Dotaz - jaký je rozdíl mezi svodama na atmosferický motor ( KA24DE ) když je situovanej na 4-1 nebo 4-2-1 ?
Koudy mě o tom něco málo napsal ale už je to dlouho a někde jsem to ztratil :-/
A ještě malej pod-dotaz - co říkáte na odlehčenej setrvačník ? Našel jsem spojkovej set už s odlehčenym setrvákem a vybavuju si že někde bylo psáno že nic moc ?
Svody atmosfera
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Svody atmosfera
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
- anthonyStark
- user
- Příspěvky: 95
- Registrován: 10.02.2013, 15:25
- Bydliště: Pacov - Vysocina
Re: Svody atmosfera
Cauky,
4-1 by melo posunout krivku krouticiho momentu do hornich RPM, pouziti svodu 4-2-1 je zas dobre spis pokud chces mit kroutak vespod(aby auto bralo uz od nizkych RPM). Ve finale to na seriovem motoru moc nepoznas, zvlast ne u takoveho auta jako je s13.
Jinak pro to abys dostal kroutak co nejvys bys mel co nejdyl drzet 4 vetve na svodech, nez je svedes do 1.
Sice to v otazce nemas, ale podobny vliv ma na kroutak i sani, Cim kratsi sani tim vic kroutak az ve vyssich otackach a cim delsi, tim posouvas kroutak niz.
Odlehceny veci na NA motoru urcite jo, to je jedina levna sance jak tam nahnat nejaky poniky. Odlehceny setrvak, remenice, tim se u Hondy vzdycky zacinalo Pak nechat zkratit prevody. Proste cim lehci motorvej dil, tim min vykonu ubira a tim vic vykonu dostavas na kola.
P.S. nejsem motorar, takze tohle je jen to co jsem vysledoval a vyzvedel
jo a jeste, jak v prvni tak v druhe varinate by meli byt vsechny vetve stejny, protoze kdyz kolikrat koupis nejaky shitsky svody, tak se muze stat ze bude kazda vetev jinak dlouha, no a to uz je pak uplne jedno, jestli mas 4-1 nebo 4-2-1
4-1 by melo posunout krivku krouticiho momentu do hornich RPM, pouziti svodu 4-2-1 je zas dobre spis pokud chces mit kroutak vespod(aby auto bralo uz od nizkych RPM). Ve finale to na seriovem motoru moc nepoznas, zvlast ne u takoveho auta jako je s13.
Jinak pro to abys dostal kroutak co nejvys bys mel co nejdyl drzet 4 vetve na svodech, nez je svedes do 1.
Sice to v otazce nemas, ale podobny vliv ma na kroutak i sani, Cim kratsi sani tim vic kroutak az ve vyssich otackach a cim delsi, tim posouvas kroutak niz.
Odlehceny veci na NA motoru urcite jo, to je jedina levna sance jak tam nahnat nejaky poniky. Odlehceny setrvak, remenice, tim se u Hondy vzdycky zacinalo Pak nechat zkratit prevody. Proste cim lehci motorvej dil, tim min vykonu ubira a tim vic vykonu dostavas na kola.
P.S. nejsem motorar, takze tohle je jen to co jsem vysledoval a vyzvedel
jo a jeste, jak v prvni tak v druhe varinate by meli byt vsechny vetve stejny, protoze kdyz kolikrat koupis nejaky shitsky svody, tak se muze stat ze bude kazda vetev jinak dlouha, no a to uz je pak uplne jedno, jestli mas 4-1 nebo 4-2-1
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svody atmosfera
KAčko má solidní svody.. tam asi moc nevymyslíš.. odlečený setrvák má tuším Xcriss
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Svody atmosfera
asi by to chtelo aj stejnej pocet kolen na potruby pac nevim jak presne u svodu ale na potruby nas ucili ze jedno koleno je jako 1m trubky +- ........
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svody atmosfera
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svody atmosfera
Zeptám se tady :
K čemu sloužej ty dvě větve na výfuku ? Jedna vede od svodů někam do sání a druhá je na koleni pod svodama - na předešlým odkaze tam je taky na těch svodech - ale jde mi o to jestli to lze nějak eliminovat ? Nejdou mě ty matice povolit abych sundal výfuk …
K čemu sloužej ty dvě větve na výfuku ? Jedna vede od svodů někam do sání a druhá je na koleni pod svodama - na předešlým odkaze tam je taky na těch svodech - ale jde mi o to jestli to lze nějak eliminovat ? Nejdou mě ty matice povolit abych sundal výfuk …
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: Svody atmosfera
Pokud myslis ty zavity na svodech, tak jedna bude na lambda sondu a druha nejspis na EGR ventil.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- OndraS13
- user
- Příspěvky: 3264
- Registrován: 01.11.2007, 18:21
- Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Svody atmosfera
Na lambdu beru to vim - ale na originálních svodech mám dve větve dalších trubek ( 24 matice ) a jedna vrchní co je na svodech vede za motor mám za to do sání ( je to trubka ) a pak je ještě zespodu jedna větev ( teď si nevybavim kam vede )
Nevim jestli je to nějaký "zahřívání" sání nebo co ?
Nevim jestli je to nějaký "zahřívání" sání nebo co ?
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Re: Svody atmosfera
Ta co vede do sání je zapojená přes EGR ventil. Druhá by mohla bejt od vzduchový pumpy, aby katík líp fungoval. Ale přiznám se, že u takhle malejch motorů jsem to ještě neviděl. Každopádně nic jinýho mě nenapadá.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."