CA18DET - bez komprese
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET - bez komprese
to není až tak pravda, stačí to špatně složit.... ale to se asi nestalo. když je tam 0bar je bud otevřený venti, velká díra v těsnění a nebo díra v pístu.. pokud tam je.. prasklá hlava by asi nějaký tlak vyprodukovala.. nevím, těžko říct. asi to budeš muset otevřít a zkontrolovat.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: CA18DET - bez komprese
Omyl, když narazí ventily do pístu, tak se ohnou a motor normálně točí, poněvadž už mu v pohybu nic nepřekáží a to že se potkaly jen na dvou pístech je také možné. Když jste nandali hlavu, měli jste vačky a kliku plus minus na ryskách, nebo jste to měli uplně jinde? Teď myslím před nastavením rozvodů? Dle mého tě nemine sundání hlavy.100Dik píše:Ohnuty taky nejsou...nic se neodehralo.....nez sla hlava do auta tak jsem stokrat ventili vyndaval zandaval z voditek...sli tam uplne jak do mamy...a kdyby se mi to potkalo potom co jsem ji dal do auta...nepujde motor protocit a potkalo by se to na vsech...dle meho nazoru..
PS: Jinak motor při prasklém těsnění, nebo chybějícím kusu ventilu vyprodukuje alespoň nějaký tlak.
Re: CA18DET - bez komprese
Vačky a klika byli uplne rozhozeny nez se nandavali rozvody...dalo se do spravnejch poloh a sel remen....rozvody stopro ok....furt si nedokazu predtavit jak by se potkali jen dva valce
Pisty a kruhy tlak drzeli normalne nez spla hlava dolu...takze pochybuju ze najednou tam bude dira nebo ze prestanou tesnit kruhy.....tesneni bylo davany novz..blok rovnej palice sliznuta nehlede na to ze by uz nekde chcala voda v pripade nedosednuti ploch
taky bych to videl na problem nekde s ventilama
Pisty a kruhy tlak drzeli normalne nez spla hlava dolu...takze pochybuju ze najednou tam bude dira nebo ze prestanou tesnit kruhy.....tesneni bylo davany novz..blok rovnej palice sliznuta nehlede na to ze by uz nekde chcala voda v pripade nedosednuti ploch
taky bych to videl na problem nekde s ventilama
Re: CA18DET - bez komprese
Tak to byly hydra. vyměnil jsem za jiné a komprese byla na světě
Re: CA18DET - bez komprese
Stacilo ich rozobrat a zlozit nemusel si ich vymienat100Dik píše:Tak to byly hydra. vyměnil jsem za jiné a komprese byla na světě
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET - bez komprese
HYDRA ?! to jako ze to hydro tak ztrdne ze necha otevrenej ventil ?! tak to je mazec...
Re: CA18DET - bez komprese
no zdvihatko ma byt tvrde, inak bude klepat...tiez mi nie je jasne ako to opravil vymenou zdvihatok... jedine zeby sa cele zdvihatko zadrelo a udrzalo ventil otvoreny aj bez vacky...
Re: CA18DET - bez komprese
Jestli je čistil a pak blbě složil tak to není nic nemožného, prostě je dostatečně nezamáčkl a hydra byly prostě moc dlouhé...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: CA18DET - bez komprese
hydra jako takovy ve svem puzdru v hlavě kde běhají zadrhnuté nebyli.
Byli moc vylezle ty pístky a jak tu zanělo byly moc dlouhé a i v nějhornější poloze - kdy má být ventil zavřeny - prostě drzeli ventil stále otevreny....
jednoduchy test jak zjistit které hydra to jsou. pootočit vačky tak aby na jednom válci byli všechny ventili zavřené - vyndat svíčku - ucpat díruofukovačkou tak aby neunikal tou dírou tlak zpět a foukat do válce vzduch "pod tlakem" ...pak jsem poslal kolegu aby poslouchal ve výfuku foukání...je slyšet asi jen s uchem u konovky vyfuku....pokud jsou to saci ventili je to slyset v motorovem prostoru. . bohuzel se to da urcit asi takto je s presnosti na dve hydra saci x vyfukove
Hydra jsem samozrejme procistoval a i si nechával procistovat. myslím si ze problém je spíš nekde v hydru a v te pruzice....udelal jsem tak nekolik sad hyder .... a dlouhe byli konkrétně jen urcitá hydra...nebylo mozné je znovu rozebrat a slozit tak aby dlouhe nebyli............
tot asi vse z mych poznatku
pozn.: pokud to uz má někdo nakany jde uz i pouhym okem pri vkladani hyder do hlavy poznat ze jsou prilis dlouha...nesmí být vyssi nez vybrání pro ulození vacky (pulkruhovy vyrez) ...jednoduse jet prstem nebo nehtem po hydru smerem k vybrání a musíte cítit schod směrem nahoru (hydro musí být nižší) pokud je zároveň už to může/nemusí dělat neplechu...pokud je hdro výš a cítíte schod dolu ...čekal bych problém
Byli moc vylezle ty pístky a jak tu zanělo byly moc dlouhé a i v nějhornější poloze - kdy má být ventil zavřeny - prostě drzeli ventil stále otevreny....
jednoduchy test jak zjistit které hydra to jsou. pootočit vačky tak aby na jednom válci byli všechny ventili zavřené - vyndat svíčku - ucpat díruofukovačkou tak aby neunikal tou dírou tlak zpět a foukat do válce vzduch "pod tlakem" ...pak jsem poslal kolegu aby poslouchal ve výfuku foukání...je slyšet asi jen s uchem u konovky vyfuku....pokud jsou to saci ventili je to slyset v motorovem prostoru. . bohuzel se to da urcit asi takto je s presnosti na dve hydra saci x vyfukove
Hydra jsem samozrejme procistoval a i si nechával procistovat. myslím si ze problém je spíš nekde v hydru a v te pruzice....udelal jsem tak nekolik sad hyder .... a dlouhe byli konkrétně jen urcitá hydra...nebylo mozné je znovu rozebrat a slozit tak aby dlouhe nebyli............
tot asi vse z mych poznatku
pozn.: pokud to uz má někdo nakany jde uz i pouhym okem pri vkladani hyder do hlavy poznat ze jsou prilis dlouha...nesmí být vyssi nez vybrání pro ulození vacky (pulkruhovy vyrez) ...jednoduse jet prstem nebo nehtem po hydru smerem k vybrání a musíte cítit schod směrem nahoru (hydro musí být nižší) pokud je zároveň už to může/nemusí dělat neplechu...pokud je hdro výš a cítíte schod dolu ...čekal bych problém