OLEJOVÝ FILTR A MOZNOST PRISROUBOVÁNÍ CIDLA
OLEJOVÝ FILTR A MOZNOST PRISROUBOVÁNÍ CIDLA
Špekuloval jsem se zašroubováním čidla na tlak oleje od přídavných budíků. Někdo tu dělal nástavby atd. Jednoduchá cesta jak to vyřešit je, že jsem sehnal přesně na naše auto typ filtru který je místo klasických 84mm průměru jen 76mm průměru. NAvíc je to ty přímo pro 200sx S13. Všechny ostatní jsou obecně pro 200sx tj aj S14 atd.
Někomu se to může hodit, aby neměl problémy s montáží.
Je to filtr PURULATOR L24457. Cena klasicky okolo 150Kč
Někomu se to může hodit, aby neměl problémy s montáží.
Je to filtr PURULATOR L24457. Cena klasicky okolo 150Kč
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
k čemu je ti kontrolka, když za nastartovanýmu motoru k jejímu rosvícení nesmí nikdy dojít a když se tak stane, tak se připrav na výrazné investiceidanow píše:akoze potom sa ti cidlo vojde namiesto povodneho, ak tomu dobre rozumiem.
ale co v pripade, ze chces nechat pripojene aj cidlo na kontrolku? to by som radsej nevyhazdoval
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
jo něco na tom je Proto mám budíky že? Ikdyž ne kdovíjak přesné, ale jak ti začne padat tlak časem na budíku a ještě ti nesvítí kontrolka tak na to můžeš vlítnout dřív než se to vše posereMartin_534 píše:právě že jakmile se ti ta kontrolka rozsvítí tak už je to stejně jedno
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele: