duralová řemenice

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

duralová řemenice

Příspěvek od Láďa z UDC » 02.10.2007, 19:56

...chci se zeptat jestli by byl někdo ochoten koupit duralovou řemenici na S13 na klikovku bez klímy za 1800,- až 2300,- mám možnost je nechat vyrábět, ale za tuhle cenu...
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 02.10.2007, 20:04

bral jsem si ji od UDCiho týden před tím než .... a zničila mi kliku, problém je v utahovacím momentu nestačí na ten dural, zkus se poptat těch chlapů co to dělají jestli jsou schopní tam dovnitř strčit kovový futro na tisícihranu který by nakonec tisícihranem unášelo dural a mělo dostatečný přesah aby navíc po přitažení šroubem drželo ten dural na klice

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 02.10.2007, 20:19

Takže řikaš Franto radši zatim koupit načkovy nebo vychitat ty vyrabeny?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 02.10.2007, 20:21

ani značka ti to nezaručí, hlavní řemenice jedině z kovaného duralu a ještě zajištěná velkou podložkou a stále není záruka díky jiné tepelné roztažnosti, že to bude oki, ostatní řemenice jsou v klidu

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 02.10.2007, 20:25

Takže bud jinej matroš neš hlinik? Ja tam teda radši zatim necham seriovku :-D Slik to chtel nechat vyrobit a chtel pujčit odeme ale mel to tam dat zitra aja mu to mužu dopravit až v patek tak to ješte uvidime doufam že name nebude naštvanej.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 02.10.2007, 21:54

...hmm, tak to sem netušil že je to až takhle ošemetný, pokusím se na to optat, ale zas aby to pak nestálo majlant....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 03.10.2007, 07:44

Sakra ted jstemi hodily brouka dohlavi mam ji tam asi ujeto 1000km a snad v pohodě ale snad tam dám zas serii
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 03.10.2007, 08:36

No snad to nebude tak špatný. Měl jsem řemenici z AlMgSi 1 a najezdil jsem s tím 5-10 000 km a bez problému. Je pravda že slitin hliníku je kupa...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.10.2007, 10:35

zalezi na materialu..kdyz se kouknete do tabulek (strojnickych), tak zjistite ze se dela dural, ktery ma podobne ne-li lepsi vlastnosti nez ocel 11600 (tusim, beru to z hlavy :)). Mam pocit ze se mu taky rika letecky dural.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 03.10.2007, 10:53

ja jsem si ji nechal dělat v B3 tuning a psali že to je letecký dural takže v poho.
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Design » 03.10.2007, 14:27

To:kytt a ktery všechny sis nechal udelat? A nakolik te to přišlo?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.10.2007, 21:05

Mirek píše:zalezi na materialu..kdyz se kouknete do tabulek (strojnickych), tak zjistite ze se dela dural, ktery ma podobne ne-li lepsi vlastnosti nez ocel 11600 (tusim, beru to z hlavy :)). Mam pocit ze se mu taky rika letecky dural.
nevím jestli 11 600 nebo 11 500, ale je to kovaný dural, jinak řečeno letecký

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.10.2007, 21:35

oznaceni toho duralu je pravdepodobne Dural 7001 T6.
Jake s tim mas problemy? jak Ti hlavni remenice mohla znicit kliku?? Vymackalo se pero? Nebyla vyvazena?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.10.2007, 21:49

byl to obyč dural, a jak se vymačkal, tak ho ta podložka pod šroubem už nedržela jak měla a odsralo to pero (klinek) a ten klinek začal vaklat a zničil kliku tzn že v klice byla drážka tak pro dva klinky a pruměr hřídele v místě řemenice se omačkáním zmenšil tak o 0,1 až 0,2 a do ovality na závěr řemenice vyletěla, zaplatpánbůh při startování a ne při 6000 točkách

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 03.10.2007, 22:27

Kentoya píše:byl to obyč dural, a jak se vymačkal, tak ho ta podložka pod šroubem už nedržela jak měla a odsralo to pero (klinek) a ten klinek začal vaklat a zničil kliku tzn že v klice byla drážka tak pro dva klinky a pruměr hřídele v místě řemenice se omačkáním zmenšil tak o 0,1 až 0,2 a do ovality na závěr řemenice vyletěla, zaplatpánbůh při startování a ne při 6000 točkách
takze ta tvoje byla z obyc nebo z toho leteckyho?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 hostů