Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
stigav
user
Příspěvky: 98
Registrován: 04.04.2012, 21:57
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od stigav »

Prosim vás měl bych dotaz jaký štelovatelný FPR do CA18DET od jaké značky?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Rje: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od raddy »

urcite potrebujes nastavitelny fpr? seriovy je najlepsia volba,inak si zbytocne vyrobis problemy..
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od MYSAK »

Ted me tak napada.. to chces kvuli tomu jak jsme se bavili? Ja nemyslel nejak s tlakem hejbat ale zkontrolovat jestli ten tvuj neni nakej nemocnej
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od kenivruh »

jojo tiez si myslim ze seria staci, ak neni pokazeny. tiez ficim na seriovy a ziadny problem
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od jagy »

OEM Nissan je nejlepsi.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od Krutonek »

vymenim svuj regulator paliva za original klidne hned... mam to porad bohaty jak pica, a kdyz jedu z kopce na kvalt tak to furt prska a smrdi benzin az z toho palej oci... a to mam nastavenej tlak na 30psi pri volnobehu
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od Fil »

Tak ještě nastav tps, případně jestli nekape nějaký vstřik, protože při brzdění motorem (jestli jsem to dobře pochopil s tím kopcem) musí být vstřiky zavřené aď už máš na regulátoru natočené cokoli... Pak mě ještě napadá jestli jsi nezaměnil konektory kabeláže tuším, že se to tady už párkrát stalo a pak je vstřik prvního válce otevřený furt...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od Krutonek »

File... dekuju za cennou radu, ale nevim jak to poznam jestli nejsou prohozeny konektory tech vstriku, v kazdym pripade, ano porad to poprskava, jak kdyby to porad poustelo, a tps ? heh co to dela to TPS ?

jo TPS ... snimac skrtici klapky, no ten mam novej a s tim ze nastavenej je tak aby jakmile se dotknu pedalu tak ihned reaguje...
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od Fil »

Je to už doba co jsem se v tom hrabal naposledy, ale konektory vstřiků by měly mít mírně jinou barvu toho plastu než ostatní čidla se stejným konektorem a když jsou konektory špinavé, tak to člověk lehce přehlédne, ale dával jsem dokupy jednu nic moc kabeláž a matně si pamatuju, že vstřiky měly vždy jeden kabel dané barvy a druhý té samé barvy ale s černým pruhem, zatímco čidlo, co by na vstřik šlo nasadit mělo barvy kabelů různé, takže stáhni chráničky a zkontroluj... Jaké barvy ke konkrétnímu vstřiku patří najdeš v manuálu.

"ihned reaguje" Co reaguje? odporová dráha reaguje i při špatném nastavení hned a jestli si ecu myslí, že i při volnoběhu máš mírně sešlápnutý plyn, tak pak není divu, že ti tam posílá palivo i při brzdění motorem, tps je kombinovaná se spínačem volnoběhu...

Obrázek
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od Krutonek »

ach jo :-D chtelo by to nekoho kdo by to umel nastavit, ja jsem absolutni lajk a vsechno se ucim za chodu no... a jak poznam teda ze je TPS spravne nastaveny ? mam ho chyceny sroubkem presne uprostred, a ty konektory urcite prohozeny nejsou, ale zvlastni je, ze kdyz odpojim konektor od toho "ridiciho ventilu" tak auto miliardakrat lip startuje, se clovek ani nedotkne klice a motor uz bezi
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od Fil »

Nevím jaký ventil máš namysli, ale "všechno souvisí se vším", takže klidně může být...

Nastavení máš na obrázku, spínač musí být při zavřené klapce sepnutý a odpor dráhy okolo 1kohm, když ji začneš otvírat, tak se odpor zvětšuje až někam k/přez 9kohm při wot a současně hned jak začneš klapku otvírat, tak by měl spínač rozepnout, případně rozepnout po opravdu drobném otevření... 5. třída zš a multimetr za pár korun...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od raddy »

Krutonek píše:ach jo :-D chtelo by to nekoho kdo by to umel nastavit, ja jsem absolutni lajk a vsechno se ucim za chodu no... a jak poznam teda ze je TPS spravne nastaveny ? mam ho chyceny sroubkem presne uprostred, a ty konektory urcite prohozeny nejsou, ale zvlastni je, ze kdyz odpojim konektor od toho "ridiciho ventilu" tak auto miliardakrat lip startuje, se clovek ani nedotkne klice a motor uz bezi
to je tps dobre nastaveny spoznas tak, ze ak otvoris klapku o cca 2mm, tak sa rozopne volnobezny spinac (piny a a b), samozrejme pri zavretej klapke musi byt spinac zopnuty.
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od Krutonek »

ok ok zkusim to... mam jeste original hozeny v kufru, a kupoval jsem od FACETu druhosku, a bylo u toho napsany ze je to pro automaty, ale zadnej jinej mi to nikde nenaslo, tak uvidim, zkusim jeste zmerit ten original, jestli to fakt jen nebylo tim, ze byl spatne nastaveny
Krutonek
user
Příspěvky: 441
Registrován: 23.11.2014, 22:24
Bydliště: Jinočany
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz: Jaký štelovatelný FPR do CA18DET

Příspěvek od Krutonek »

tak mam vyreseno... zmeril jsem si komprese, a treti valce ma za studena 3 bary a ctvrtej 7, takze prskani na kvalt v kopci... chmm podpaleny ventily ?
Odpovědět