na správnou míru

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

na správnou míru

Příspěvek od eres » 06.05.2013, 17:17

Nedávno jsem byl u dost dobrého mechanika v praze,jehož jméno záměrně neuvedu,ale většina lidí zvás ho zná.A ten mi řekl že problém Cáček je v ojnicích?Že pokud se vymění,problém motoru opadá.Doted jsem si myslel že stačí dát nové šály a ne měnit celý ojnice :?: :idea: Jak to je?

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: na správnou míru

Příspěvek od Woyta » 06.05.2013, 17:25

Ojnice se taky brousi.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

Re: na správnou míru

Příspěvek od eres » 06.05.2013, 17:28

A klika?stává se že se vydře i na klice?To už je pak asi o jinejhc penězích ne

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: na správnou míru

Příspěvek od Woyta » 06.05.2013, 17:48

Pri GO se brousi klika, uhluji ojnice atd.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: na správnou míru

Příspěvek od blázen » 07.05.2013, 05:29

Ojnice měnit nemusíš, ale musíš je měřit a použít nové přesné ložiska. Ojnice má ca dobré, problém bude v oleji a zacházení. Jinač vyměnit ojnice za nové samozřejmě můžeš. Hlavně nové olejové čerpadlo... Žádný klepající motor neměl nové čerpadlo..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: na správnou míru

Příspěvek od Grassell » 07.05.2013, 07:23

Pokud to budes rozdelavat tak prebrus vsechno a nezapomen na palici.

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: na správnou míru

Příspěvek od 200sxfabi » 07.05.2013, 09:05

Včera sem našel na netu zajímavý materiál pro lidi jako jsem já a tuším i lidi jako eres. Pro lidi co sice základ ví, lecos měli už z motoru v ruce. Myslím, že se tam lze dočíst docela zajímavý věci a je to krásně sepsaný a přehledný :) Dám Vám to na ulož to.
http://ulozto.cz/x1J2GDDx/how-to-pdf heslo: motory

Uživatelský avatar
Josip
user
Příspěvky: 275
Registrován: 05.06.2011, 10:49
Bydliště: Nitra

Re: na správnou míru

Příspěvek od Josip » 07.05.2013, 13:22

200sxfabi píše: http://ulozto.cz/x1J2GDDx/how-to-pdf heslo: motory
uz som sa zlakol ze to bude po anglicky.... :D
Daily: Man TGX,440HP
200sx,S 13.33,Stage 2,GT28,AFM RB20,444

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: na správnou míru

Příspěvek od 200sxfabi » 07.05.2013, 15:59

angličtinu ode mě nečekej :) taky neumím :roll:

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: na správnou míru

Příspěvek od Tosho » 07.05.2013, 22:54

najvacsi problem ca-cka su ich majtelia :D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

eres
user
Příspěvky: 51
Registrován: 02.12.2011, 19:22

Re: na správnou míru

Příspěvek od eres » 08.05.2013, 17:31

blázen píše:Ojnice měnit nemusíš, ale musíš je měřit a použít nové přesné ložiska. Ojnice má ca dobré, problém bude v oleji a zacházení. Jinač vyměnit ojnice za nové samozřejmě můžeš. Hlavně nové olejové čerpadlo... Žádný klepající motor neměl nové čerpadlo..
repas čerpadla by nestačil?za kolik se dá vůbec pořídit novy od nissanu?

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: na správnou míru

Příspěvek od mauglie » 08.05.2013, 17:39

Do 4000Kc, ja ho mel za 3500 z USA

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: na správnou míru

Příspěvek od blázen » 08.05.2013, 20:49

Eres: jak chceš repasovat vydřené tělo olejové pumpy..? Poškozená kola? Atd.. Pumpa jednoznačně nová
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: na správnou míru

Příspěvek od SilverFox » 08.05.2013, 21:04

Tady je jasně vidět že problém neni v ojnicích nebo klice, ale v tom že lidi vymejšlej píčoviny.
Obrázek

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: na správnou míru

Příspěvek od buky300zx » 08.05.2013, 21:08

blázen píše:Eres: jak chceš repasovat vydřené tělo olejové pumpy..? Poškozená kola? Atd.. Pumpa jednoznačně nová
Ked mas na to nastroje a stroje,normalne.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů