caute potreboval by som radu strhol sa mi zavit tam kde skrutka drzi napinak a vypadla mi odtial. Ked som skusal dat druhu skrutku tak mi tam vobec nedrzi, aj som to skusal prerezat zavit so zavitnikom a nepomohlo asi to tam je neake posahane... neviem ako sa to stalo lebo som s tym nic nerobil len mi zrazu zacal strasne pistat remen v poslednej dobe tak som skumal preco.
takze ten napinak nemam ako uchytit o alternator, cely problem je v tom ze v tej diere co ma drzat napinak je cely zavit zniceny a nepomohlo ani ked som ho narezal znovu.
potrebujem cely novy altik, alebo sa to uz niekomu stalo?
za rady dakujem
problem s napnutim remena na alternatore
problem s napnutim remena na alternatore
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s napnutim remena na alternatore
No tak na opravy zavitu se prodavaji vlozky, specialnim zavitnikem vyriznes zavit, natocis tam vlozku a do ni teprve sroub. Tusim to vyjde kolem 2000kc
Ted si presne nevzpominam jak to je u SX, ale neni ten zavit pruchozi? Respektive neni tam dira skrz?
EDIT: opravena cena, preklepl jsem se o nulu
http://www.naradi-naradi.cz/opravy-zavitu/c-1400/
Ted si presne nevzpominam jak to je u SX, ale neni ten zavit pruchozi? Respektive neni tam dira skrz?
EDIT: opravena cena, preklepl jsem se o nulu
http://www.naradi-naradi.cz/opravy-zavitu/c-1400/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s napnutim remena na alternatore
na nejakym dvoukilu sem to zpravoval chtel to levne tak sem jen dal uzkou matku z druhe strany a funguje to bez problemu. na svych autech to tam davam vzdy. lepsi nez nekde po ceste resit takovou blbost.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s napnutim remena na alternatore
jo no, kvuli tomu me zajimalo jestli je tam pruchozi dira, aby dal delsi sroub a matku, myslim ze na takovem reseni neni nic spatneho.Fizzbiker píše:na nejakym dvoukilu sem to zpravoval chtel to levne tak sem jen dal uzkou matku z druhe strany a funguje to bez problemu. na svych autech to tam davam vzdy. lepsi nez nekde po ceste resit takovou blbost.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: problem s napnutim remena na alternatore
ok diky moc chalani takze staci dlhsi srob s matku a je to vyriesene super
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s napnutim remena na alternatore
tu matku sem prave ubiral protoze myslim trochu lezla do vody z bloku... ale uz si nejsu ooplnej jistej nicmene se vsim vsudy prace asi na 10minut, nezapomen ze az nasponujes remen tento sroub musis dotahnout.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 96 hostů