Hučení

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Hučení

Příspěvek od Porsche924GTS » 12.10.2006, 11:55

Mam takovy specificky problem. Na vsechny rychlostni sutpne krome 4 se ozyva velmi neprijemne huceni. Kdyz to nedela na 4 rychlostni stupen napadla me jen ze by to mohla byt prevodovka? Jinak razeni je o.k. az na vibrace z radici paky se radi po zahrati lehce a presne... Nemate s timto nekdo zkusenost?

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 12.10.2006, 13:39

Ta vibrace řadičky by moha dělat řemenice já jsem jituk a dělá mi to taky.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 12.10.2006, 22:54

Taky by mohl byt nevyvazeny kardan... Vibrace z nej jdou celym autem.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 13.10.2006, 10:10

Me jde spis o to neprijemne huceni. Vibrace z radici paky tolik nevadi:-(

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 13.10.2006, 12:24

máš zničenej stálej převod

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 13.10.2006, 12:59

To asi znamena vymenit celou prevodovku? Mam to auto odstavit nebo se s tim da do zimy jezdit? Nemas na sebe nejaky tel? Ze bych ti zavolal, neco bys mi k tomu rekl.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 13.10.2006, 13:30

Ja si myslim ze stali prevod neni na prevodovke,ale v diferaku,nie?!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 13.10.2006, 13:44

Ja prave nevim, jsem naprostej novacek, to auto neznam, ale taky se me spise poslechem zda, ze to jde z diferaku. Ted teda nevim co mam teda schanet :-)???

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 13.10.2006, 13:56

dif!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Porsche924GTS
user
Příspěvky: 90
Registrován: 26.09.2006, 16:07

Příspěvek od Porsche924GTS » 13.10.2006, 18:17

No ale kdyz by to byl diferak, proc to na tu 4 nehuci?

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 13.10.2006, 19:01

Protože u převodovky tříhřídelové konstrukce jediná čtyřka nejede přes stálý převod(pro slovenské kolegy první soukolí za spojkou)

Tříhřídelové převodovky Borg Warner(FR90 Nissan,FS5w71B Nissan),Eaton EG 70,atd...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 13.10.2006, 19:20

:thumbleft:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Harryp
user
Příspěvky: 148
Registrován: 04.09.2006, 09:29

...

Příspěvek od Harryp » 13.10.2006, 19:25

Kontaktuj Adnera,pár už jich poskládal,u F571B,C to můžou bejt jen ložiska stálýho převodu,pokud už nekřestanská vůle neposlala zub na zub... :cry: To větší je standard,kdysi se jmenovalo 6306 C3 tuším,s drážkou,to menší je víc možností,ale všechny mají palcovej vnitřek... :cry:

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 13.10.2006, 21:13

hm mne se prave zda ze to mam trochu hlucnejsi jen na tu 4

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 14.10.2006, 00:32

Porsche924GTS píše:To asi znamena vymenit celou prevodovku? Mam to auto odstavit nebo se s tim da do zimy jezdit? Nemas na sebe nejaky tel? Ze bych ti zavolal, neco bys mi k tomu rekl.
Klidně s tím jezdi,ono to ještě chvíli vydrží.Ale určitě sháněj jinou.Pár jich tu bude a nejsou drahé.Vibrace v klacku máš pravděpodobně z důvodu velké vůle v pouzdře klikovky,v kterém je hřídel převodovky zasunutá,tudíž neběží v ose a s ní ani spojková lamela.To je ovšem také důvod,proč ti odešel ten stálý převod.(těch příčin může být víc-olej,vůle v ložiskách,bla bla...)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů