ko s13 heeeeeeeeeeeeeelp

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 26.06.2007, 20:17

Chybu 21 vypisuje od zaciatku alebo len teraz po tejto kontrole...?? inak riesenie na tuto chybu je manualy na strane 90-92. Dufam ze sa vam to podari rozbehat...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 26.06.2007, 20:50

chybejici signal na primarni civce? Hmm, tak to muze mit jen 2 duvody - bud nejdou z nejake priciny impulsy z ECU do PT nebo do ECU nejde neco, co ma za ukol ty impulsy vyvolat. Pro kontrolu bych udelal toto: na vystupy z PT bych dal zarovky a jejich druhe vyvody bych spojil a pripojil na +12V. Na dalsi mereni by byla idealni logicka sonda, jeste lepsi osciloskop. Na dratech z ECU do PT musi jit zapalovaci impulsy. Puvodne jsem mel podezreni na spatny kontakt na nekterem z tech spolecnych vyvodu, ale pokud "vyrobis" spoustak na vstupu PT a jiskra jde, je tohle vsechno ok. At to nemusim hledat v textu - jinou ECU jste zkouseli?

P.S. Muj imobilizer zcela urcite odpojuje mimo jine i zapalovaci signal... Starter sam o sobe nestaci, to by se to auto dalo roztahnout/roztlacit, nezda se mi to... Nektere imobilizery nejaky z dulezitych vstupnich "malovykonovych" signalu zazemni a pak do vystupu nic nedostanes... Ale to uz je fakt o tom, projit si kontakty s tou sondou. Mam jednu takovou od Voltcrafta, zelena a cervena LED, chodi do 40MHz a ma tvar sondy s krokosvorkou na dlouhem kabelu na jednom a hrotem na druhem konci. Idealni pomocnik.

P.P.S. Strasne dulezite (!!!) je schema z manualu EF & EC-21, zmeril bych napeti na VSECH TECHTO DULEZITYCH VYVODECH (16, 43 a 49 ECU), zkontroloval ECCS Relay a PT Relay, teprve pak bych si zapojil ty zarovky a meril bych impulsy na vystupu z ECU do PT, z CAS do ECU. Neni moc veci, ktere mohou zpusobit, ze z vystupu ECU nejde jediny impuls do PT...
Naposledy upravil(a) doublejay dne 26.06.2007, 21:38, celkem upraveno 2 x.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 26.06.2007, 21:12

ecu sme skusali az 3

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 27.06.2007, 12:19

imobilizer bloboval aj druhu polohu kluca aj to som prepojil a vstupne napajacie napetia na kontaktochsom tiez meral myslim ti ze ked zapnes kluc tak privedies + na niektore vyvodynaecu a na rele

inak to eccs rele je kde jasom nasel len to ing lere
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 27.06.2007, 12:23

to ze pal. pumpa bezi ked otacas manualne CAS je v poriadku, vcera som sa k tomu nevedel vyjadrit...

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 27.06.2007, 12:27

uz lentaiskra chyba :cry:
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Řehy
user
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: ko s13 heeeeeeeeeeeeeelp

Příspěvek od Řehy » 27.06.2007, 23:30

impuls z CAS pro vstriky a civky neni spolecny, ne? Porad bych to typoval na ten CAS...

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo » 28.06.2007, 00:15

cas sme vymenili az 3 kuse

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 28.06.2007, 12:09

CAS-DALI SME TAM I POVODNE I JEDNO Z GARAZE I Z IWANOVEHO AUTA
TAK ISTO AJ ECU

MA niekto presnejsi popis cas jak funguje ze by som ho skusiol oklamat tak jak ten power tranzistor do ktoreho som dal moje impulzi a obysiel ecu
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.06.2007, 12:14

oklamat cas sa ti asi nepodari, funguje na principe optickeho snimania polohy klukovky. Obsahuje kotuc s 360 otvormi, kde kazdy otvor reprezentuje 1st natocenia klukovky. Navyse 4 tieto otvory su ine ako ostatne a su ine aj navzajom a urcuju TDC pre kazdy piest. Ako sa toci vacka, kotuc prerusuje opticky luc a cas produkuje signal-impulzy s obdlznikovym priebehom, kde rovnake impulzy reprezentuju stupne natocenia klukovky a specialne impulzy (z odlisnych otvorov) reprezentuju TDC pre kazdy valec. Na zaklade tohoto vystupu ECU urci TDC pre 1. piest a zacne kalkulovat dobu predzapalu. Prave TDC pre 1. piest je podmienkou na to, aby ECU urcila cas prvej iskry. Ak tento signal do ECU nepride, ECU neda iskru.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 30.06.2007, 16:32

UZ TO JEZDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :twisted: :twisted: :twisted:

CHYBA V PUVODNY KABELAZI PROZRANE KABLE A DUSLEDEK SPATNE UKOSTRENIE POWER TRANZISTORA NA BAZU SA DA SIGNAL S ECU A TA SPRECHODNI EMITOR S KOLEKTOROM A TYM PRIVEDIE -POL NA CIEVKU ALE -POL NEBOL
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 30.06.2007, 16:34

JINAKJESTE JEDNA OTAZKA STALE VYPISUJE KOD 21 ALE UZ JEZDI :scratch:

JINAK DIKMOC RADDY ,IWAN,doublejay,A VSEM CO STE ODPISOVALI NEBO SE NADTYM ASPON ZAMYSLELI DIK :wink:
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.06.2007, 17:54

ty kokso, takze nakoniec to bola obycajna zem. no ale super ze to chodi, to je fakt super :-D

co sa tyka chyby 21 skus na noc odpojit ecu a potom si nechaj znova vyblikat chyby.

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 30.06.2007, 18:00

raddy píše:co sa tyka chyby 21 skus na noc odpojit ecu a potom si nechaj znova vyblikat chyby.
k resetu ECU staci zvolit mod 3 a nasledne mod 4 a ECU je resetovana
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 30.06.2007, 21:15

...nebo odpojit napajeni, spojit +pol drat auta s kostrou, aby se vybily zbytkove naboje a znovu pripojit...

Gratuluji k vyreseni (par prispevku vys jsem psal, ze nejprve jsem mel podezreni na nektery z tech spolecnych vyvodu, ten od PT je prvni na rade...). Takova ptakovina a jak to dokaze otravit zivot...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 hostů