Jagy vs Kentoya

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od vmille » 30.04.2011, 21:30

nechapu? pac u kazdeho auta jsou jine ztraty to je jasne, ale jaky vliv to ma na presnost mereni dane brzdy?

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od sejkora » 01.05.2011, 06:19

vmille píše:nechapu? pac u kazdeho auta jsou jine ztraty to je jasne, ale jaky vliv to ma na presnost mereni dane brzdy?
Jak chces zmerit vykon vozidla na kolech "presne"? To proste nejde. Pocinaje to prevodovkou, konce to pneumatikama a prilnavosti na valce. Motorove dyno bude vzdy nejpresnejsi.
Bez auta...

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od vmille » 01.05.2011, 08:50

Motorove dyno bude vzdy nejpresnejsi. to jsem nepoprel

pises: Bohuzel zadne nemeri presne
vysvetlujes: u kazdeho auta jsou jine ztraty

jeste jednou se ptam jaky vliv maji ruzna auta na presnost konktetni brzdy? alespon takhle to vyplinulo z kontextu.

porovnavali se jen jabka a hrusky tzn. 50kw a 10kw ztraty, samozrejme kdyz budu chtit presne zmerit vykon na klice tak pujdu na motorovou ale stejne to neni potreba.

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od sejkora » 01.05.2011, 18:28

vmille píše:Motorove dyno bude vzdy nejpresnejsi. to jsem nepoprel

pises: Bohuzel zadne nemeri presne
vysvetlujes: u kazdeho auta jsou jine ztraty

jeste jednou se ptam jaky vliv maji ruzna auta na presnost konktetni brzdy? alespon takhle to vyplinulo z kontextu.

porovnavali se jen jabka a hrusky tzn. 50kw a 10kw ztraty, samozrejme kdyz budu chtit presne zmerit vykon na klice tak pujdu na motorovou ale stejne to neni potreba.
Tak nevim jestli sem to blbe podal... je jasny ze traty budou jinaci na favoritu a jinaci na BMW kdyz to reknu blbe, uz jen kvuli vaze aut a treni a uz jen kvuli ukurtovani, jak zajistis stejnou silu na valce? Kdyz to ukurtujes mene bude mensi treni nez kdyz to ukurtujes vice, pak zalezi na vaze auta, cim tezsi auto bude vetsi treni na valce... zkus si na dynu podhustit pneumatikx a nebo naopak je prehustit,..,.
Bez auta...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Kentoya » 01.05.2011, 19:29

sejkora píše:
vmille píše:nechapu? pac u kazdeho auta jsou jine ztraty to je jasne, ale jaky vliv to ma na presnost mereni dane brzdy?
Jak chces zmerit vykon vozidla na kolech "presne"? To proste nejde. Pocinaje to prevodovkou, konce to pneumatikama a prilnavosti na valce. Motorove dyno bude vzdy nejpresnejsi.
já jen nechápu, jak chceš přesně změřit výkon vozidla na kolech na motorovém dynu, motorové dyno je podle mě na přesné změření výkonu na motoru,

tak stejně jediné co se dá změřit přesně na klasické brzdě, je momentální výkon na kolech, ovšem s tím například vůbec převodovka nesouvisí, ani kardan ani nic pouze nahuštění pneumatik, jejich prokluz a síla kurten které popř tlačí auto na válec

pokud se pletu tak mě opravte, ale opakuji motorové dyno je přesné na změření motoru, válcová brzda je přesná na změření výkonu vozidla na kolech

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od sejkora » 01.05.2011, 22:00

Motorve dyno bude vzdy presnejsi jakoze s vyndanym motorem na motorem dynu :)

A prevodovka a pod s tim souvisi hodne, do valcove brzdy musis zadat typ vozidla a pod aby se vedelo jaky jsou na ktery stupen prevodove pomery, navic mas ztratu na prevodovce, ztratu na kardanu, na diferaku, na kolech...
Bez auta...

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Fizzbiker » 01.05.2011, 22:21

zase se tu resi kraviny...

na vykon na kolech je ti uplne jedno jaky mas kardan atd... proste zmeris co davaji kola na "cestu" ufoukle dofoukle gumy sice rozdil udelaji ale zanedbatelny... co chces resit dal vlhkost vzduchu? teplotu vzduchu? ano i tam budou rozdily ale to se tu neřeší... ja sem cetl vsechny ty diskuze vcetne smazanych a jde tu o uplne neco jineho....

a sice o to proc je vykon zmereny na kolech na MAHA3000 diametralně odlišny od toho co na kolech zmeri jine brzdy...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Peca » 02.05.2011, 07:33

sejkora píše: navic mas ztratu na prevodovce, ztratu na kardanu, na diferaku, na kolech...
Tyhle udaje potrebujes jen pro dopocitani vykonu na motoru, vykon na kolech zmeris, viz Fizzbiker
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Kentoya » 02.05.2011, 07:36

sejkora píše:Motorve dyno bude vzdy presnejsi jakoze s vyndanym motorem na motorem dynu :)

