BOV

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od Mirek » 08.07.2009, 23:19

Jen jeste nez pujdu spat radeji upresnim jednu vec. Nijak neberu vedomosti uk clenum ani proti nim nic nemam. Sam kdyz neco potrebuji hledam I na uk forech. NICMENE jedna vec je tam hledat informace a druha verit kazde veci co tam nejakej lojza napise nebo udela. Nikdo neumi vse a i v jinych zemich jsou odbornici.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Re: BOV

Příspěvek od Conrad » 09.07.2009, 08:03

V příspěvku nahoře píšete že se nestačí otevří čemuž bych i věřil ale vzápětí že tu životnost prodlužuje už na 0,7 bar. Na druhou stranu na mírne nestandardních podmínkách u T28 bez bovu bych čekal pomalejší destrukci turba a větší výdrž turba. Že by v tom ten bov hrál takovou roli se mi nechce věřit.

Tak stačí se membránový nebo pístkový /obyčejný/ bov otevřít nebo ne. A nebo to je tak, že nestačí a pomáhá z části už jen ten dojezd.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od Mirek » 09.07.2009, 10:11

pokud nemas uplny sunt, a nastavis ho presne tak pomaha
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od blázen » 09.07.2009, 16:49

psal jsem asi 5minut,ale asi to je zbytečné .. přineslo by to jen hádky a to už mne nebaví
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: BOV

Příspěvek od vmille » 09.07.2009, 22:20

Nez jsme dali na Robertovo 200SX s T25 HKS SSQV tak pri pusteni plnynu vzduch stekal do filtru a bral sebou olej ze spatneho turba. s BOVem neni problem. Ma velke IC a proto mnouzstvi vzduchu co se vracelo bylo velke. Mozna se najdou auta kde jsou takove pomery ze BOV neni potreba.

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: BOV

Příspěvek od mauglie » 23.07.2009, 15:26

Co ten Synapse Bov, má už někdo praktické zkušenosti?

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: BOV

Příspěvek od buky300zx » 23.07.2009, 20:14

Tomita,uz o tom pisal.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Sergeii
user
Příspěvky: 357
Registrován: 02.05.2009, 18:36
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od Sergeii » 27.07.2009, 23:54

já to nechápu,píšete tady někdo,že AFM si ten vzduch spočítala a tak přes BOV uteče ten onen spočítaný vzduch a směs je pak bohatá ... ale přece když se dá noha z plynu nebo prostě,když se zavře klapka , tak ten vzduch přece uteče i přes filtr ne ? když turbo netlačí,tlak se vrátí přece i normálně zpátky přes AFM a ta si pak teda počítá novej vzduch ... nebo se při zavřený klapce tlak zasekne mezi klapkou a turbem,to je blbost ne ? a přece se nezastaví 20 cm od AFM , takže si myslim že stejně ten vzduch uteče přes AFM a ona pak počítá novej ... :?: :?:

pokud se šeredně mýlím,tak se nezlobte ;)
Obrázek
Project "Silvia" ( simply_Black&White_200sx ) ... Show is going on ... :D

Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: BOV

Příspěvek od Kentoya » 28.07.2009, 18:24

Conrad píše:V příspěvku nahoře píšete že se nestačí otevří čemuž bych i věřil ale vzápětí že tu životnost prodlužuje už na 0,7 bar. Na druhou stranu na mírne nestandardních podmínkách u T28 bez bovu bych čekal pomalejší destrukci turba a větší výdrž turba. Že by v tom ten bov hrál takovou roli se mi nechce věřit.

Tak stačí se membránový nebo pístkový /obyčejný/ bov otevřít nebo ne. A nebo to je tak, že nestačí a pomáhá z části už jen ten dojezd.
pokud se zamyslím na slovy na mírne nestandardních podmínkách u T28 tak ona T28 na S14ce tlačí 0,4 bar a je tam bov, 0,8 bar bez bovu bych řekl že už skoro extrém oproti serii

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: BOV

Příspěvek od Elviiis » 07.08.2009, 19:11

mno pouzivam bov na vsech autech a nikdy jsem nemel problem ani s turbem ani s volnobehem ani s nicim... do dalsiho auta s turbem ho dam a tecka... smysl to ma i pomalu rotujici lopatka turba je pro vzduch proudici proti nemu stena a pokud je vzduch schopnej behem nekolika milisekund prekonat tuto stenu musi to bejt pecka 8) co se UK tyce... nechci je nejak schazovat ale lide s uk ci treba USA neumi pouzivat tolik hlavu jako mi vyuzivam udaje ze zapadnich for jen proto abych vedel kde co najdu a nehledal to hodinu v garazi tod vse. verim cloveku s prezdivkou taboo a to hlavne proto ze je to cech... pouzil ceskej mozek a americke moznosti coz je skvela kombinace... jen tak mezi nama vymysleli snad Amici nebo UKacka neco co nekdy fungovalo? nebo vsechno so kdy "vynalezli" bylo prevzato z cech ruska nemecka apd? viz raketa pro cestu do vesmiru kontaktni cocky nebo odlevani hliniku :D neverim tomu ze jedina americka raketa je americka vsechno je to ukradeny z ruska :mrgreen: delam v us firmne (uz druhe) a bez nadsazky muzu rict ze co se technickeho mysleni tyce jsme o 20let napred...

proste hezky cesky pokud se mi nekde vytvori tlak jako krava kterej pak majzne zpatky do tech lopatek co ho tam pred tim dostali (pochopitelne v druhem smeru) tak to je axialni supa jako krava a neco to s tim logicky musi udelat a urcite ne nic dobreho :D
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 hostů