brzdiče a disky na prefacelift facelift modelech

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

brzdiče a disky na prefacelift facelift modelech

Příspěvek od swed » 23.08.2007, 10:02

Potřebuju vyměnit brzdič na přední brzdě ale nejsem si jistý jestli jsou stejné pro kotouče průměr 257 i 280 (mám 280). Díky za info ať to nedělám třeba zbytečně :D

Zajímavé je že manual i facelift suplement manual uvádějí shodně průměry 257mm :?
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdiče a disky na prefacelift facelift modelech

Příspěvek od kenivruh » 23.08.2007, 10:25

swed píše:Potřebuju vyměnit brzdič na přední brzdě ale nejsem si jistý jestli jsou stejné pro kotouče průměr 257 i 280 (mám 280). Díky za info ať to nedělám třeba zbytečně :D

Zajímavé je že manual i facelift suplement manual uvádějí shodně průměry 257mm :?
Na 99% je iny len ten torque member.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 23.08.2007, 11:58

přesně tak, brziče jsou stejný
kdysi dávno, když jsem dával facelift kotouče, tak stačilo vyměnit jen ten mezikus mezi brzičem a těhlicí

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 23.08.2007, 12:14

fajn. zejtra se s tím poperu ať to na mimoň pořádně brzdí... :D
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 23.08.2007, 17:04

Včera jsem je hodil do šrotu i z kotoučema a deskama 8)

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 26.08.2007, 19:02

Heini píše:Včera jsem je hodil do šrotu i z kotoučema a deskama 8)
tak to je pěkná škoda...:O(
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 26.08.2007, 19:04

Takže bohužel brzdiče na 257mm kotouče (prefacelift) a 280mm facelif jsou úplně jiný....třmeny,vodící tyčky i torgue člen se neshodují....:O(
Obrázek
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 26.08.2007, 19:14

to co držíš v roce mi připomíná zadní brzdič

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 26.08.2007, 19:45

Martin_534 píše:to co držíš v roce mi připomíná zadní brzdič
Jo ten vpravo je na 99% zadny.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26.08.2007, 19:57

jj souhlas....porovnavas zadni a predni brzdic
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 27.08.2007, 08:24

Tak to mě nenapadlo ani ve snu, že dostanu zadní :D Asi nějakej informační šum. Sakra :?
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 hostů