BOV

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 23.04.2006, 15:39

nevim no, nad timhle uz jsem taky premyslel a moc se mi to nezda ze by uzavrenej byl o moc lepsi
jasne uz je to zmerenej vzduch, ale jak jste prisli na to, ze ten vzduch co se vrati pred turbo pujde dovnitr a ne ven pres filtr? jasne ze ne vsechen, ale cast urcite a to se stane ikdyz tam bov vubec nebude. taky to pujde ven a jeste to zbrzdi turbo

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 23.04.2006, 17:44

A jinač ten HKS se dá zapojit i jako uzavřený režim. Já mám repliku HKS za 3000, a jsem taky spokojen. A také lze zapojit v uzavřeném režimu, aby foukal před turbo.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 23.04.2006, 17:50

mrkevvzime píše:nevim no, nad timhle uz jsem taky premyslel a moc se mi to nezda ze by uzavrenej byl o moc lepsi
jasne uz je to zmerenej vzduch, ale jak jste prisli na to, ze ten vzduch co se vrati pred turbo pujde dovnitr a ne ven pres filtr? jasne ze ne vsechen, ale cast urcite a to se stane ikdyz tam bov vubec nebude. taky to pujde ven a jeste to zbrzdi turbo
tak nad tym radsej moc nepremyslaj, uz to za teba spravili iny :wink:

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 24.04.2006, 08:16

Co som videl test v Sport Compact Car tak nejlepsie mi vysiel Apexi Twin Chamber. Skoda, ze nemaju na webe ten clanok. Boli tam grafy priebehu tlaku pred skrtiacou klapkou, ked sa uvolni plynovy pedal. Keby mal niekto zaujem tak nafotim a hodim to tu.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 24.04.2006, 08:41

zájem 100% bude, takže to sem dej 8)

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 24.04.2006, 11:14

jj

Uživatelský avatar
Brblak
user
Příspěvky: 125
Registrován: 21.04.2006, 15:06
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brblak » 28.04.2006, 22:46

Caizi píše:A jinač ten HKS se dá zapojit i jako uzavřený režim. Já mám repliku HKS za 3000, a jsem taky spokojen. A také lze zapojit v uzavřeném režimu, aby foukal před turbo.
Prosím tě, jaký tlak udrží ten tvůj BOV a kde jsi ho koupil?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 29.04.2006, 08:55

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

U 2g DSM je spomenute, ze nad 15 PSI uz neudrzi tlak. Takisto pisali, ze priebehy mozu byt ine pri vyssom tlaku (tu to bolo len 9 PSI).

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 30.04.2006, 06:39

Brblak píše:
Caizi píše:A jinač ten HKS se dá zapojit i jako uzavřený režim. Já mám repliku HKS za 3000, a jsem taky spokojen. A také lze zapojit v uzavřeném režimu, aby foukal před turbo.
Prosím tě, jaký tlak udrží ten tvůj BOV a kde jsi ho koupil?
Tak to vubec netuším, bo nemám budíky..

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 hostů