A prevodovka a pod s tim souvisi hodne, do valcove brzdy musis zadat typ vozidla a pod aby se vedelo jaky jsou na ktery stupen prevodove pomery, navic mas ztratu na prevodovce, ztratu na kardanu, na diferaku, na kolech...
opakuji podruhé, motorové dyno jakože s vyndaným motorem bude přesnější či spíše přesné pro změření výkonu na motoru, válcová brzda je pro změření výkonu na kolech který změří přesně a s tím nesouvisí ztráty na převodovce, kardanu ani diferáku

vekslak
user
Příspěvky: 419
Registrován: 26.04.2010, 06:50

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od vekslak » 02.05.2011, 20:15

Boze muj,,,, kdyby pan Sejkora misto tuneni cerveneho favorita navstevoval skolu tak by treba vedel ze na valcove zkusebne se meri vykon pri akceleraci a nasledne se pri deceleraci motoru dopocitavaji ztraty na prevodovce apod. takze je uplne jedno pro brzdu jestli na ni stoji favorit nebo BMW M3....... :idea:
Obrázek

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od sejkora » 02.05.2011, 21:17

vekslak píše:Boze muj,,,, kdyby pan Sejkora misto tuneni cerveneho favorita navstevoval skolu tak by treba vedel ze na valcove zkusebne se meri vykon pri akceleraci a nasledne se pri deceleraci motoru dopocitavaji ztraty na prevodovce apod. takze je uplne jedno pro brzdu jestli na ni stoji favorit nebo BMW M3....... :idea:
vsak ji to jedno, ja jen tvrdim ze presne vykon motoru na kolech nezmeris, pac kazda brzda ukazuje jinak, a stale opakuji ze je dulezite aby jedna brzda s jednim autem pri opakovanem mereni merila stejne vysledky a takova brzda na ladeni je dobra, v haji by bylo kdyby jedno mereni ukazala nejakou hodnotu a druhe mereni o 20 koni vic bez jakejkoliv uprav.

vy me tu tvrdite ze je jedno ze to jde pres prevodovku, kardan atd, ale kdyby to bylo jedno tak se pak nemusej pri te deceleraci dopocitavat ztraty...
Bez auta...

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Fizzbiker » 02.05.2011, 21:24

:D pointa je ale to ze se tu resi uplne neco jineho...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od sejkora » 02.05.2011, 21:29

no a ja se ptal co a priznam ze sem asi zacal o koze, ale nikdo mi nenapsal co se resi, je fkt ze mi je po tom hovno...
Bez auta...

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Trinom » 04.05.2011, 11:22

Mirek píše:
Trinom píše:Kde na VUT máme brzdu? Jak to, že o tom ještě nevím?! :lol:
Taky jsem slysel ze ji tam mate 8)
Něco jsem dohledal na netu, ale nevím, jestli to modernizovali, nebo ne. Pokud ne, tak je to brzda na draka a sotva mi to ubrzdí auto.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Jagy vs Kentoya

Příspěvek od Kentoya » 04.05.2011, 18:03

sejkora píše:
vekslak píše:Boze muj,,,, kdyby pan Sejkora misto tuneni cerveneho favorita navstevoval skolu tak by treba vedel ze na valcove zkusebne se meri vykon pri akceleraci a nasledne se pri deceleraci motoru dopocitavaji ztraty na prevodovce apod. takze je uplne jedno pro brzdu jestli na ni stoji favorit nebo BMW M3....... :idea:
vsak ji to jedno, ja jen tvrdim ze presne vykon motoru na kolech nezmeris, pac kazda brzda ukazuje jinak, a stale opakuji ze je dulezite aby jedna brzda s jednim autem pri opakovanem mereni merila stejne vysledky a takova brzda na ladeni je dobra, v haji by bylo kdyby jedno mereni ukazala nejakou hodnotu a druhe mereni o 20 koni vic bez jakejkoliv uprav.

vy me tu tvrdite ze je jedno ze to jde pres prevodovku, kardan atd, ale kdyby to bylo jedno tak se pak nemusej pri te deceleraci dopocitavat ztraty...
zkus se zamyslet co ti píšu já a co píšeš ty, já se tu nebavím o výkonu na motoru, mě je výkon na motoru totálně ukradenej, a jsou mi totálně ukradený ztráty, řeším výkon na kolech a u výkonu na kolech je důležitá pouze akcelerace, nezajímá mě diff, nezajímá mě kardan, nezajímá mě převodovka, setrvák, poloosy, motor, nezajímá mě vůbec nic, jen změření výkonu na kolech, a k tomu je právě ideální válcová brzda, protože to je jediné zařízení, které měří výkon na kolech a měří ho přesně, přesto že jsem dvakrát již napsal, že ke změření výkonu na kolech potřebuješ právě válcovou brzdu, a že tě zajímá pouze stejná síla přikurtnování a stejný tlak v pneumatikách, tak stále píšeš že každá měří jinak a stále sem pleteš výkon motoru, deceleraci ztráty a bůhvícoještě

pokud to stále nechápeš nevadí, a opakovat to už nebudu

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů