SR20DET - motor kaput

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

SR20DET - motor kaput

Příspěvek od street.racer » 05.06.2005, 23:57

Jak je znamo, SR20 je velmi nachylny na problemy okolo hlavy. Coz muzu potvrdit, jelikoz nam na dilne lezi uz 2 tyhle motory. :D
Obrázek
Vcera jsme rozebrali jeden z nich, ktery ma najeto cca 130tis. km a vypada to, ze predchozi majitel/ka byl/a zrejme pouhy dolivac benzinu. Samozrejme to neprospelo motoru, ktery uz takhle pozaduje pravidelnou a castou vymenu oleje. Nemluve riziku vypadnuti vahadla pri vysokych otackach.

Tady je videt, ze na prave strane vypadlo vahadlo... (po vahadlu nebyly ani pamatky, tudiz predpokladam, ze bylo rozemleto vackou atd. a bylo rovnomerne rozprostreno po motoru)
Obrázek

Vahadlo s poradnou vrstvou carbonu.
Obrázek
Obrázek

Pisty se take netvarily moc happy... Obzvlast ctvrty.
Obrázek
Obrázek

pistique
user
Příspěvky: 88
Registrován: 07.07.2005, 09:33
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pistique » 06.06.2005, 07:23

Vsetko je to o tom ako sa kto sprava k autu... Ak je niekto prasa, tak znici aj 12 valec..... Ak sa niekto k tomuto motoru sprava tak ako ma, si myslim, ze nie je problem najazdit na nom hodne cez 200 000 km bez mensich problemov... 8)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 06.06.2005, 09:28

?i sou ty supry
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.06.2005, 09:58

asi nákejch dvouj?at jsou skoro identický :)
ho? sem pár fotek ze Supry st?íkam :)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 06.06.2005, 10:25

nejsou identicky...jedna je hneda manual a druha je cerna automat... 8)

mozna byt vami bych zkusil

www.kageki-racing.com

tam je i video z hnedy...kdybyste chteli vedet jak jezdi....:)

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.06.2005, 10:57

já vim jak supra jezdí, jezdil sem v tý starý, ale živit bych to necht?l :) (tu novou biturbo rozhodn? ne :) )

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 06.06.2005, 11:00

Hynek píše:já vim jak supra jezdí, jezdil sem v tý starý, ale živit bych to necht?l :) (tu novou biturbo rozhodn? ne :) )
tahle ale s twinem nema absolutne nic spolecnyho...a se starou suprou uz vubec nic.... :twisted:

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.06.2005, 11:47

a co tam má za turbo, atd.

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 06.06.2005, 12:12

singl myslim T67 nebo 70 nevim presne...neni to moje auto... 8)

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 06.06.2005, 12:39

Gerox píše:singl myslim T67 nebo 70 nevim presne...neni to moje auto... 8)
T67 ;)

Boost Logic T67Ptrim turbokit
Boost Logic FuelKit, 2x Walbro, 75lbs injector, Titan fuel rail
EXEDY Twin Disk Carbon / Carbon clutch
TMS SS Clutch Line
Crower Valve Springs w-Titanium Retainers - single spring
ARP Head Studs 2JZ - U-Cut
AEM EMS Stan alone ECU
AEM 3Bar MAP sensor
FJO Wideband O2 Kit with 2-1/16'' Gauge
HKS Ignition Systems Twin Power DLI Gold & Red (New Series)
HKS Iridium sparks
HKS Super SQV Blow Off Valve
HKS 272/272 cams
Greddy strut bar
Greddy shifter knob
Greddy Full Turbo Timer
Greddy Air/Fuel Ratio Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy EGT Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy Boost Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Apexi AVC-R BoostControler
Apexi GT-Spec Exhaust
Blitz V-Spec 3" FMIC
Kayaba AGX shocks
Eibach lowered progressive springs
Brembo Front Rotors
Brembo / Hawk HPS Pads
O.Z. 18" Supperleggera Rims
BFG Drag radials 275/35 R18
98" Style Front Lights
98" Style Rear Lights
Clear Front Turn Signals
HID Light Conversion

Removed Trac system
Removed EGR system
Swaped from 4sp auto -> 6sp man transmision

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 06.06.2005, 12:57

slušnej jídelní?ek :)
na kolik takový úpravy vyjdou jestli to neni tajemství?
vozíte v?ci z USA a Japonska ? kdybych cht?l n?co objednat, je to možný?

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 06.06.2005, 13:02

street.racer píše:
Gerox píše:singl myslim T67 nebo 70 nevim presne...neni to moje auto... 8)
T67 ;)

Boost Logic T67Ptrim turbokit
Boost Logic FuelKit, 2x Walbro, 75lbs injector, Titan fuel rail
EXEDY Twin Disk Carbon / Carbon clutch
TMS SS Clutch Line
Crower Valve Springs w-Titanium Retainers - single spring
ARP Head Studs 2JZ - U-Cut
AEM EMS Stan alone ECU
AEM 3Bar MAP sensor
FJO Wideband O2 Kit with 2-1/16'' Gauge
HKS Ignition Systems Twin Power DLI Gold & Red (New Series)
HKS Iridium sparks
HKS Super SQV Blow Off Valve
HKS 272/272 cams
Greddy strut bar
Greddy shifter knob
Greddy Full Turbo Timer
Greddy Air/Fuel Ratio Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy EGT Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Greddy Boost Gauge - Electronic 60mm with Peak Hold & Warning
Apexi AVC-R BoostControler
Apexi GT-Spec Exhaust
Blitz V-Spec 3" FMIC
Kayaba AGX shocks
Eibach lowered progressive springs
Brembo Front Rotors
Brembo / Hawk HPS Pads
O.Z. 18" Supperleggera Rims
BFG Drag radials 275/35 R18
98" Style Front Lights
98" Style Rear Lights
Clear Front Turn Signals
HID Light Conversion

Removed Trac system
Removed EGR system
Swaped from 4sp auto -> 6sp man transmision
dik...me se to nechtelo psat...:) a ani jsem nevedel vsechny polozky...:)

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 06.06.2005, 13:08

Hynek píše:slušnej jídelní?ek :)
na kolik takový úpravy vyjdou jestli to neni tajemství?
vozíte v?ci z USA a Japonska ? kdybych cht?l n?co objednat, je to možný?
My jako KAGEKI RACING vozíme v?ci zásadn? z Japonska.
Majitel této Supry nám dal v?z již s dílama že to chce namontovat a naladit ;)
Jinak myslim si ze majitel je v tom uz tak za 400-500
Samozrejme objednat si neco muzes... mel jsem kdysi v podpisu reklamku ale "par lidem" ze zdejsiho fora se nelibilo, ze chci poskytnout moznost si koupit veci z JPN bez slozitych bankovnich prevodu a slozitosti a podpis mi byl umazan. Holt tipische czechishe. Kdyz to nemam ja, nebude mit i ten druhy :lol:

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 06.06.2005, 13:15

to street.racer: a na kolik by vysel 2way lsd nismo gt pro

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Příspěvek od cornhollio » 06.06.2005, 13:15

to street.racer: a na kolik by vysel 2way lsd nismo gt pro do s13

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 hostů