Cuká...

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Cuká...

Příspěvek od Peca » 15.06.2007, 22:22

Můžete poradit pls?
Když při jízdě jen lehce lechtám plyn (podtlak někde na úrovni -0.8-0.6) tak to docela solidně cuká a to skoro v celém rozsahu otáček. Za studena i za tepla, s plnou nádrží i prázdnou. Zkusil jsem nové svíčky (iridia -> NGK BCPR7ES) a je to spíše trošku horší. Když přidám trochu víc plyn tak pohoda...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 15.06.2007, 23:20

Klidne by to mohla byt lambda sonda.

A stalo by za to zkusit i vycistit meřicí drátky v AFM a zkontrolovat předstih. Ale to jsou pouze spekulace. Mozna bude nekdo vedet podle tech priznaku co to presne je.

Ty dratky v AFM urcite neni na skodu cistit - ja co jsem to jednou cistil na svem aute tak se zlepsil znatelne chod. Bylo znat jak motor jde plynuleji, hladčeji. Pokud bude zajem o navod jak cistit AFM napisu - je potreba postupovat fakt velmi opatrne !!!
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 16.06.2007, 07:02

ako prve odpoj lambdu a vyskusaj. ak sa chod nezmeni, tak skontroluj tesnost vzduchovych hadic. A skontroluj nastavenie snimaca klapky TPS.

Pred cistenim najprv skontroluj vizualne stav snimaca, vacsinou je spina na nom vidiet.
Cistenie AFM je jednoduche, ale velmi opatrne. Vybrat snimac z telesa AFM, do nadoby naliat technicky benzin a jemnymi pohybmi v nom kruzit snimacom az sa ocisti. Nedotykat sa drotikov prstami ani nicim inym! Namiesto tech. benzinu je mozne pouzit aj ine odmastovacie latky, perchlor a pod.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 16.06.2007, 08:35

Díky, vyzkouším.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká...

Příspěvek od blázen » 16.06.2007, 10:20

podtlak by měl být na volnoběhu do -0,6bar,.. níže ne (při 850ot) pak je nějaký bordel v sání = něco přicpané
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy » 16.06.2007, 16:10

raddy píše:ako prve odpoj lambdu a vyskusaj. ak sa chod nezmeni, tak skontroluj tesnost vzduchovych hadic. A skontroluj nastavenie snimaca klapky TPS.

Pred cistenim najprv skontroluj vizualne stav snimaca, vacsinou je spina na nom vidiet.
Cistenie AFM je jednoduche, ale velmi opatrne. Vybrat snimac z telesa AFM, do nadoby naliat technicky benzin a jemnymi pohybmi v nom kruzit snimacom az sa ocisti. Nedotykat sa drotikov prstami ani nicim inym! Namiesto tech. benzinu je mozne pouzit aj ine odmastovacie latky, perchlor a pod.
Mam dobre zkusenosti s cisticem na brzdy ve spreji... nemusi se nic rozebirat, akorat se sunada filtr a odpory se prostriknou :wink:

Pip_200sx
user
Příspěvky: 61
Registrován: 22.05.2006, 18:21
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pip_200sx » 16.06.2007, 19:50

Řehy píše:
raddy píše:ako prve odpoj lambdu a vyskusaj. ak sa chod nezmeni, tak skontroluj tesnost vzduchovych hadic. A skontroluj nastavenie snimaca klapky TPS.

Pred cistenim najprv skontroluj vizualne stav snimaca, vacsinou je spina na nom vidiet.
Cistenie AFM je jednoduche, ale velmi opatrne. Vybrat snimac z telesa AFM, do nadoby naliat technicky benzin a jemnymi pohybmi v nom kruzit snimacom az sa ocisti. Nedotykat sa drotikov prstami ani nicim inym! Namiesto tech. benzinu je mozne pouzit aj ine odmastovacie latky, perchlor a pod.
Mam dobre zkusenosti s cisticem na brzdy ve spreji... nemusi se nic rozebirat, akorat se sunada filtr a odpory se prostriknou :wink:
Máš nějakou značku toho přípravku?
200SX, Už je i technická, ale ještě chce poštelovat.

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká...

Příspěvek od Peca » 16.06.2007, 19:53

blázen píše:podtlak by měl být na volnoběhu do -0,6bar,.. níže ne (při 850ot) pak je nějaký bordel v sání = něco přicpané
Na volnoběh mám podtlak něco pod -0.7, je to ještě ok? Může být i nepřesný budík. A sání mám čisté, tedy alespoň část filtr > turbo :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 16.06.2007, 20:51

nekde ti to fouka mimo skoukni od turba po eccs
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuká...

Příspěvek od blázen » 16.06.2007, 23:25

Peca píše:
blázen píše:podtlak by měl být na volnoběhu do -0,6bar,.. níže ne (při 850ot) pak je nějaký bordel v sání = něco přicpané
Na volnoběh mám podtlak něco pod -0.7, je to ještě ok? Může být i nepřesný budík. A sání mám čisté, tedy alespoň část filtr > turbo :)
je já ho měl taky takový před GO, po kompletním vyčištění a vyladění je -0,6 tak jak má být,,....


když to saje někde falešný vzduch tak podtlak klesá směrem k 0
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 17.06.2007, 08:58

podtlak na volnobehu je velmi dobrym indikatorom stavu motora. Je vsak zavisly od miery uprav motora. Seriovy motor ma podtlak vyssi, kvoli vyssim restrikciam v sani. Upraveny motor (sanie, vacky atd) ma podtlak vzdy nizsi (smerom k nule), pri extremnejsich upravach vaciek podtlak klesa velmi vyrazne a motor viac nedokaze udrzat volnobeh, preto sa musia zvysit volnobezne otacky.
Seriovy motor ma podtlak skor -0.7 az -0.8bar, -0.6bar je hodnota normalna pre motor s volnym sanim a vyfukom.

Trhlina v sacom potruby sa nemusi vzdy prejavit na volnobehu, pri podtlaku moze byt uzavreta a otvory sa len pri pretlaku alebo opacne, hlevne trhliny v origos gumovych kolenach su zakerne.

Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Řehy » 17.06.2007, 13:37

Pip_200sx píše:Máš nějakou značku toho přípravku?
Jakykoli... ja pouzivam znacku ukradeno u Fordu :-D

Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Peca » 01.07.2007, 20:37

Tak problém se ještě zhoršil a už jsem z toho fakt na prášky. Nevím jestli to s tím souvisí, ale začlo to dělat ihned po výměně oleje. Motor se na volnoběh děsně klepe a auto má jiný zvuk, trochu jako subaru :) Tlak oleje ok, otáčky nekolísají, podtlak kolem -0.7. Při jízdě auto nejde do otáček, i na plný plyn se sotva dostanu na tlak 0.3 bar. Když to poprvé začlo dělat, zkoumal jsem hadice a trubky turbo > ECCS jestli není někde trhlinka, zkoušel jsem i zapojit trubky přímo turbo > ECCS bez IC, žádná změna. Přesto jsem preventivně omotal spojky trubek izolačkou....a přestalo to. Ujel jsem 15km, zastavil, vypnul, za 10 minut zapnul a dělalo to zas. Opět izolačka, spraveno, 10km, vypnuto, zapnuto, problém zas....a teď jsem se s tím sral 3 hodiny a nepřišel jsem na nic - vzduch prostě nemá kudy utíkat, trubky jsou ok a spojovací hadice jsem utěsnil a nic.....a stejně, jak tu někdo psal, pokud by to někde sálo falešný vzduch tak bude podtlak klesat k nule, neklesá. Ještě jsem zkoušel na radu Martina odpojit AFM a nastartovat a nenastartuju. Sundal jsem konektor z regulátoru volnoběhu a místo tří kontaktů (těch zdířek v konektoru) tam mám pouze dva, může se to projevit? Zítra ještě zkusím diagnostiku a odpojit tu lambdu. Jestli někoho něco napadá, sem s tím nebo mě už jebne, během zítřka to musím spravit :-/
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 01.07.2007, 21:24

to afm se muze projevit lebo ti nefunguje. ked tam na miesto 3 mas 2

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 02.07.2007, 07:59

Hovori s TPS snimaci, kde chybaju koliky? A tu lambdu si mal odpojit ako prvu, cele to moze by nou.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 hostů