PRIBEH: ako remo kupil SX od IDANOWA a prisiel o 100.000,-SK

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 27.07.2007, 23:55

doublejay píše:
remo píše:...pod lakom bolo tak pol cm kytu....
Ja si ten kyt pamatuju jeste se starym lakem, dost se to tenkrat okolo loupalo, fakt nevim, jestli to tak nemel od zacatku...
ale ked lakujem cele auto, tak sa to nerobi takto veru. nechat shnile podbehy a uplne mimo blatnik zlomeny v polke a full plny kytu :D

ale ak to tak bolo od kedy to aj on kupil uz to musel aspon vediet, neverim ze taketo veci sa daju prehliadat dlhodobo
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 28.07.2007, 00:00

samozrejme se to tak nedela, to je polovicata prace. Mozna to ma na oko na prvni pohled slusny efekt a za malo penez hodne muziky, ja bych celolak delal jedine na poradne pripravene kastli. Ale to je o penezich. Odstrojit, opravit, vyvarit, osetrit proti korozi, nalakovat uvnitr i vne, udelat nastrik spodku a dutin atd., pak zase sestavit, to je pul roku prace a balik...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 28.07.2007, 00:03

doublejay píše:samozrejme se to tak nedela, to je polovicata prace. Mozna to ma na oko na prvni pohled slusny efekt a za malo penez hodne muziky, ja bych celolak delal jedine na poradne pripravene kastli. Ale to je o penezich. Odstrojit, opravit, vyvarit, osetrit proti korozi, nalakovat uvnitr i vne, udelat nastrik spodku a dutin atd., pak zase sestavit, to je pul roku prace a balik...
tak tak jak pises. plne s tym suhlasim, nepustam sa do niecoho co nemam v umysle dotiahnut do konca.

je to take zvlastne riesenie
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 28.07.2007, 08:12

slik85 píše:ja myslimze idaho to neudelal schvalne nikdo si prece nechce nasrat do ust na foru 8) v jednom klubu
sakra netahejte mne do toho :D
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 29.07.2007, 17:49

tak po vikende tvrdej prace

som asi 20x prestavil rone vysku na tlmicoch a skrutenosti kasne nepomoze uz asi nic. tak sa po pol dni poskakovanie okolo auta jak opica vratil nazada dal vysku a na seriove nastavenie od vyrobku. cez tyzden skocim na digi GEO a pokial to pojde vsetko nastavit do vyhocujicich hodnout zatial na to prdim a ked tak az na zimu vyriesim novu kasnu a pohram sa s nou do ruzova :D :D

nahodil som aj budiky z A stlpiku namiesto fukarov na palubovka, supol si svoje Kenwood radio a nahodil MBC od Bidrinu, ale este som to nemal cas nastavit.

a comu sa najviac tesim uz mam aj xenony. sadli do aute len s malimy problemami. ked pojdem naGEO necham si ich tiez nastavit nech to nejak aj fungujem

takze produktivny vikend za nami, akurat som zniceny ze ozaj poriadne.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 30.07.2007, 06:31

no je fakt že když děláš celolak tak zjistíš o kisně opravdu hodně věcí např já svojí 200sx kupoval s tím že byla vzatá bokem o kamion a to jsem taky kupujícímu oznámil a ten je doufám do dnes spokojený jelikož se mi nazdálo že by kysňa hnutá. Ale zajímalo by mně i názor ivanowa. Přeci jenom to že je motor hyn pokud do aut trochu dělá tak pozná ale to že je kastle hyn nutně vědět nemusel i když dělal celolak. pokud byla kysňa dobře zamaskovaná. mohlo to opravdu vypadat jen jako po opření o svodidla nebo tak. Ne každej má oko aby to poznál. Já už má s toho deformaci a do konce už i vydím věci který mě serou. Např že jedna udělaná S13 v modré kterou má kdosi v awataru (ne vita.S13) a všichni na DF koukal jak je hezká když bvyla v galerii má lakované dveře a netrefili odtín a jsou tmavší a mně se to auto už nelíbý :-D . Nebo že 90% dvoukil co jsem vyděl maji linku jako had. Ale pokud bys to auto ukázal někomu kdo neví kam kouknout tak by to nepoznal. Prostě idanow si mohl myslet že je jen buchlá ale ne křivá.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 30.07.2007, 06:37

sory za TO mám tu fotku jen chci říct že nebouraná s13 asi neexistuje :-D
Obrázek
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.07.2007, 07:41

och, remo, tak som si to precital, no asi si sa dozvedel ze nie si nejaka vynimka co sa stavu auta tyka, avsak samozrejme to si asi vediet nechcel.
je mi jasne, ze mam na tvojom sklamani svoj podiel viny, asi budem zbytocne vysvetlovat ze som bol presvedceny o tom co som videl a co som vedel od idanowa, bol som do predaja prizvany na odporucenie tohoto konkretneho auta, (nijako som nebol zainteresovany ohladom predaja ci idanowa), kedze som ho viac krat videl. vedel som ze ma novy lak, vedel som ze motor bol robeny, auto na zrazoch vyzeralo vzdy dobre aj dobre chodilo, takisto som vedel ze majitel je seriozny clovek, co potvrdi kazdi kdo ho osobne poznal. No bohuzial som nemohol tusit co je pod lakom a ze kasna bola buchnuta, kedze mi to nikdo nepovedal (bud to idanow nevedel alebo zatajil, to sa uz tazko dozvieme) a od oka to neuvidis, ked auto vyslovene nie je krive...Je mi velmi luto ako to cele vyslo, ale snazil som sa aby si si este aj sam skontroloval co sa da, ved preto som ta dotiahol do piestan, kde sa zistili prve zavady motora a kasne, nerobil by som to keby mi to bolo jedno....
Takze este raz sorry, keby som vtedy vedel ako to je s tym autom naozaj, tak ti to samozrejme poviem, povedal som co som vedel, bohuzial nebolo to vsetko co som vediet mal. Ale doporucit niekomu 200sx na kupu je ocividne naozaj narocna vec :?

kazdopadne, uz davno som ti povedal ze ak budes potrebovat nieco odo mna, som k dispozicii, dohoda plati.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 30.07.2007, 08:57

raddy toto nebol prispevok o posudzovani kvality tvojho doporucenia, s tym to ozaj nema nic spolocne. z tym sa ty vobec netrap. nebyt teba ani neviem ze je motor shade a kopu dalsich rad, ktore som dostal.

holt uz je neskoro teraz nad tym asi lamentovat a ako pises je na to vela ludi velmi podobne a zohant aspon ako tak rovnu kasnu asi je Sci-Fi.

ale ked som sa idanowa pytal o burani tvrdil ze burana isto nebola a to je teraz na isto jasne ze pravda byt nemohla. auto asi bolo v jarku, nevravim ze to bol idanow kto to tam supol, ale vediet to musel. levy predny blatnik je asi o 2cm vyssie na nosniku v mieste od ulozenia tlmicu dopredu a lavy zadny blatnik je cely o 2cm von z auta a v polovici zlomeny nadol a linka ja mimo o 1.5 cm a cele je to od zadneho podbehu o 2cm a viac vyssie.

to su zistenia po vikende. vsetko ako som pisal som nastavil na rovnake vysky na podvozku a skusim to hodit na GEO a uvidime ci je to nastavitelne.

uz sa s tym zacinam vyrovnavat ze je to fakt ze je kriva a ze mozem zacat odkladat do prasiatka a hladat kasnu v co naj stave na prerabku na zimu alebo na neskor.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.07.2007, 09:05

no ako som ti uz vravel, pokial budu napravy v ose a bude sa dat nastavit geometria, az taky problem ohladom jazdych vlastnosti to byt nemusi, obvzlast ak vies doregulovat vysku v jednotlivych rohoch. Ak to nejako estra nebije do oci a geo bude uspesna, tak to asi az take zle nebude. Co je horsie je skor ta hrdza, to moze byt casom dost zle a samozrejme aj eventualne financne narocne (oprava laku).
No kazdopadne si to skus najprv premysliet, zohnat dobru kasnu moze byt podobne sci fi ako cele auto.

