myslel ze to bude tlaky z toho duvodu dava smysl proc se chytne v otackach ostatni ...........
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od buky300zx » 13.01.2013, 20:06

kenivruh píše:Neviem ci je az tak lahke zohnat tento motor. Sic bol aj v twingu a kangoo ale ako typicky renault pravdepodobne nebude uplne zamenitelny.
Rozober,obrusime.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od kenivruh » 14.01.2013, 08:55

najviac sa bojim tohto, ze si ubralo aj z bloku a hlavy, kedze sa s tym jazdilo
Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od buky300zx » 14.01.2013, 09:47

Tak podla foto to bude asi v p....
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od mara_m » 14.01.2013, 11:48

uberes vic a das poradne kovove tesneni :mrgreen: :mrgreen:

hlavu dovaris a dobrousis blok je horsi
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Zapaloviacia cievka renault

Příspěvek od buky300zx » 14.01.2013, 14:07

Nestacia ti len dva valce?Ved to malo pekny zvuk,ako Fiat 126p :D
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 96 hostů