BOV

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

BOV

Příspěvek od Mirek » 07.07.2009, 19:52

tohle je tema o oleji prosim, pokud chcete psat o BOV, zalozte nove, nebo idealne vyhledejte starsi vlakno a tam pokracujte. Nepouzivat BOV je kazdopadne chujovina, kterou mi potvrdil i Taboo v tomto tematu: http://www.tuningforum.cz/viewtopic.php ... 9e&start=0

Vsechny otazky jsou tam zodpovezeny, takze zde prosim uz jen o oleji.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Montaz FMIC SAAB 9000

Příspěvek od blázen » 07.07.2009, 22:45

taboo ho používá protože jeho dvoulitr roztáčí GT42R a GT35R a ne T28.. pro T28 je BOV prostě zbytečná věc po přeřazení táhne motor ihned krásně.. po přeřazení u dvoulitru a GT42 je náběh asi problém.....třeba někdy brát tabooa s rezervou...


já s tím turbem prostě jezdil a žádný BOV by mě nikdy nenapadlo koupit
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od Mirek » 07.07.2009, 23:06

Blazne, procti si to tema cele prosimte. Nevim co na tom chces brat s rezervou, uz jen jediny holy fakt ze seriove se dava bov i na S14 a ta ma nahodou taky T28 mi prijde zvlastni. Mame tady nekolik vyvojaru, lidi co navrhovali auto a vybaveni tak aby fungovalo, a fungovalo dlouho. Ti tam BOV dali i kdyz podle tveho je naprosto zbytecny..zvlastni...timto se nechci navazet do tebe, myslim ze osobnich vypadu je na tomto foru vic nez dost. Se vsi uctou pro me za me si jezdi bez BOV jak dlouho chces, s jakym turbem chces a na jaky tlak chces. Je to tvoje vec a nikdo nema pravo ti do ni kecat, ale nepis tady takovy nepodlozeny hlouposti ze ty jsi to mel a bylo to v poho. Pokud nemas to tvrzeni cim podlozit, nejake rozumne argumenty mimo to "ja nemel a nechybel mi" tak to prosim nezminuj. Mates lidi co o to zajem maji a zbytecne si pak budou poskozovat turbo...

Nestojim o zadny flame, ty jsi k tomu napsal svoje...ja taky kazdy si udela obrazek dle sveho....jen proste nemam rad kdyz nekdo ignoruje technicky podlozene argumenty a haji se tim "ja jsem mel a nebyl problem"...sorac, musel jsem to napsat...Mír 8) :mrgreen:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od blázen » 08.07.2009, 07:56

ano to neměl a ho tam nedal a prostě nechyběl... Vy si jezdětě s čím chcete.. ted už bys to možná mohl překousnout..

Neberu to jako rýpání ani nic jiného,tak se nemusíš bát.. je to diskusní forum a jedna z jeho diskusí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Montaz FMIC SAAB 9000

Příspěvek od raziel » 08.07.2009, 19:35

Tady v UK kluci co to soupnou na dvoukilo to po pouzivani nejakou dobu vyhazujou do prdele... at HKS ci Blitz apod.. jednak do turba t28 a ne-gigantickem tlaku nema nejmensi vliv na to za jak dlouho ti zdechnou loziska.. dela to bordel s volnobehem, navic ti bezi motor lean - spaluje chudou smes pri prerazeni a sekundu po, ten zvuk z toho je jak autobus a navic, tohle jsou technologie ktere se jako prvni objevi v UK, japonsku a americe, vsechno resene anglicky, a kdyz mi profici z UK co se dvoukily a Skyliney zabyvaji od jejich vydani a tuningem techhle motoru, reknou, ze jak nemas vetsi turbo nez t28 tak je BOV akirat na skodu, tak se budu ridit tim a ne tim co se kde sustne a nejaky Mr. Opel Kadett Jarda povedel Fabia 1.4 Honzovi co slysel od Pepy s 316i (ktery si pod slovem tuning predstavi cpat plasty a tahokov do kazde diry na aute) ze to je tak ci onak... jediny vyznam ma opatrit si recirkulacni BOV... kdyz uz tam chci mit bov...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Montaz FMIC SAAB 9000

Příspěvek od blázen » 08.07.2009, 19:39

když tu chudou směs vyměníš za bohatou, tak to tak nějak podpořím
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Montaz FMIC SAAB 9000

Příspěvek od Mirek » 08.07.2009, 19:51

raziel píše:Tady v UK kluci co to soupnou na dvoukilo to po pouzivani nejakou dobu vyhazujou do prdele... at HKS ci Blitz apod.. jednak do turba t28 a ne-gigantickem tlaku nema nejmensi vliv na to za jak dlouho ti zdechnou loziska.. dela to bordel s volnobehem, navic ti bezi motor lean - spaluje chudou smes pri prerazeni a sekundu po, ten zvuk z toho je jak autobus a navic, tohle jsou technologie ktere se jako prvni objevi v UK, japonsku a americe, vsechno resene anglicky, a kdyz mi profici z UK co se dvoukily a Skyliney zabyvaji od jejich vydani a tuningem techhle motoru, reknou, ze jak nemas vetsi turbo nez t28 tak je BOV akirat na skodu, tak se budu ridit tim a ne tim co se kde sustne a nejaky Mr. Opel Kadett Jarda povedel Fabia 1.4 Honzovi co slysel od Pepy s 316i (ktery si pod slovem tuning predstavi cpat plasty a tahokov do kazde diry na aute) ze to je tak ci onak... jediny vyznam ma opatrit si recirkulacni BOV... kdyz uz tam chci mit bov...
Aha nemaji vliv..ten tlak zmizi kam kdyz sundas nohu z plynu a zavres klapku? Sam tady pises ze se nebudes ridit tim co dela nejaky MR.opel kadett a hned na zacatku napises co delaji kluci v uk :mrgreen:

JA jsem si odjezdil cca 11tis na SR s T28 pri tlaku 0.8 bez BOV, takze vim o cem mluvim..zvuk krasnej ale pak kdyz jsem pri prodeji motoru zkousel vule, byly obrovsky. Pri koupi motoru bylo turbo v poradku. Takze tady mame primo osobni zkusenost...

Pak tady mame taboa, ktery narozdil od kluku v uk (kde mimochodem vetsina je presne takovych jako tady..a sice majitele kteri profesionalne auta neupravuji), stavi a ladi motory, jak sam psal ruzne druhy a ja nevim co vsechno. A ten rika to same jako ja, a sice ze bez BOV odejdou loziska rychleji nez s BOV. Dava tam priklad ze jim to nicilo klapky, ano u nej treba pri 2 barech, ale jeden bar je polovina, je to porad hodne a jedna se o silny raz.

Jednu vec tady ale nechapu, proc do toho porad pletete razeni? Pokud radite rychle tak pri nizsim tlaku opravdu bov neni potreba, ale co v momente kdy po boostu odstavite nohu z plynu? Ten tlak zmizi podle vas kam?

Tak panove...a ted vase argumenty....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: BOV

Příspěvek od Kentoya » 08.07.2009, 19:57

od 0,7 bar na t28 mi odchází turbo bez BOV extrémně rychle
na 0,5 bar šlo taky srát, ale rok to bylo v klidu - těch 0,5 bylo na bizonovém a jezdil rok, zvednul jsem tlak na 1 bar a za tři měsíce (těsně před srazem) šlo turbo srát, už tam má druhé

na mém pouštím 0,8 - 1 bar a už mi začíná přikuřovat (BOV jsem prodal zároven s T2871)

jinak mirku s těma klukama na anglikém foru, moc pěkně napsané :D

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od Mirek » 08.07.2009, 19:59

tohle jsou technologie ktere se jako prvni objevi v UK, japonsku a americe, vsechno resene anglicky, a kdyz mi profici z UK co se dvoukily a Skyliney zabyvaji od jejich vydani a tuningem techhle motoru, reknou, ze jak nemas vetsi turbo nez t28 tak je BOV akirat na skodu, tak se budu ridit tim
Jeste teda mimochodem...promin ze ti kazim svoji UK modlu, ale v japonsku ty auta upravovali driv nez si je v UK mohli prohlizet v autosalonu. Takze o nejakych zacatcich technologie v UK se ti muze leda tak zdat.

A propo raziel...cilem kazde automobilky je vyrobit auto s co nejmensima nakladama a co nejvice ziskat. Takze proc podle tebe daval nissan na S14ku bov, kdyz je to zbytecnost pri seriovem tlaku a mohli tak usetrit nehorazne sumy pri navrhu a nasledne vyrobe tohoto ventilu? Uz asi vim..oni tenkrat v japonsku nevedeli ze v UK zjistili ze tam neni potreba 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od Design » 08.07.2009, 20:06

:lol: Krasne mirku :lol: A vem si že i uplně nové moderní auto jmenem NISSAN GTR ma taky bov a hned 2x na každe turbo jeden takže to tam davali uplně zbytečne podle kluku z UK. Obrázek
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: BOV

Příspěvek od Conrad » 08.07.2009, 21:25

Kentoya píše:od 0,7 bar na t28 mi odchází turbo bez BOV extrémně rychle .....
Mohl by jsi to obohatit i o najeté Km ?

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: BOV

Příspěvek od Kentoya » 08.07.2009, 21:27

mám letos najeto cca 11 000km a už pokuřuje

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: BOV

Příspěvek od raziel » 08.07.2009, 21:47

:lol: vy anti-uk-ari, jenze kdyz ja psal tak jsem myslel BOV ktere vypousti vzduch do atmosfery a jak jsem rekl, recirkulacni plni ucel (i to GTR nema BOV co dela bus-sound ale recirc... stejne jako standard s14... i u malych tlaku...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od Mirek » 08.07.2009, 21:54

ale to je prave ten problem....ono je to prakticky to stejne, jen jedno pousti vzduch do sani a druhe do atmosfery...cil maji stejny....

KDyz si vemes treba ten synapse bov kterej jsem tady nekolikrat zminil, tak ten je prodavanej jako BOV, ale muzes na nej nasroubovat nastavec, na ktery pak pripojis hadici a das to z5 do sani. To jestli to clovek bude mit chvilku bohaty, nebo to bude foukat za AFM, to uz je kazdyho vec.....

Debata tady byla o tom ze pry je proste obtokovy ventil na nic.....ze bez nej turbo pry vydrzi tolik jako s nim...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: BOV

Příspěvek od Kentoya » 08.07.2009, 22:00

raziel píše::lol: vy anti-uk-ari, jenze kdyz ja psal tak jsem myslel BOV ktere vypousti vzduch do atmosfery a jak jsem rekl, recirkulacni plni ucel (i to GTR nema BOV co dela bus-sound ale recirc... stejne jako standard s14... i u malych tlaku...
o mě je to známo už dlouho že nevěřím všemu co je na UK foru, jsem prostě praktik

tím ovšem netvrdím že vše na UK foru stojí za prd, ale tvrdím že než začnu něco podstatného psát (pokud se zrovna nehádám o slovíčkaření) tak co můžu to vyzkouším anebo zjistím od profíků

a jak psal mirek jestli ho nastavíš na obtok, nebo zpět do sání, nebo s píštalou, je to stále BOV

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů