Raddy diky za rady kazdopadne kupim hlavu ,ktora bude natlakovana, so zdvihatkami a vsetkymi ostatnymj ,,drobnostami,, . este jedna vec,chcem sa spytat ci tu niekto blizko trnavy nema stroboskop,potrebujem nastavit predzapal.dakujem a auto mi bude robit radost,tomj verim,je to masinaraddy píše:drobna poznamka:seriovy budik nie je teplomer,ponevadz nema stupnicu. Je to indikator prevadzkoveho stavu a to aj ukazuje. Treba si uvedomit,ze od cca 70st do cca 100st je rucicka v rovnakej polohe a tak to ma byt. Podla tohoto budika nijako nevies aka je teplota vody. Pokial sa ti tam zmesti seriova vrtula,je to najlepsie riesenie.
Voda moze vyvret len do vyrovnavacej nadobky a z nej to netecie prudom,nemusis mat mlaku. Motora sa nijako neboj,ak je vsetko spravne,mozes jeho vykon pouzivat ako chces. Co je pri tomto motore dolezite:najprv zohriat,pred vypnutim dochladit,velmi casto kontrolovat olej a drzat ho na max. Radil som Dodovi ked to daval dokopy, ecu mas odomna,tak sa o to staraj,nech ti kara robi radost...
CA18DET
Re: CA18DET
Re: CA18DET
daj bacha aby bola druha hlava ozaj rovna. Tesnenie pouzi idealne origo nissan,skontroluj aj sroby. Ak to bude mozne,instaluj chladic oleja...
Re: CA18DET
Hlavu budem brat asi od majkl s13 alebo od blazna...dalsie planovane upravy sem urcite napisem len momentalne ma tlacia financie s tymto problemom som neratal,este ze mam nejaku rezervu..urcite budem riesit ventilator a chladic oleja...raddy píše:daj bacha aby bola druha hlava ozaj rovna. Tesnenie pouzi idealne origo nissan,skontroluj aj sroby. Ak to bude mozne,instaluj chladic oleja...
Re: CA18DET
Parada,dobre vediet erso,najskor sa ti ozvem kedze tu v trnave som zatial nenasiel nikoho so stroboskopom..urcite sa nejako dohodneme.Erso33 píše:Stroboskop mam...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET
Dovolim si nesuhlasit s tym seriovym ukazovatelom teploty motora. Aj ked sa mozno zda ze poloha je fixna v dost velkom rozsahu teplot, nie je to uplne pravda. Ak si clovek poznaci polohu pri roznej teplote, tak je tam sice maly, ale predsa len je pohyb rucicky. To ze ten rozsah je mozno 5mm na 30 stupnov je uz ina kapitola.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: CA18DET
ok, keny, ale v praxi behom soferovania tazko odhadnes zmenu teploty do 100st, vacsinou si ludia nic nevsimnu, resp. az ked je to v cervenom...ten pohyb je tak maly, ze som si dovolil napisat ze sa nehybe, ale teda mas pravdu...
Re: CA18DET
Tiez ma napadlo ze si tam pocarbem tie budiky a to tak ze hodim cidlo do hrnceka, zalejem vriacou vodou a v spolupraci s teplomerom budem vidiet skutocne hodnoty a zaznacim... Tak by to mohlo fungovat ne?
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Re: CA18DET
ja by som chcel nejako vyriešiť budík na teplotu, aby som presne vedel , akú má teplotu voda, lebo takto je to dosť nepresné a veru, jedna prasknutá hlava mi stačí