El. 3 bodove pasy

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Mirek » 04.05.2010, 15:20

Nevite nekdo jak presne funguji ty 3 body Schroth s elektrikou? Vim ze pri otoceni auta pres boudu maji pas pritahnout. Funguje to tak i pri narazu nebo jen pri naklonech?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od remo » 04.05.2010, 15:52

maju taky maly polohovy snimac

napinaju sa uz pri roznych pohyboch auta. akceleracia, brzdy a prudke zmeny smery tiez
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Mirek » 04.05.2010, 16:05

ok to jsem potreboval vedet..diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Fizzbiker » 04.05.2010, 16:24

miro jake mas ty pasy tyto? http://www.riegger.cz/shop.php?show=63233

chtel bych prave neco s navijakem ale aby me to i pekne podrzelo v zatackach nebo pri brzdeni... a pevne pasy porad prenastavovat nechci...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Mirek » 04.05.2010, 16:30

jj tyhle akorat cerveny....je k tomu jeste takova mala krabicka s kde je to cidlo....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Fizzbiker » 04.05.2010, 16:37

aha tak cidlo je snad soucasti baleni jen neni na foto, btw cena stejna?

jinak chapu to dobre ze se proste zapnes a pak te to samo drzi utazene a supluje to funkci pevnych pásů?
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Mirek » 04.05.2010, 16:46

ne jen kdyz zapusobi nejaka bocni sila tak to nasponuje pasy....cena nevim, bral jsem je tenkrat z nemecka z ebay.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Awatar » 05.05.2010, 12:24

a taky je možnost vypínat ten naviák, takže sedneš připoutáš se, vypneš naviák a fungujou jako normál pevný pásy, potřebuješ vylézt zase to zapneš. Ale jde to používat i tak že se to dotahuje samo, ale to se podle mě člověk nemůže tak dobře dotáhnout.
S15 - JDM

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od remo » 06.05.2010, 08:28

mam take jedny na predaj...
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Fizzbiker » 10.05.2010, 07:30

Awatar píše:a taky je možnost vypínat ten naviák, takže sedneš připoutáš se, vypneš naviák a fungujou jako normál pevný pásy, potřebuješ vylézt zase to zapneš. Ale jde to používat i tak že se to dotahuje samo, ale to se podle mě člověk nemůže tak dobře dotáhnout.
to je fajn o to mi de protoze v beznam aute mit pevne pasy je pekne opruz prenastavujest uz kdyz si treba vezmes bundu... chci prave neco co zapnu a pak to uděla lock a drží mě to... takze toto je na to idealni ne? :) :) :)
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Martin_534 » 10.05.2010, 08:00

no já mám "šroty" s el. navijákem a dělal jsem to tak, že jsem si odbrzdil naviják, připoutal se, zabrzdil naviják a šoupnul si sedačku o zub dopředu a tím mě to pěkně přitáhno 8)

Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Fizzbiker » 10.05.2010, 08:05

Awatar píše:a taky je možnost vypínat ten naviák, takže sedneš připoutáš se, vypneš naviák a fungujou jako normál pevný pásy, potřebuješ vylézt zase to zapneš. Ale jde to používat i tak že se to dotahuje samo, ale to se podle mě člověk nemůže tak dobře dotáhnout.
to je fajn o to mi de protoze v beznam aute mit pevne pasy je pekne opruz prenastavujest uz kdyz si treba vezmes bundu... chci prave neco co zapnu a pak to uděla lock a drží mě to... takze toto je na to idealni ne? :) :) :)
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Awatar
user
Příspěvky: 1385
Registrován: 23.08.2006, 23:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Awatar » 10.05.2010, 14:38

Fizzbiker píše:
Awatar píše:a taky je možnost vypínat ten naviák, takže sedneš připoutáš se, vypneš naviák a fungujou jako normál pevný pásy, potřebuješ vylézt zase to zapneš. Ale jde to používat i tak že se to dotahuje samo, ale to se podle mě člověk nemůže tak dobře dotáhnout.
to je fajn o to mi de protoze v beznam aute mit pevne pasy je pekne opruz prenastavujest uz kdyz si treba vezmes bundu... chci prave neco co zapnu a pak to uděla lock a drží mě to... takze toto je na to idealni ne? :) :) :)
jj je.
Martin_534 píše:no já mám "šroty" s el. navijákem a dělal jsem to tak, že jsem si odbrzdil naviják, připoutal se, zabrzdil naviják a šoupnul si sedačku o zub dopředu a tím mě to pěkně přitáhno 8)
ale pořád 3" pásy se závodní přezkou sou lepší, se do nich i líp leze. Jenom si nesmíš nechat nic z dosahu. :lol:
S15 - JDM

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: El. 3 bodove pasy

Příspěvek od Martin_534 » 10.05.2010, 14:41

o tom žádná a do dalšího auta taky půjdou

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů