seriový turba

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

seriový turba

Příspěvek od Martin_534 » 20.02.2006, 16:49

SR20DET OEM turbo Specs

S13 T-25 60 trim 56mm BCI-1 compressor 53.8mm 62 trim
T-25 turbine, .64 A/R turbine housing. Journal bearings.

S14 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm
T-25 turbine. .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section.

S15 T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in T-04B housing, 62 trim 53.8mm
Inco turbine .64 A/R turbine housing. Ball bearing center section.
*cast divider wall between turbine discharge and wastegate.

GTi-R T-28 60 trim 60 mm BCI-1 compressor in standard T-3 housing. 79 trim 53.8mm
Inco T-250 turbine wheel .86 A/R turbine housing. Journal bearings.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.02.2006, 16:50

seriove S14 turbo urcite nema gulickove loziska, ma na 100% klzne.

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 20.02.2006, 18:40

ano, ano mam len klzne :(
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.02.2006, 18:51

no já od spousty lidí slyšel, že má kuličkový ložiska
vlado rozeber turbo a koukneme se :lol:

todle by mělo bejt skoro naše seriový turbo - my máme 465795-0001
465795-0004
TB2525
turbína:
53mm/42mm
0.64 a/r
compressor:
54mm/46.5mm, trim: 74
0.48 a/r

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 20.02.2006, 18:56

Klucí naco seriový turba v době T3-jek a kuličkových ložisek??? :lol: :lol: :lol:
To je krok zpět,a jak všichni víme z nedávné minulosti-ZPÁTKY NI KROK!!!!!! :lol: :lol: :lol:
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.02.2006, 21:56

Martin_534 píše:no já od spousty lidí slyšel, že má kuličkový ložiska
vlado rozeber turbo a koukneme se :lol:
seriove S14 turbo urcite nema gulickove loziska, jeho oznacenie je T28. Gulickova verzia tohoto turba sa vola GT28R, ale nemontovala sa seriovo.
Mimochodom, garrett stale vyraba obe verzie, gulickove aj klzne, gulickove maju v oznaceni na konci R.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.02.2006, 22:03

gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne 8)

já z finančních důvodů vyzkouším turbo ze skylinu, to kuličky nemá určitě, tak alespóň nebudu otrávenej, že by s14 turbo kuličky mělo :-)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.02.2006, 22:04

a rady ty turba t 28, mají stejnou přírubu jak t 25 nebo jinou

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.02.2006, 22:07

Kentoya píše:a rady ty turba t 28, mají stejnou přírubu jak t 25 nebo jinou
rovnaku, pouzivaju vyfukovu turbinu T25

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 20.02.2006, 22:12

tak to se hodí na tech kuličkách, a saci je lepší :?: a jak moc se hodí na s13 a jakej tlak udrží

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 20.02.2006, 22:18

Martin_534 píše:gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne 8)

já z finančních důvodů vyzkouším turbo ze skylinu, to kuličky nemá určitě, tak alespóň nebudu otrávenej, že by s14 turbo kuličky mělo :-)
barbora zásobuje jo..

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.02.2006, 22:57

No_name píše:barbora zásobuje jo..
no ještě je v jednání vodník 8)

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 20.02.2006, 22:59

no tý voe,mu to celý rozeberem :lol:

Uživatelský avatar
street.racer
user
Příspěvky: 395
Registrován: 07.11.2004, 01:01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer » 20.02.2006, 23:57

Martin_534 píše:gt28r má proti t28 ještě jinej desig lopatek, ale to je jedno, todle jsem někde vyčet na webu, a spousta lidí mi říká, že kuličky maj, jestli ne, tak ne 8)
Neptal ses jenom chlapů? :lol:

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 20.02.2006, 23:58

ObrázekObrázekObrázek

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů