demontáž vstřiků ca18det

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od 935Baby » 20.08.2011, 21:41

No upřímě, není to zrovna rozdělávka na hodinu. Je to na několik hodin... :( a pokud nemáš ručičky velikosti standartního japonského mechanika, tak si i celkem zanadáváš :blackeye:

Co rozebrat? V podstatě vše co ti brání v tom abys vyjmul fuel rail... Kdyžtak ti řeknu zítra detaily až kouknu na motor co vše tam překáží...už si to z hlavy nepamatuju. Co si vzpomínám tak palivový regulátor necháš na fuel railu a jen odpojíš hadici. Doporučuju, když budeš mít FPR s lištou venku, tak vyměnít křížové šrouby za šroubky se šestihrannou hlavou...usnadní ti to pak potencionální demontáž na motoru (je tam pak špatný přístup)

Hlavně nezapomeň, že vždy při demontáži-montáži musíš vyměnit O-kroužky na vstřikách! A před montáží je lehce namazat motorovým olejem
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od MYSAK » 21.08.2011, 02:39

Musis dat stranou svazek dratu, sundat AAC a FCID ventily, vzpery mezi hlavou a sanim (luxusni pristup na srouby) pak povolit palivovou listu, chvili nadavat a je to venku. Za hodku to musis dat a za druhou zpatky :)

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od kenivruh » 22.08.2011, 07:41

Ak chces len menit vstreky tak nemusi ist lista uplne von. Robil som to nedavno, jedine riziko je ze moze spadnut dole jeden z tych 2 srobov co drzia listu. Cize opatrne povolovat az po posledny zavit, aby aspon trochu drzali. Keby dal nissan len o 2 zavity dlhsie sroby, tak by to bolo bez starosti. Ku srobom sa da dostat predlzovakom popod sanie. A este teda mam tu listu uchytenu len tymi dvoma srobami ten jeden od FPR uz som poslal do prec.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od MYSAK » 22.08.2011, 12:57

Jo to sem zapomel napsat diky za doplneni

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od Trinom » 22.08.2011, 21:16

podle mě nemusí, v životě jsem neslyšel o nikom, kdo by to dělal. sám jsem měl palivovou lištu několikrát dole a měnil jsem jen jeden, kterej jsem zprznil. Není s tím žádnej problém. Každopádně kontrolu to ale bude chtít.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od MYSAK » 23.08.2011, 05:35

Jo ja je taky nemenil.. pokud se netrhne pri demnotazi tak maznout olejem a sup s nim zpatky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od kenivruh » 23.08.2011, 14:24

Tiez nemenil ani jeden. Zatial netecie nic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od 935Baby » 27.08.2011, 09:40

Trinom píše:podle mě nemusí, v životě jsem neslyšel o nikom, kdo by to dělal
:mrgreen: já to tak praktikuju. Jinak pokud ještě za život motoru nikdy nebyli měněny tak bych nové dal. Guma stárne, obvzvláště v kontaktu s benzínem...

Většinou se strikně řídím servisním manuálem. Je pravda, že někdy jsou pravidla zbytečně moc přísná (aneb heslo: better safe than sorry), ale dost často to bude mít určitá opodstatnění... Třeba při testech 9 z 10 motorů kam dali použité O-kroužky byli OK ale ten 1 třeba chytnul...

Já, při mém štěstí, bych byl právě tím jedním motorem co chytnul. V tomhle směru mám peška, něco podcením a nafackuje mi to...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: demontáž vstřiků ca18det

Příspěvek od MYSAK » 27.08.2011, 18:06

Jo nissan se tim chrani. nicmene kdyz srovnam materialy gum ktery se delaly driv a ktery ted tak tam radsi necham ty stary nez abych koupil novy ktery vydrzej rok vzhledem k tomu jak na nich setrej :(

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 hostů