PRIBEH: ako remo kupil SX od IDANOWA a prisiel o 100.000,-SK

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
idanow
user
Příspěvky: 418
Registrován: 14.10.2004, 08:36
Bydliště: malacky, sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od idanow » 30.07.2007, 19:52

Mily Robert,

Vdaka za upozornenie na tento topic a na moznost vyjadrit sa. Priznam sa, ze povodne som nemal zaujem pripajat sa do diskusie, pretoze mi zacina byt uplne jedno, co si o mne myslis, ale Tvoje obvinenia su natolko zavazne, ze nemozem neuviest moje stanovisko. No emocie necham bokom a napisem len hole fakty.

MOTOR:
- uznal som, ze motor bol zle spraveny. Dohodli sme sa na kompenzacii. Mal si moznost zrusit cely obchod. Verim, ze toto uznanie aspon naznacuje, ze som Ta nemienil podviest.
- turbo bolo a je v 100% poriadku.

KASLA:
- na lakovanie som auto odviezol, ako a co robili som nepozeral, vyzdvihol som si ho nastriekane. Nemal som ako zistit, ze na blatniku je pol cm gitu. Nerobil som don diery.
- Zhnily prah som si zial vsimol az neskor, ked bolo auto nalakovane. Keby som to vedel pred tym, urcite by som ho dal vyvarit (az taky blby som nebol)
- netvrdil som, ze nebolo burane. Naopak, na ten blatnik som Ta upozornil pri prvom stretnuti. Tvrdil som a tvrdim, ze ja som ho nebural (az na tie oderky v predu) a ani som ho burane nevidel, takze nemozem vediet, ako, kym a kde bolo burane.
- Nie dlho pred predajom som bol na laserovej geo, auto bolo nastavene takmer dokonale (len prave predne koleso tusim o par mm vzadu od laveho, vsetko ostatne v lajne). Auto islo rovno aj pri 150 bez drzania volantu.
- Aj ty si bol na geo a dokonca u klampiara na stolici este pred nasim vyrovnanim za motor – a mohol si auto vratit.

IDANOW:
- nie je automechanik, ani autoklampiar, ani autoelektrikar, ani autolakernik.
- vzdy bol cestny, nikdy nic neukradol, ani nikoho nepodviedol.
- auto mal 3 roky a snazil sa ho vysperkovat podla jeho najlepsieho svedomia, vedomosti a financnych moznosti. Bohuzial tieto pokusy ho stali cca 120k (bez ratania prevadzkovych nakladov ako pneu, naplne atd.) Napriek tomu mal z auta neskutocnu radost.

Kedze Tvoj pribeh je chronologicky mierne prehadzany, uvadzam vypisy z ICQ logu (vocas je moj nick):

Tue Nov 08 2005 (den po odovzdani auta)
[16:25] remo: ale uzivam si kazdu jazdu. uz bokom so skusal:):):)
[16:25] vocas: akoze drift?
[16:28] remo: taky jemny, kontrolovany
[16:29] vocas: ty cert jeden :D
[16:29] remo: no som musel trochu skusit. a tam so vedel ze je OK.

Fri Nov 11 2005
[09:53] remo: mal si na zakonnej poistke nejaku udalost??? vies mi vyziadat potvrdenie o bezskodovom priebehu???
[09:53] remo: tebe sa nezdalo ze auto je trochu na ktivo???
[10:19] vocas: ziadnu udalost som nemal. mozem to vypytat
[10:19] remo: to budem rad. koli poisteniu
[10:20] vocas: ten blatnik som postrehol krivo, cele auto nie
[10:21] remo: no ono to vyzera za cele auto trochu pada do stran, jak som ti pisal vcera. predok do lava a zadok do prava

Mon Nov 14 2005
[12:10] remo: nazdar. tak uz som presne zmeral. lavy zadny blatnik je o 3 cm vyzsi ako pravy.
pocuj ake stupanie maju matice?? dikk
[12:11] vocas: cau, no to bolo vidno.
[12:11] vocas: matice tusim 1.25
[12:11] remo: tusiiis??? a cim to je ze je to take krive???
[12:12] vocas: inak, potvrdenie o bezskodovom pribehu mi pride postou. ale ci ti na nieco bude - to sa predsa viaze na majitela a nie na auto...
[12:12] vocas: tusim - mozem pozriet doma, niekde mam mozno obal od bezpecnakov. alebo sa spytaj na fore
[12:13] vocas: cim to je - no asi nehodou. uz som to tak kupil
[12:15] remo: no to si mi ale zatajil, ty spekulant. kua som si to az pred firmou vsimol. si to neskumal??? ti to nevadilo??? a neviem jak to bolo burane???
[12:17] vocas: nezatajil. si sa pytal, ci to bolo buchnute. som ti povedal, ze zadny blatnik nesedi, takze ano. toto mi nehovor
[12:17] vocas: neskumal som to
[12:18] remo: heeeej. tak som to nejak pozabudol. neboj nebudem ta nahanat. kua ale 3 cm to je diera jak svina do pice. ja dufam ze su to len pruziny alebo tlmic. buduci tyzden ide klampiarovi na vyvarenie a vyklepanie tych buchancov. tak dufam ze najde chybu a ked tak to zoberie na stolicu
[12:18] remo: ale rovno afto ide
[12:19] vocas: cely ten blatnik je dvihnuty, preto diera.
[12:19] vocas: no ved, auto netahalo, islo rovno, tak som to neriesil
[12:19] remo: to presne nechapem???? popis blizsie
[12:20] vocas: no ked sa pozries, ako licuje kufor s blatnikom, tak je vidno, ze je trosku poskoceny hore... (len teoria, isto to neviem)
[12:21] remo: no kufor nesedi preto lebo je krivo nahodeny v uchytoch, nie je to koli blatniku. to je najmensi problem. ja myslim ze to bude v tlmici alebo pruzine, alebo nieco take,.
[12:22] vocas: aha, no mozne to je
[12:23] remo: uvidime, co na to klampiar. ked tak ta p[ridem nahanat:):):):)

Mon Nov 28 2005
[09:20] remo: tak som bol na geometrii a kolesa su v pohode. jak si vravel tak ten pravy blatnik je nejaky divny, aj klmpiar to zhodnotil, takze tam v poho. co sa rozdielnych vysok tyka, asi budu unavene pruziny a tlmice, takze to pojde na vymenu.
ale mame ten hlavny problem a to je motor. VYSPEKULOVAL SI NIECO???? skusme nieco vymysliet
[09:35] vocas: ok. takze: ten motor ma fakt prekvapil a mrzi ma to. uznavam, ze to bola moja chyba (dal som na <> zmerat tie valce). zrejme boli uz vtedy vhodne na vybrus
[09:35] remo: takze???
[09:37] vocas: takze som ochotny dohodnut sa na nejakom rozumnom vyrovnani. ale urcite nie za celu generalku. tak polovicu na diely.
.
.
.
[09:58] remo: tak to uzavrime na tych 17 a mas to predsane za kilo, co ty na to??
[10:03] vocas: ok, za nasledovnych podmienok: napiseme dodatok ku kupnej zmluve, kde bude samozrejme to vyrovnanie a takisto prehlasenie, ze poznas celkovy technicky stav auta a preberas zan zodpovednost.
[10:04] remo: s tym prehlasenim to nechapem??? s tym stavom celkom suhlasim, ale jednu vec by som si este nechal skontrolovat a to je rovnost kasne ako takej, pripadne premerat tlmice.
[10:06] vocas: dobre, daj si to skontrolovat, ak bude ok, plati dohoda. to prehlasenie - chcem mat istotu, ze ked sa ti nieco pokazi, nebudes ma uz nahanat ;-)
[10:07] remo: pokial este o niecom vies daj mi to radsej vediet. aha myslil ako statement ja som si to zle spojil ze prehlasenie auta:):):)
[10:08] vocas: ano, statement, auto si nechas na seba :) co som vedel, som ti povedal.
.
.
.
[10:13] remo: komplet predne nostiky su prevarene z nejakeho zeleneho auta
[10:14] remo: teda 200SX
[10:16] vocas: to pocujem prvy krat
[10:16] remo: ale to je v poho. to si nevidel ked si robil auto?? som bol u klampiara co to bude vyvarat a jak sa dostal do predu pod auto hned si toho vsimol. toto ma vsak netrapi
[10:18] vocas: to som nestudoval. ved sme boli obaja pod autom vtedy u nas. su rovne?
[10:18] remo: vyzeraju byt ze ano. musim ist koli tomu na stolicu a zmerat presne
[10:19] vocas: aha. kedy tam ides? daj vediet, ako si dopadol potom
[10:19] remo: no skusim dnes
[10:20] vocas: tak ked budes mat vysledky, dohodneme dalsi postup. ok?
[10:20] remo: sedi vec
[10:21] vocas: fajn. dufam, ze to bude v poriadku. este raz, mrzi ma ten motor... hlavne ked si spomeniem, ako som sa na tom narobil....
[10:26] remo: no sa mi zdalo ze by si si asi nevymyslal, hlavne ked si vedel ze poznam raddyho a mal som v plane sa v tom rypat
dnes cez obed idem k znamemu na stolicu tak uvidime co a ako. este dnes to doriesime
.
.
.
[14:11] remo: tak bol sa odbornikom na klampiarinu a viac menej by kasna mala byt OK. sice ten blatnik bude treba presvedcit a bude do poho. ako teda a kedy??
[14:12] vocas: no to rad pocujem.
[14:13] vocas: momentalne som bez prachov, no do dvoch dni by mala prist vyplata, tak hned potom. nechcem to (ani teba) zbytocne natahovat
[14:20] vocas: moze byt?
[14:46] remo: tak priprav ten dodatok a lowe nech to zajtra alebo niekedy tento tyzden finalne uzavreme

Wed Nov 30 2005 (den vyrovnania, 22 dni po odovzdani auta)
[09:26] vocas: cau
[09:26] vocas: poslal som ti ten dodatok, co som vecer zosmolil
[09:26] vocas: pozri to pls a daj vediet
[09:28] remo: pockam kym pride
[09:28] vocas: jasan

Zaver:
Ja nemam cierne svedomie, ale velmi ma mrzi, ze sa citis ukrivdeny a zufaly. Ak si presvedceny o mojej vine za tieto pocity, hlboko sa ti ospravedlnujem.
Pochybujem, ze niekedy zmenis svoj nazor na mna. Avsak upenlivo Ta ziadam , aby si ma prestal obvinovat na verejnosti a prehlasovat, ze som Ta oklamal. Nebol to moj zamer.

Toto je moje jedine a konecne stanovisko. Odmietam sa k tejto teme dalej vyjadrovat.

Vela stastia,
Otto

PS: ludkovia, mal niekto z vas moznost kupit dvojkilo, najazdit na nom 900 km, nechat ho zkontrolovat v akomkolvek servise, dokonca na stolici, a po 3 tyzdnoch zrusit kupnu zmluvu, odovzdat auto a dostat spat svoje prachy?

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 30.07.2007, 21:27

Proste shoda nestastnych nahod... Me na tom nejvic zarazi ten "odbornik na klampiarinu a viac menej by kasna mala byt OK" a to, ze ani na geometrii (Nov 28 2005) nikdo nic nepoznal.

P.S. Ja jsem si mel moznost s autem ujet 4 km a pak po zaplaceni cestou domu (90 km) odhalit vsechny problemy a nikdo se se mnou nebavil. Resil to i pravnik, ale naznacil, ze by mi kupni cenu mohli vracet 20 let po 500Kc... Takove mame u nas zakony a zmrdy bazarniky, kteri jich nalezite vyuzivaji. Kdyz jsem reklamoval uvnitr praskle kotouce a znicene turbo (druhy den), okamzite poslali moje prachy puvodnimu majiteli, kteremu v tom podvodu pomahali (v dokladu o tech. stavu psali "menene predni brzdy a go motoru). Rozumej: brzdy jeste od vyrobce vcetne zuhelnatelych zbytku desek, kotouce uvnitr popraskane prehratim a zadreny motor vymeneny za jiny z vrakoviste, doplneny puvodnim oddelanym turbem...
Aby to nebyl jen muj soukromy nazor - tu vymenu motoru za "zakaznikem privezeny" mi potvrdil servis, kde se to delalo, i to vrakoviste, kde mu ten motor prodali. Jinak ten doklad o tech. stavu vyplnoval puvodni majitel, bazar ho predkladal zakaznikum s vyjadrenim "nemame duvod mu neverit" a pozdeji, pri problemech "nemame moznost si overit pravdivost jeho udaju, na to tady nejsme zarizeni". Nicmene ten druhy den mi byli schopni tvrdit do oci "nemuzeme vedet, ze jste si ty zavady nezpusobil sam".

Budiz muj pripad varovanim pro vsechny.
Naposledy upravil(a) doublejay dne 30.07.2007, 22:27, celkem upraveno 2 x.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 30.07.2007, 21:41

dakujem za siahodlhe vyjadrenie a skopirovanie nasich debat.

na stolici som s tym autom zatial nebol len to bolo v plane ako som tam aj pisal. bavil som sa o tom s klampiarom.

ze su predne nosniky z uplne ineho asi zeleneho auta si vsimol opat dnes ked som bol za nim povolit ekcentricke sroby na zadnej naprave za ucelom doladenia GEO. zajtra idem tu geo dokoncit. zatial vsak vypada ze suosost a ostatne parametre sa budu dat naladit do tolerancnych hodnout. vysledok finalny dodam zajtra po GEO aj s vytlacenymi hodnotami.

ako si si vsimol nenapisal som ani raz ze si ma podviedol alebo oklamal, pripadne mal ten zamer, akurat som vyniesol predpoklad ze taketo nerovnosti karoserie a inu farbu nosnikov, ked mam doma jamu a GO motora som si z velkej casti robil sam je pre mna dost velkou zahadou.

to bolo cele nad cim som sa pozastavoval a nad tym ze som sa priznam ocakaval trochu iny stav tvojho auta. po tvojich a raddyho vyjadreniach ako malo byt o to auto starane.


ja s tebou ziaden problem nemam ani som nikdy nemal, len sa snazim dopatrat pravdy.

ako tu uz bolo pisane mal som si to poriadne odkontorlovat a ako si aj ty napisal asi ti to vratit a odstupit od predaja, ale zas je druha vec ze to sa uz tazko riesi.

ak som na druhej strane ja teba krivo obvinil a napisal tu nepravdy, ktore sa ta dotkli tak sa ti tiez verejne OSPRAVEDLNUJEM a myslim to uprimne. ak je vsetko ako pises a ozaj si nic z toho netusil, tak si za vzniknutu situaciu mozem sam.
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 31.07.2007, 07:21

No teda dakujem vsetkym zucastnenim ze ste dokazali udrzat tuto citlivu temu pod kontrolou. Pevne verim, ze veci sa vysvetlili a drzim palce aby geo vysla a remo si konecne dobre zajazdil. Dakujeme Otovi za objasnenie historie pripadu.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 hostů