Balazova Godzilla r34

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
infin1tty
user
Příspěvky: 263
Registrován: 07.09.2009, 15:55

Balazova Godzilla r34

Příspěvek od infin1tty » 01.06.2011, 12:50

Nazdar, len pre zaujimavost, pozeral som si nejake clanky o Janovej Godzile ktora tuto sezonu nastupila do driftovej sezony.

Pre zaujemcov, ktori by sa docitali radi viac o povode auta a prestavbe klik na link

http://www.tuning-magazine.cz/nc/novink ... backPid]=1

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Balazova Godzilla r34

Příspěvek od Mirek » 01.06.2011, 13:20

Auto moc pekny, nechapu moc to obrovsky kridlo, u auta co ma jet 400km/h mozna, ale na drift? To ma nejaky vyznam? Velka skoda ze autor clanku si o tech autech neco nezjistil nez to psal....pokud vim balaz ma RB28DET ne DETT, leda by druhe turbo bylo neviditelne. Taky co se N1 bloku tyce, ten se daval do nekterych R33 a vsech R34 GTR seriove pokud vim, takze se nejedna o zadnou extra specialitku jak to tam naznacuje.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Balazova Godzilla r34

Příspěvek od saigone » 01.06.2011, 13:42

Míro, musíš rozlišovat mezi NISMO N1 a NiSSAN N1. To je sakra velkej rozdíl. Pokud jsem to pochopil dobře, tak motory montované do aut R33 a R34 GTR označovaný N1 mělo možná něco málo společného s NISMO N1 (co já vim tak vodní pumpa je stejná a asi by se něco ještě našlo) ale byl pořád jen ''civilní'' motor narozdíl od NISMO N1 součástek a motorů, který jsou od počátku vyvíjeny jako závodní a taky stojej o cifru víc.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Balazova Godzilla r34

Příspěvek od Mirek » 01.06.2011, 13:50

saigone píše:Míro, musíš rozlišovat mezi NISMO N1 a NiSSAN N1. To je sakra velkej rozdíl. Pokud jsem to pochopil dobře, tak motory montované do aut R33 a R34 GTR označovaný N1 mělo možná něco málo společného s NISMO N1 (co já vim tak vodní pumpa je stejná a asi by se něco ještě našlo) ale byl pořád jen ''civilní'' motor narozdíl od NISMO N1 součástek a motorů, který jsou od počátku vyvíjeny jako závodní a taky stojej o cifru víc.
RB26DETT N1
The RB26DETT N1 is a modified version of the RB26DETT engine, developed by Nismo (Nissan Motorsports) for Group A and Group N motorsport. Nismo found that the standard RB26DETT engine required too much maintenance for use in a Group-A or Group-N race car and consequently designed the N1 block. Nismo balanced the crankshaft to a higher specification than stock, as the RB26DETT engine experiences vibrations between 7000 and 8000 rpm. The engine also received improved water channels within the engine block. The top piston rings were also upgraded to 1.2 mm. The N1 engine also has upgraded camshafts and upgraded turbochargers.
Although all versions of the RB26DETT N1 engine use Garrett T25 turbochargers, the specification of the turbochargers changed through the 3 generations of the RB26DETT N1 engine (R32, R33, and R34). The R32, and R33 versions used Journal Bearing T25 Turbochargers. The R34 RB26DETT N1 engine used Garrett GT25 turbo chargers (which use a Ball Bearing).
The biggest difference between the turbochargers used in the N1 engine, and the standard RB26DETT engine, is that the Turbine Wheels in the turbocharger are made from Steel, rather than the Ceramic used for the Standard RB26DETT turbochargers. The Ceramic turbine wheels are found to be very unreliable when used at high rotational speeds inducing higher centrifugal forces (such as when the turbochargers are used at a higher boost pressure than stock). With the advances in manufacturing technology such as sealing and material processes, the N1 engine is theoretically said to be able to produce in excess of 1,900 bhp (1,400 kW)
The Nismo RB26DETT N1 Engine Block uses an 86 mm bore which can be bored up to either 87 mm or 88 mm. The N1 block is stamped with an identification mark of 24U, whereas the standard RB26DETT block is marked with 05U. The RB26DETT N1 block is compatible with all GT-R engine bays.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Balazova Godzilla r34

Příspěvek od maca9 » 01.06.2011, 14:12

staci se kouknout do Barbuchova topicu na DF tam je myslim vetsi cast vyvoje motoru.
Obrázek

Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Balazova Godzilla r34

Příspěvek od saigone » 01.06.2011, 15:01

v tom článku do sebe pletou dvě věci
Proč stojí např.

Nissan N1 oil pump (pouzita na R33 a R34) 350-450usd
Nismo N1 oil pump (použitá v závodních motorech, úplně jiná věc) 1400-1500usd

Nissan N1 RB26 klika (vlastne klika z R33, R34) 900-100usd
Nismo N1 klika 3400usd

a tak dál. Díly motoru co má R33 a R34 jsou jen o něco lepší než první generace v R32 ale není to rozhodně to co jsou NISMO N1 závodní díly.
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Balazova Godzilla r34

Příspěvek od pablo » 01.06.2011, 21:39

mirku pri drifte je taky kridlo potrebne pri vyssich rychlostech a autach lechkych na zadek napriklad jako u tebe je dobre pouzit kridlo

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Balazova Godzilla r34

Příspěvek od Xcriss » 02.06.2011, 09:45

Mirek píše:nechapu moc to obrovsky kridlo
To je povestne "Big Gay Wing", neznas? :lol: To musi mit kazdy japonsky driftcar =D (mysleno v dobrem, rikal to borec o svem kridle v jednom videu, mozna nekdo pamatuje... =D )
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Balazova Godzilla r34

Příspěvek od maca9 » 02.06.2011, 21:32

Xcriss píše:
Mirek píše:nechapu moc to obrovsky kridlo
To je povestne "Big Gay Wing", neznas? :lol: To musi mit kazdy japonsky driftcar =D (mysleno v dobrem, rikal to borec o svem kridle v jednom videu, mozna nekdo pamatuje... =D )

ja zase slysel jak jeden Japonec rikal ze auto musi hlavne dobre vypadat :D
Obrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 73 hostů