Repas Garrett 2560

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 19.11.2011, 17:05

Neviete niekto kde kvalitne repasuju Garrett 2560 466541-4 ?? Mam ho na CAcku od nova , najazdenych 5000km a strasne zacalo tlacit olej do sania . