Factory Five 818

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Factory Five 818

Příspěvek od Peca » 25.03.2014, 11:57

Co Rendo, nebudeš stavět i low cost sporťáky? :)
http://www.youtube.com/watch?v=MrGPniW1iqg
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Factory Five 818

Příspěvek od kenivruh » 25.03.2014, 15:01

tiez som na to uz pozeral, ale ten dizajn je taky nemastny neslany. zato potencial to ma dobry, ked si clovek vezme kolko moze mat poladeny boxer subaru a pri tej hmotnosti.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Factory Five 818

Příspěvek od adner » 25.03.2014, 23:40

jestli ještě někdy něco postavím, tak to bude krátká 280Z v úpravě GT s V8 supercharged...nebo V10 TDI, to nikdo nemá...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Factory Five 818

Příspěvek od kenivruh » 26.03.2014, 08:29

adner píše:jestli ještě někdy něco postavím, tak to bude krátká 280Z v úpravě GT s V8 supercharged...nebo V10 TDI, to nikdo nemá...
v10 tdi? :D ten motor bude tazsi jak zvysok auta
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Factory Five 818

Příspěvek od Peca » 27.03.2014, 14:35

kenivruh píše: v10 tdi? :D ten motor bude tazsi jak zvysok auta
Audi by nesouhlasilo :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Factory Five 818

Příspěvek od blázen » 30.03.2014, 21:13

Peca píše:
kenivruh píše: v10 tdi? :D ten motor bude tazsi jak zvysok auta
Audi by nesouhlasilo :)
To je ten motor z tuareg a phaeton? To je dobrej ždorb :D
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Factory Five 818

Příspěvek od jagy » 31.03.2014, 11:12

Tohle je pecka... :thumbright:
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Factory Five 818

Příspěvek od Design » 31.03.2014, 11:36

Taky se mi to dost libi jaka je cena?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Factory Five 818

Příspěvek od kenivruh » 31.03.2014, 11:43

Design píše:Taky se mi to dost libi jaka je cena?
$10k street verzia, $11k race verzia a k tomu este treba jedno subaru wrx (nie sti)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Factory Five 818

Příspěvek od Design » 31.03.2014, 14:36

Tak to je hodně slušna cenovka neuvažujete nekdo o tom?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Factory Five 818

Příspěvek od vmille » 03.04.2014, 22:03

me tam chybi strecha

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 134 hostů