Nenatlačí plný boost

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Nenatlačí plný boost

Příspěvek od vrtas » 16.04.2010, 20:10

Mám trochu problém.
Nastavil jsem na EBC ( mám starý Apexi AVCR ) tlak 1Bar, ale turbo nejde přes 0.74Bar.
Kontroloval jsem různý podtlaky, přepáskoval jsem trubky od IC, vyměnil bov ale pořád se přes 0.7 nechce hnout.
V ecu je H-Dev stage1, ale nešlo to přes 0.7 už předtím ( zkoušel jsem 0.8 )
Vím že tu někdo měl ten samý problém a měl mám pocit ten samý EBC co já, ale nemůžu to najít.
Čím by to mohlo být?
Díky

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od Martin_534 » 16.04.2010, 21:06

vyřadil si seriovej ebc? a jak si to vůbec zapojil?

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od vrtas » 16.04.2010, 21:37

Sériovej solenoid na tlak jsem vyhodil uplně pryč.
Pak tam je nějakej boost sensor ze kterýho vede plast. trubička a na ní se pravděpodobně navlékne nějaká hadička, ale bylo to ulámaný a poslepovaný, tak jsem to odpojil.
Solenoid mam zapojenej do actuatoru a druhej vývod s hadičkou jde před klapku.

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od pablo » 16.04.2010, 23:36

ivan nissan to tu riesil ale pokial viem mal to derave jak sitko tak preto mu to nechcelo tlacit

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od kenivruh » 19.04.2010, 09:12

vrtas píše:Sériovej solenoid na tlak jsem vyhodil uplně pryč.
Pak tam je nějakej boost sensor ze kterýho vede plast. trubička a na ní se pravděpodobně navlékne nějaká hadička, ale bylo to ulámaný a poslepovaný, tak jsem to odpojil.
Solenoid mam zapojenej do actuatoru a druhej vývod s hadičkou jde před klapku.
Nemas nahodou CA? Jaky seriovy solenoid a jaky boost sensor? Druha hadicka PRED klapku?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od vrtas » 19.04.2010, 09:55

Mám SR. Elektriku komplet z s14 taky.
Obrázek
Na tom obrázku je to popsaný. Akorát tu hadičku hadičku před klapkou mám skoro před klapkou :D protože mám fmic. Není to ta silnější hadice, ale podtlaková přijde mi. Prostě ta co jsem zakroužkoval na obrázku.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od kenivruh » 19.04.2010, 10:25

Ok. Tak sprav test ze odpojis hadicku od aktuatora, takze pojdes na max co da turbo. Samozrejme hned das nohu z plynu ak ti boost vyskoci vysoko :lol:
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od J3tb0Y » 20.04.2010, 23:43

no ja mam ten isty ebc a mam to takto
Obrázek
a snimac boostu mam zapojeny na fpr skusim vyskusat co to spravi ked tento snimac odpojim ale zda sa mi ze v manuale bolo nieco o tom pisane ze bez neho to nejde cez urcity tlak
Obrázek
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od vrtas » 21.04.2010, 17:27

Na tom avcr solenoidu mám jenom dva vývody. Resp. tři, ale daj se použít jen dva. Jeden zbylej je volnej.
http://j.imagehost.org/0651/CIMG3941.jpg
Ten boost snímač nevím jestli mám zapojenej na fpr, tím si nejsem jistej. To se musim podívat až budu u auta

Kdyžtak to zkus, byl bych ti moc vděčnej :wink:

Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od raziel » 21.04.2010, 18:56

vždycky jak jee problém při nastavování tlaku atp, musíš první zkusit jak říká Kenivruh, odpoj všechno řízení od aktuatoru a nechej ho komplet odpojeny - uvidis jestli je problem v rizeni boostu nebo turbu samotnem (respektive jeslti nemas boost leaky nekde v sani atd... pak napis jestli ses s tlakem dostal vys...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od tamo » 22.04.2010, 13:19

Mam tiez tento EBC,solenoid som zapojil: jeden koniec do actuarora, druhy do turba, treti ide priamo do atmo. A cidlo tam kde FPR cez Tcko. A kolko percent si nastavil na 1b tlak? kolko ti tlaci s vypnutym EBC?
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od vrtas » 23.04.2010, 17:27

tamo píše:Mam tiez tento EBC,solenoid som zapojil: jeden koniec do actuarora, druhy do turba, treti ide priamo do atmo. A cidlo tam kde FPR cez Tcko. A kolko percent si nastavil na 1b tlak? kolko ti tlaci s vypnutym EBC?
Ani nevím že tam ty procenta jdou navolit. To by nemělo ne? Vždyť to ukazuje jenom vytížení vstřiků, nebo ne?

Každopádně odpojil jsem EBC a hadičku od actuatoru a světe div se.. Zašláp jsem plnej, natlačilo se na 1.1b a pak přišla rána :mrgreen:
Vystřelila mi trubka u IC a praskla mi rovnou nárazník :mrgreen:
http://j.imagehost.org/0216/Sn_mek_040.jpg

Takže je asi v prdeli ebc solenoid nebo je zasviněnej. Čím a jak bych ho měl zkusit vyčistit?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od kenivruh » 26.04.2010, 09:02

Mas to zapojene spravne? Keby si nemal, tak tu je navod http://www.alltrac.net/manuals/AVC.htm
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od tamo » 26.04.2010, 10:40

ano ved na EBC si musis nastavit aj typ motoru, a atd. k tym precentam, napr ak seriovo tlaci 0,4b tak a chces tlacit 1b tak nastavis 70% aby actuaror drzal klapku v turbe. Ale pozri si najprv manual a nastavit to ide urcite vsak je tusim iba jedna takato verzia.
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nenatlačí plný boost

Příspěvek od vrtas » 26.04.2010, 15:18

No to jsem dobrej kus debila, protože jsem si toho při zapojování v manuálu nevšiml...
Tak to zejtra musim nastavit.
Jen ještě, jaký má sr20det z s14 vstřikování? Soudobý? ( je to kvůli tomu nastavení ).
To by teda mohla bejt příčina proč mi to nechce natlačit víc než 0.7 kvuli ''nastavení'' toho vstřikování v ebc.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 153 hostů