Podřazení při brždění

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
yaroush
user
Příspěvky: 2
Registrován: 06.02.2013, 01:59

Podřazení při brždění

Příspěvek od yaroush » 01.10.2014, 12:40

Čau.
Umíte někdo podřadit s meziplynem při brždění?
Špičkou brzdí a patou brknou po plynu.
Zkoušel jsem to na několika autech (stojících) a nikdy se mi to nepovedlo.
Prostě nemůžu vytočit koleno pod volantem.
Díval jsem se na videa, jak to ti japončíci dělají.
Měřím 182 cm, takže nejsem ani velkej ani malej.
Nevím jestli ti japonci jsou takoví špunti, nebo já jsem dřevo :D

Uživatelský avatar
Milda
user
Příspěvky: 586
Registrován: 05.10.2004, 15:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Milda » 01.10.2014, 13:17

...tak to zkus obráceně, brzdi patou a špičkou štrejchni do plynu, tak se noha vytáčí snáz (a patou máš větší sílu na brždění)...

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Peca » 01.10.2014, 18:57

Japonci mají fakt malé nohy, proto to vypadá tak snadno. Pokud to máš na normální ježdění nebo frajeření, zkus dávat plyn hranou chodidla, ve většině aut to jde.
Na okruh to není, tam už potřebuješ brzdit větší plochou a silou, ale na okruhu je to zas ve většině případů zbytečné.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od 200sxfabi » 01.10.2014, 19:59

Naučil jsem se to až když jsem na to měl pedály....takže o pedálech je to hodně. Volant je třeba mít kompromis. Aby se dobře řidilo a zároven nevadilo stehno.

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Xcriss » 08.10.2014, 01:43

Tyjo asi to bude fakt i o nohach :lol: Ted na srazu si stejne vysoky clovek sedal do S13 a mel nohy hrozne nahore ja ten problem nemam. Kazdopadne, netreba si vykloubit panev, za me je ten pohyb spis v kotniku... Neni treba oba pedaly zadupat do zeme, chce to s citem :) A pedaly hraji velkou roli... Ja mam nejake uplne jednoduche hlinikove nastavce na serie, ale musim rict, ze se s tim jezdi fakt lip...
No a HLAVNE taky zalezi na aute... S13 je celkem "meziplyn friendly", ale na autech typu Focus, Octavka jsou ty pedaly uplne jinak poskladane a nedosahnes ani za zlaty prase...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Woyta » 08.10.2014, 05:22

Ja jsem rad kdyz se nohou vejdu mezi pedaly. (velikost 50) :D

Volant mam mezi nohama i kdyz mam odsazenej o 7cm. Takze nohu mam vytocenou na druhou stranu nez by se hodilo.
Pata na brzde pro me mozna take neni. Koliduju pak spickou s necim nahore. Takze pro me jedinne rev sync z 370Z.

Navic tahle technika pro RWD neni moc vhodna. Hrozi zablokovani zadnich kol a ztrata kontroly.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Xcriss » 08.10.2014, 07:00

Wtf? :o Neni to spis naopak? Kdyz nedas meziplyn, najednou strelis vlastne clutch kickem vykon na zadek, pri meziplynu mi to pripada o moc plynulejsi vsechno...?
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Woyta » 08.10.2014, 18:10

Kdyz brzdis, tak mas zadek odlehcenej a jakakoliv nepresnost pri srovnani otacek se projevi vyrazneji, nez kdyby jsi nebrzdil.

Ja jezdim tak, ze brzdim a tesne pred zatackou brzdu uvolnim, tuknu do plynu a hodim tam prevod.. Vim, ze tak nejakej cas ztracim ale zase neztracim kontrolu.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Xcriss » 08.10.2014, 19:46

No vzdyt prave :o Meziplynem jsou otacky plynulejsi, tudiz zadek nerozhodis, ne?
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Woyta » 08.10.2014, 21:01

Ale kdyz se netrefis tak mas odlehcenej zadek, kterej se snadno utrhne. To je ten risk u RWD. U FWD to nepredstavuje problem, protoze vsechna hmotnost je na cumaku.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Podřazení při brždění

Příspěvek od Xcriss » 08.10.2014, 21:32

U FWD nemam zkusenosti, ale tam bude asi i efekt mensi.
No a kdyz se netrefis... Tak smula, musis se trefit :D O tom to je :) Je to otazka par set km si to zazit a automatizovat...
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů