Coilovers - udrzba a vse okolo

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od kenivruh » 24.01.2007, 11:18

Chcem sa opytat ako je to s udrzbou coilovers. Ked ma clovek normalne tlmice tak tie vydrzia dajme tomu par 10k km a potom sa jednoducho vymenia. Ako to vsak je u coilovers ? Tam sa predsa neda tlmic jednoducho vymenit alebo ano ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 24.01.2007, 18:43

Coilover sa davaju repasovat. Napr. tein ponuka jednotlive diely potrebne na repasovanie. tu je link: http://www.tein.com/overhaul.html
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Udrzba coilover

Příspěvek od Bart34 » 14.01.2011, 17:28

Zaprve bych chtel poprosit nejakeho moderatora, jestli by nazev mohl aspon prejmenovat treba na "Coilovers a vse okolo" at to neni tak jednostranne zamereny.
A zadruhe bych se chtel zeptat, jestli nemate nekdo zkusenost s nasazovanim coilovers na serie tlumice, zda je to vubec mozny vzhledem k tomuhle http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1989-199 ... ccessories
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od Mirek » 14.01.2011, 17:36

prejmenovano....

co se pruzin tyce....mam pocit ze se to tady resilo, nekdo to tady dokonce i delal, tak zkus pohledat. Takto podstaveny podvozek ale dle meho nazoru nebude nikdy pracovat dobre, to uz zdelas lepe snizenyma pruzinama a koni/kyb tlumici. Nebo nasetrit na kompletni podovozek.

EDIT: Tady mas jeste neco malo k tomu snizovani na seriovych tlumicich:
forum/viewtopic.php?f=160&t=15297&hilit=coilover
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od Bart34 » 14.01.2011, 18:01

Diky Miro.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od Heini » 20.01.2011, 13:54

Na tenhle zpusob zapomeň spousta sraní a nemakáto. ( vyhozené prachy )
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Udrzba coilover

Příspěvek od remo » 20.01.2011, 15:10

Bart34 píše:Zaprve bych chtel poprosit nejakeho moderatora, jestli by nazev mohl aspon prejmenovat treba na "Coilovers a vse okolo" at to neni tak jednostranne zamereny.
A zadruhe bych se chtel zeptat, jestli nemate nekdo zkusenost s nasazovanim coilovers na serie tlumice, zda je to vubec mozny vzhledem k tomuhle http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1989-199 ... ccessories
za tie prachy jednoducha zalezitost ako znizit auto a mat aj moznost tu vysku doladit, je to velimi podobne ako so znizenymi pruzinami napr od KONI, H&R a pod na seriove tlmice, robi sa to bezne a casto v oblasti tuningu, ale seria tlmic nie je stavany na takuto zmenu a teda nepracuje uplne spravne

ale ako tu uz bolo poznamenane limity fungovania napr. pri drifte to ma...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Jimmbo
user
Příspěvky: 1842
Registrován: 17.03.2007, 23:27
Bydliště: Velke Levare SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od Jimmbo » 20.01.2011, 20:54

Uz to tu bolo riesene...Vyhody: Znizes aut, zmenis tvrdost...Nevyhody: Zla cinnost tlmica, znizenie jeho zivotnosti lebo pracuje v inom rozsahu nez ako bol konstruovany..
Obrázek

200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...

Uživatelský avatar
Xcriss
user
Příspěvky: 2780
Registrován: 16.02.2009, 18:36
Bydliště: Ostrava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od Xcriss » 31.01.2011, 23:07

Dotaz - jak je nejlepsi skladovat coilovery, ktere nejsou na aute? Nejake tipy na udrzbu?
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA

PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz

Obrázek LIKE US ON FACEBOOK!

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od Svobda » 31.01.2011, 23:17

Xcriss píše:Dotaz - jak je nejlepsi skladovat coilovery, ktere nejsou na aute? Nejake tipy na udrzbu?
Jo vzal bych si je do pokojiku a jestli to jde tak bych povolil pruziny.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od kenivruh » 01.02.2011, 10:46

http://www.ground-control-store.com/pro ... I=73/CA=27

Samozrejme pouzit nie seriove tlmice. Ground control je v USA odskusane, pruziny su Eibach. Kludne by som do toho siel nemat uz na aute coilovers.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od jagy » 01.02.2011, 11:37

GC nejsou spatne, ale kdyz si k nim pripocitas kvalitni tlumice, horni ulozeni, praci za poskladani, atd. tak je to drahsi jak komplet coilovery.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od mauglie » 09.01.2013, 16:16

Pánové, může mi někdo objektivně povědět zda má smysl míti 30 možností nastavení tuhosti či zda-li bohatě stačí 16, potažmo 14?

Díky

Uživatelský avatar
SilverFox
user
Příspěvky: 1217
Registrován: 16.09.2007, 18:28
Bydliště: Plzeň

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od SilverFox » 09.01.2013, 17:15

Já bych řek že to záleží podle rozsahu tlumiče. Pokud výrobce dělá jeden tlumič a osazuje ho různýma pružinama tak asi čim víc tim líp. Pokud je tlumič stavěnej na konkrétní pružinu tak by stačilo pár. Pokud bych měl třicet možností tak asi stejně neřešim jestli nastavit 22 nebo 23.

Jen teorie, osobně mam všechno pevný.
Obrázek

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Coilovers - udrzba a vse okolo

Příspěvek od mauglie » 09.01.2013, 18:14

Jo, to by vysvětlovalo tu škálu možností pružin (BC), zatím co HSD jen jeden typ. Hmm.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů