Jagy vs Kentoya

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Jagy vs Kentoya

Příspěvek od kenivruh » 28.04.2011, 19:18

Kedze tema od kentoyu je zamknuta zalozil som novu temu a dam tu len tri veci:

1. 50 kW stratovy vykon je pre FWD podla mna totalny nezmysel ak tam nema megatazke kolesa
2. pozrite si tuto stratovy vykon u fabie 1.4 75k a 100k a z toho je jasne ze s meranim vykonu na kolesach resp. stratoveho vykonu na mahe to asi nebude az take exaktne
http://www.mmracing.sk/sk/vysledky-upra ... ove-grafy/
3. ak chce niekto vediet max vykon nech si zisti cielovu rychlost na 1/4 mile
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Trinom » 28.04.2011, 19:50

sorry, že ti lezu do tohohle tématu, ale nemáme tady ne fóru někoho, kdo by se znal s někým v Brně, kdo má dyno?
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od vmille » 28.04.2011, 21:23

Nekdo kdo primo vlastni dyno tu neni. V Brne je 5 brzd mozna vic. VUT, Mendlovka, ISŠA, pak nejaci chiptuneri mozna nejaka stredni skola, vsechno nemam zmapovane.
Orientacne to zmeri kdekoliv za 1000Kc, u nas to stoji 3000Kc ale je to presne. Nikomu se nenabizime, vetsinou lidi prijedou sami protoze chteji poradne mereni.

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Svobda » 28.04.2011, 21:36

Issa nema nahodou jenom motorovou brzdu ?
Jinak u vas to je co :?: :roll:
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od vmille » 28.04.2011, 21:52

Mendlova univerzita.
ISŠA ma jen valcovou, za flasku jsme tam prohaneli uno co jsem delal s kamosem.

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Trinom » 28.04.2011, 22:14

Kde na VUT máme brzdu? Jak to, že o tom ještě nevím?! :lol:
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od mrkevvzime » 29.04.2011, 09:20

kenivruh píše:Kedze tema od kentoyu je zamknuta zalozil som novu temu a dam tu len tri veci:

1. 50 kW stratovy vykon je pre FWD podla mna totalny nezmysel ak tam nema megatazke kolesa
2. pozrite si tuto stratovy vykon u fabie 1.4 75k a 100k a z toho je jasne ze s meranim vykonu na kolesach resp. stratoveho vykonu na mahe to asi nebude az take exaktne
http://www.mmracing.sk/sk/vysledky-upra ... ove-grafy/
3. ak chce niekto vediet max vykon nech si zisti cielovu rychlost na 1/4 mile
presne 50kW je hrozne moc to by se nektery auta ani nerozjeli, protoze ani nemaj 50kW motor :)

nebo nechapu jak se ty ztraty meri... :)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Tosho » 29.04.2011, 09:36

Na tych grafoch je napr. u Primery SR20DE strata 25kw a ma 140hp, da sa to ratat ze ked je 280hp tak strata 50kw?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Mirek » 29.04.2011, 09:37

Trinom píše:Kde na VUT máme brzdu? Jak to, že o tom ještě nevím?! :lol:
Taky jsem slysel ze ji tam mate 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od mrkevvzime » 29.04.2011, 13:18

Tosho píše:Na tych grafoch je napr. u Primery SR20DE strata 25kw a ma 140hp, da sa to ratat ze ked je 280hp tak strata 50kw?
mi prijde jako blbost, ze cim vetsi vykon, tim vetsi ztrata...

to by seriova s13 mela napr. ztratu 35kw a 300hp s13 70kw... a pritom je to stejnej motor a pohon, tak kde by se tam vzala ta vetsi ztrata vykonu...

to prece musi zalezet na opravdovejch ztratach v pohonu a v motoru a ne na % z vykonu nebo ne? :D

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od sejkora » 29.04.2011, 17:30

a co ze tady resite? koukam ze kraviny :-D na brzde neni dulezite jestli ma seriovy motor o 20kw namerene mene nez jeho tovarni udaje ale dulezite je aby po 10ti mereni ta hodnota byla stejna... pokud nekdo udela na motoru nejakou upravu a jde na brzdu tak to je uplne o nicem pokud si nezmeril vykon v serii... to pak nevis jestli si sel s vykonem nahoru a nebo naopak dolu... dam priklad, dvoukilo serie bez chyb, jdes na brzdu a nameri ti to 150koni... coze 150? jakto? vzdyt serie ma mit 170.... takhle to ale nechodi a vetsina lidi to do dnes nechape... ty jdes naa brzdu se seriovym autem aby ses mel od ceho odrazit, takze kdyz ti to po 3 merenich nameri stejnou hodnotu 150hp tak vis ze brzda je presna... udelas nejake upravy a za stejnejch podminek zmeris znova a zjistis ze mas 170... takze vis ze mas o 20 koni vic ... to co vy vidite na tech videi z youtube jak tam frajeroj namerili 550hp berte opravdu jen s rezervou pac takove videjko se da natocit bez specialnich efektu i na 200hp aute :) Jen pozmenej vstupni hodnoty pro brzdu a hned maj kone navic:-D Takhle se dela reklama vetsinou na nejakej vyrobek a nebo autodilnu...
Bez auta...

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Svobda » 29.04.2011, 17:32

vmile: Ty tam makas nebo studujes?
Mozna tam pristi rok pujdu na Mendelejovku bud Praha nebo ona :lol:
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Jebass
user
Příspěvky: 219
Registrován: 01.05.2010, 19:14
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Jebass » 29.04.2011, 19:39

Ještě dodám záleží na opotřebení motoru,nejrozumnější vysvětlení od výroby za ty roky jde o opotřebení.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od vmille » 29.04.2011, 22:13

Svobda píše:vmile: Ty tam makas nebo studujes?
Zatim pracuji ale nevim jestli to dlouho vydrzim za tu almuznu :)
sejkora: mas pravdu ty levne dyna by meli slouzit na porovnani, ale ja osobne bych pochyboval o dynu kde jsou velke ztraty i na porovnani. Dobre dyno meri presne.

Ted nevim proc je to prolozeno primkou, jeste to zjistim, z bodu plyne ze se nejedna o procentuelni zavislot.
Obrázek

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od sejkora » 30.04.2011, 15:50

vmille píše: Dobre dyno meri presne.
Bohuzel zadne nemeri presne, jen to motorove, na kolech ti to nikdy nezmeri presne pac u kazdeho auta jsou jine ztraty.
Bez auta...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 56 hostů