Myslis ze DE se 110HP nebo kolik ma a VE se 190HP nemaji stejnou vydrz pri o dost vetsim vykonu? To stejne DET s 220 a VET s 276? Myslite ze VET vydrzi o to mene?kenivruh píše:No s tou zivotnostou to bude asi tak, ze pri 350HP z dvojlitra budes musiet robit servis aj tak dost casto ci je to DET alebo VET si myslim. Ak ide o zivotnost pri urcitom vykone tak objem nicim nenahradis (alebo to bolo inak )Mirek píše:Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psalMartin_534 píše: přesně tak, hned nemusíš tolik startovat
prostě nechápu, proč chceš vyhodit x tisíc dolarů za variabilní zdvih vaček
Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?
SR20VE=>SR20VET
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
SR20DE ma 110kW..
SR20VE ma 140kW
SR20VE ´20V´ ma 150kW
Jak uz ti radil mikyc, vse je na sr20forum.com, ale byt tebou, tak bych do toho nesel. Vyslo by to asi na DOST penez. SR20VE stoji od JGY 1900$, ve Finsku 1700Euro... plus to predelat na VET. Doprava, problemy,... kdyz mas SR20DET, tak bych delal na nem. Muj nazor.
SR20VE ma 140kW
SR20VE ´20V´ ma 150kW
Jak uz ti radil mikyc, vse je na sr20forum.com, ale byt tebou, tak bych do toho nesel. Vyslo by to asi na DOST penez. SR20VE stoji od JGY 1900$, ve Finsku 1700Euro... plus to predelat na VET. Doprava, problemy,... kdyz mas SR20DET, tak bych delal na nem. Muj nazor.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ono je nam tazko hovorit ako to bude naozaj pac nevieme ako je na tom ten motor konstrukcne. Ale kedze uz v serii ma VET o trochu vacsi vykon ako DET, tak by mal mat vacsiu zivotnost napr pri 300HP. Ale vzdy je urcita hranica, kde uz je asi jedno ci je to VET alebo DET.Mirek píše:Myslis ze DE se 110HP nebo kolik ma a VE se 190HP nemaji stejnou vydrz pri o dost vetsim vykonu? To stejne DET s 220 a VET s 276? Myslite ze VET vydrzi o to mene?kenivruh píše:No s tou zivotnostou to bude asi tak, ze pri 350HP z dvojlitra budes musiet robit servis aj tak dost casto ci je to DET alebo VET si myslim. Ak ide o zivotnost pri urcitom vykone tak objem nicim nenahradis (alebo to bolo inak )Mirek píše:Mam dneska nejakou blbou naladu a vyznelo mi divne to co jsi psal
Jde o to ze diky VET technologii se muzu dostat na 300-350HP pri vetsi zivostnosti nez by mel pri tomto vykonu DET. Nebo se pletu?
Kua ale sme moc zahovorili tvoju prvotnu otazku A tak este pridam, ze ked chces VVL technologiu tak tam hod ten RB25DET NEO, ktory stoji komplet aj s prevodovkou 2600 USD. Kedze ako tu daval martin, ze hlava VET na blok DET nepasuje, tak s tym asi vela nenarobis.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Otazka znie ci naozaj je len hlava ina. Martin pisal pri tych fotkach, ze to nepasuje, aj ked ja som to z tych fotiek moc nevycitalKentoya píše:ten motor je v podstatě stejnej jen hlava je jiná, a při stejném výkonu odejdou přibližně stejně, ta vačka navíc nic neznamená
Keby naozaj sla vymenit hlava (tak ako to robia pri hondach), tak som zvedavy, kde zozenie tu hlavu A ECU na beton tiez.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Netvrdil sem ze v pondeli pujdu a koupim ho, jen sem to zmercil jako dalsi moznost, tak sem se ji snazil proverit ...jinak cena SR20VE je 1300-1600dolaru + doprava, coz je cca stejne jak za SR20DET co sem koukal na USA ebay. Vsem dekuji za poskytnute informacejagy píše:SR20DE ma 110kW..
SR20VE ma 140kW
SR20VE ´20V´ ma 150kW
Jak uz ti radil mikyc, vse je na sr20forum.com, ale byt tebou, tak bych do toho nesel. Vyslo by to asi na DOST penez. SR20VE stoji od JGY 1900$, ve Finsku 1700Euro... plus to predelat na VET. Doprava, problemy,... kdyz mas SR20DET, tak bych delal na nem. Muj nazor.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ECU jde asi pouzit DET, pokud pouzijes i DET vstriky.. VVL je pravdepodobne mechanickeho razu..nema s ECU nic spolecneho podle toho co jsem pochytil v tech textech na sr forukenivruh píše:Otazka znie ci naozaj je len hlava ina. Martin pisal pri tych fotkach, ze to nepasuje, aj ked ja som to z tych fotiek moc nevycitalKentoya píše:ten motor je v podstatě stejnej jen hlava je jiná, a při stejném výkonu odejdou přibližně stejně, ta vačka navíc nic neznamená
Keby naozaj sla vymenit hlava (tak ako to robia pri hondach), tak som zvedavy, kde zozenie tu hlavu A ECU na beton tiez.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
RB25 a 26 maji vsechny VVL? Nepletes si to s VVT?kenivruh píše:Kua ale sme moc zahovorili tvoju prvotnu otazku A tak este pridam, ze ked chces VVL technologiu tak tam hod ten RB25DET NEO, ktory stoji komplet aj s prevodovkou 2600 USD. Kedze ako tu daval martin, ze hlava VET na blok DET nepasuje, tak s tym asi vela nenarobis.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Hmm mechanickeho razu ? To ako bude vediet, kedy prepnut na vacsiu vacku ?Mirek píše:ECU jde asi pouzit DET, pokud pouzijes i DET vstriky.. VVL je pravdepodobne mechanickeho razu..nema s ECU nic spolecneho podle toho co jsem pochytil v tech textech na sr forukenivruh píše:Otazka znie ci naozaj je len hlava ina. Martin pisal pri tych fotkach, ze to nepasuje, aj ked ja som to z tych fotiek moc nevycitalKentoya píše:ten motor je v podstatě stejnej jen hlava je jiná, a při stejném výkonu odejdou přibližně stejně, ta vačka navíc nic neznamená
Keby naozaj sla vymenit hlava (tak ako to robia pri hondach), tak som zvedavy, kde zozenie tu hlavu A ECU na beton tiez.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vsetky maju VVT, VVL maju len NEO motory. Urkite.Mirek píše:RB25 a 26 maji vsechny VVL? Nepletes si to s VVT?kenivruh píše:Kua ale sme moc zahovorili tvoju prvotnu otazku A tak este pridam, ze ked chces VVL technologiu tak tam hod ten RB25DET NEO, ktory stoji komplet aj s prevodovkou 2600 USD. Kedze ako tu daval martin, ze hlava VET na blok DET nepasuje, tak s tym asi vela nenarobis.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Mam pocit ze to bylo neco s olejem? tlak oleje pri urcitejch otackach? nevim Mozna na tom sr foru v tomhle taky psali nejakou kravinu...kenivruh píše:Hmm mechanickeho razu ? To ako bude vediet, kedy prepnut na vacsiu vacku ?Mirek píše:ECU jde asi pouzit DET, pokud pouzijes i DET vstriky.. VVL je pravdepodobne mechanickeho razu..nema s ECU nic spolecneho podle toho co jsem pochytil v tech textech na sr forukenivruh píše: Otazka znie ci naozaj je len hlava ina. Martin pisal pri tych fotkach, ze to nepasuje, aj ked ja som to z tych fotiek moc nevycital
Keby naozaj sla vymenit hlava (tak ako to robia pri hondach), tak som zvedavy, kde zozenie tu hlavu A ECU na beton tiez.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No ked je to ako u hondy tak je to olej, ktory zapoji tu inu vacku. Mna len zaujima ako sa to da spravit mechanicky, aby to zapol napr. pri 4000 otm. Pokial viem, tak honda ma nejake cerpadlo, ktoremu posle ECU signal a ten to natlakuje (nech ma chlapci od hondy opravia ak pletiem:)). Preto mi pride divne, ze by to robil nissan mechanicky.Mirek píše:Mam pocit ze to bylo neco s olejem? tlak oleje pri urcitejch otackach? nevim Mozna na tom sr foru v tomhle taky psali nejakou kravinu...kenivruh píše:Hmm mechanickeho razu ? To ako bude vediet, kedy prepnut na vacsiu vacku ?Mirek píše:ECU jde asi pouzit DET, pokud pouzijes i DET vstriky.. VVL je pravdepodobne mechanickeho razu..nema s ECU nic spolecneho podle toho co jsem pochytil v tech textech na sr foru
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den