OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 07.04.2016, 19:44

to za kusovou výrobu taky

sehnat méně jak 6m oceli na to bude problém
nastavit mašinu a vyválcovat pár zavitu taky (valcované kvůli vláknum v mat když se dělá třískově jsou ty vlákna "přeřezaná " kdežto u válcování zhutněná )
výroba matic atd

a jses daleko za cenou ARP co má arp za matroš nevím ale šli odvrtat lepe jak klasika nissan ale ty zas jsou dobré na seriove těsnění které "pruží" na kov ce mít hodně houževnatý šteft aby si v tom šteftu uděl předpětí při dotažení a zároveň při připadne detonaci se nedostal na mez kluzu .....
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 07.04.2016, 20:08

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Jennulda » 08.04.2016, 07:47

:D Sakra proč neni nic tak jednoduché jak to vypadá, co se týče materiálu tak s tím by problém nebyl, bohužel od toho kroku už asi se vším... tak tedy asi kašlu na štefty a koupim sadu origo šroubů, potřebuju to pravě na 1UZ-fe a na to jsem ani nikde ty ARP nemohl najit :/ ale předpokladam že asi jen neumim hledat :D

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: OT

Příspěvek od mara_m » 08.04.2016, 08:05

jednoduché to je jen je potřeba se obrátit na někoho v motorsportu tu ti nikdo neporadí zkus třeba Marata
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: OT

Příspěvek od buky300zx » 08.04.2016, 11:04

Pokial su neni nikde dostat a je ich treba,tak potom to ma zmysel vyrabat,ale inak by som sa na to vys....
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: OT

Příspěvek od Method » 24.04.2016, 19:12

Nevi tady nekdo pri kolika otvira westgate actuator u GT2560R ? 0.9B nebo to bude jak serie 0.7B ? Dik.
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Trinom » 27.04.2016, 21:20

Doporučuju vyzkoušet přes redukčák a budík. Předpokládám, že jde o aftermarket turbo bez konkrétní aplikace.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Jennulda » 23.05.2016, 22:32

Mám zase ot mimo sx :D.. chci se zeptat na přifouknutí motorky... mám yamahu xt660x a přemýšlím že bych na ni hodil turbo, motorka má elektronické vstřikovaní a tak se chci zeptat jestli je to reálné a jestli to má cenu bez úprav ECU. připadně kdo je schopný tuhle motorku odladit... Dále co se týče výběru turba tak chci samozřejmě co nejmenší turbolag našel jsem pár projektů na netu viz odkaz. ale nikde jsem se nedočetl co je to za typ turba, dokážete mi to někdo říct podle odkazu ? ( http://supermotojunkie.com/showthread.p ... rbo-WR250X! ) :wink:

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: OT

Příspěvek od Woyta » 23.05.2016, 23:38

Hned v prvni prispevku mas odkaz sem. http://www.thumpertalk.com/topic/607016 ... hp-wr250x/
A tam najdes tohle:
....2008 WR250X with the prototype MPFab turbo kit installed.....This will be offered as a complete kit with electronics or a "Tuner" Kit with no electronics for those of you who already posses a PCIII. Both versions will come with a "base" map to get you off and running however it would be strongly suggested that the end user take it to a dyno and verify the tune since air fuel ratio can change based on things like alttitude and climate. ....
A po trose googleni vypadne turbo IHI RHB3.

A nema to smysl bez vetsich uprav a kompletne nove mapy jen znicis motor.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Jennulda
user
Příspěvky: 903
Registrován: 30.11.2010, 15:23
Bydliště: Hovězí
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Jennulda » 24.05.2016, 14:51

díky :) moc mi to hledání na netu nejde... podle názvu turba jsem zjistil že to udělalo spoustu lidí a vypadá to že to funguje, jen otázka je jestli někdo nevíte kdo je schopný tady u nás mi udělat novou mapu

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Fizzbiker » 25.05.2016, 20:20

Dost mozna ze tohle turbo nebo hodne podobne mam doma.

Pokud chces podivam se co je to zač.
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Terov
user
Příspěvky: 275
Registrován: 07.03.2010, 22:07
Bydliště: Praha 4

Re: OT

Příspěvek od Terov » 30.05.2016, 08:16

Nevíte co je to za kolečka? a zda jsou to 4x114,3. Nemůžu si vzpomenout na nick člena a projíždět se mi všechny se mi nechce :D
Obrázek
Nissan 200sx s13 Ca18det

Uživatelský avatar
Mickael
user
Příspěvky: 740
Registrován: 05.09.2006, 13:42
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od Mickael » 30.05.2016, 08:25

Ty vole vzdyt to jsou stejný kola jako jsi mel uz :D myslim teda. Myslim ze to je auto uziv. Kamza,a podle me to jsou ty Rial kola co jsi mel i ty. Nebo podobny.
97' ECR33 M-spec 2

Uživatelský avatar
Method
user
Příspěvky: 1000
Registrován: 07.01.2011, 19:17
Bydliště: Písečná

Re: OT

Příspěvek od Method » 30.05.2016, 10:20

Poradi tu naka hodna duse jaky restriktor je potreba na CA kdyz prechazim na GT2560R. Seriovou trubicku od T25 pouzit mam strach ze nebude vhodny prutok. Pokud ma nekdo naky odkaz kde to poridit treba ebay ci neco tak bych byl vdecny, diky.
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: OT

Příspěvek od raddy » 30.05.2016, 12:23

kludne mozes pouzit seriovu trubicku, hlavne ale pouzi seriovy restriktor, ktory je na bloku. Dalsi dodatocny restriktor je priamo v turbe, kedze je gulickove a potrebuje menej oleja ako seriove klzne turbo... cize jednoducho povedane, nepotrebujes nic, len vymen turba...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 hostů