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 30.07.2007, 09:12

raddy píše:no ako som ti uz vravel, pokial budu napravy v ose a bude sa dat nastavit geometria, az taky problem ohladom jazdych vlastnosti to byt nemusi, obvzlast ak vies doregulovat vysku v jednotlivych rohoch. Ak to nejako estra nebije do oci a geo bude uspesna, tak to asi az take zle nebude. Co je horsie je skor ta hrdza, to moze byt casom dost zle a samozrejme aj eventualne financne narocne (oprava laku).
No kazdopadne si to skus najprv premysliet, zohnat dobru kasnu moze byt podobne sci fi ako cele auto.
no do oci to bije ozaj fajne tie rozdiely su ozaj dost zasaadne. ked otvorim kufor tak rozpera ide viditelne sikmo, tka isto viko kufru nesedi a ide sregom, ale ak sa bude dat nastavit GEO a bude to vsetko v poho tak aspon do casu kym sa kupi nova kasna.

vysku som sa snazil regulovat pol dna v sobu a nic som nevyreguloval, sa to ani na tych podvozkoch extra neda. nastavis jedno posunie sa druhe, to by bola maturita na mesiac to nejak doladit a potom si uz niesom isty tym nastavenim GEO, takto su tlmice vsade rovnake a teda ba to malo byt ok je iba kasna mimo. i ked si tym pravym zadnym bokom nie som isty aj posutov napravou nahor, na tej strane to nastavovanie bolo ozaj uplne nezmyselne a vobec sa to nedalo zrovnat.

vsetko sa rozhodne na tej GEO.

inak dal som kopiu linku aj idanowovi
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.07.2007, 09:19

no jo, napis vysledok geo....

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 30.07.2007, 10:03

remo píše:dal som kopiu linku aj idanowovi
To je fér :smt023
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

pistique
user
Příspěvky: 88
Registrován: 07.07.2005, 09:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pistique » 30.07.2007, 16:40

Tak este jedon pribeh prihodim :-))) Ja ked som kupoval moju 200 ku som o nej nevedel ani prd.. Strasne sa mi pacila a hrozne som to auto chcel. Bol so mnou aj kamarat co uz slusny pocet aut predal, ale takyto styl auta zatial nie... Auto vyzeralo pekne a chodilo fajn.. Az na zraze som zistil, ze mi chyba taka malickost ako je intercooler a ked sme zacali zistovat ze preco, tak sa ukazalo ze auto bolo fajne buchnute na lavy predok a tak pravdepodobne zniceny intercooler, samozrejme ako ho vtlacilo dnu tak posunulo cely lavy nosnik... Nebolo to tak vidno az kym som nedal 17" kolesa a na lavy predok mi koleso voslo pod tlmic len tak tak, ostalo aso 0,5 cmm od salky tlmica... Niekto urobil ale sikovne geometriu lebo auto ide rovno, gumy derie rovnomerne akurat je naklonene troxu na jednu stranu...Troxu sa to zlepsilo po vymene tlmicov silenblokov a spruzin.... Neviem ci vobec o tomto vedel ten clovek co mi to predaval, lebo bol to chlapik blizo 50 rokov a mal ho necely rok.. Ja uvazujem podobne ako viaceri z fora, pokusit sa zohnat nejaku 200 ku s klaknutym motorom, ale relativne s dobrou kasnou, t.j. aspon nosniky ok :-))) a pocas nejakej dlhej zimy urobit z dvoch aut jedno :-))) Len je otazka: Za co? Kde? a Kedy? :-)))) Drzim palce aj ostatnym co sa do prestavby pustia :-)))

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 30.07.2007, 17:24

Tak to je huste, snad kazde druhe dvoukilo ma hnutou kastli :roll:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 hostů