Ahoj,
http://www.highperformanceparts.cz/olej ... -d04.12679
má s tím někdo nějaké zkušenosti, zda by to k něčemu bylo či jsou to vyhozené peníze.......
Napadlo mě, že by při výměně T za GT mohl i redukovat tlak a nebylo třeba restriktoru, i když to asi nebude o tolik....
Taky by asi následné možné ucpání (na tak malé rozměry) bylo pro turbo asi víc fatální než když by se do něho následně dostala a prošla ním nějaká ta možná nečistota, nebo se pletu?
Olejový filtr pro kuličková turba Garrett GT - D-04
Re: Olejový filtr pro kuličková turba Garrett GT - D-04
Ahoj podľa mňa je to dobra vec ja osobne ešte nemám stým skúsenosti len jeden môj známi čo skladá motor skladal už CA,SR,RB,JZ,VG, a vždy používal tento filter je to jak poistka životnosti turba. Ja som si tiež zakúpil tento filter čaká na montáž.
Re: Olejový filtr pro kuličková turba Garrett GT - D-04
takyto filter moze byt dobra vec, ale je zapojeny az za restriktorom na bloku, co je prve miesto ktore sa moze teoreticky upchat. pokial sa ocakava moznost necistot v oleji, tak je potrebne takyto filter casto menit, pretoze ak sa upcha, turbo klakne tak ci tak, je tu nebezpecenstvo ze sa nan zabudne a kedze je maly, nemusi to trvat dlho.... ako restriktor pre GT turba urcite fungovat nebude, na to by som sa nespoliehal...
Re: Olejový filtr pro kuličková turba Garrett GT - D-04
Asi bych byl raději ,aby turbo sežralo nějaký bordel v oleji než se ucpalo toto sítko . Zkušenost z naftaku 1.6 tdci kde kleka jedno turbo za druhim právě kvůli hrubému ocelovému sítku ,které se stejnak zasere a při opravě nutná demontáž a už ho tam nedávat .
Na druhou stranu když tam nebude tohle a restriktor má jen minimální direčku tak zas hrozí že se zacpe ta díra (pravděpodobně se nám to stalo pár dní zpět.
Takže filtřík asi ano ,ale jak bylo řečeno opravdu častá výměna ,nebo věřit čistotě motoru
Na druhou stranu když tam nebude tohle a restriktor má jen minimální direčku tak zas hrozí že se zacpe ta díra (pravděpodobně se nám to stalo pár dní zpět.
Takže filtřík asi ano ,ale jak bylo řečeno opravdu častá výměna ,nebo věřit čistotě motoru
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: Olejový filtr pro kuličková turba Garrett GT - D-04
Zakaždím je to že ten filter sa podľa mňa a známeho zkušenosti dá použiť len pri stavbe nového motora doslova nového motora čiže okrem bloku a hlavy vše nové veci, nebo komplet motor vyčisten do poslene šrubky. Žiadnom prípade neodporučujem aplikovať len pri výmene turba z T na GT. Totiž je pravdepodobnosť poškodenia turba a upchania filtra.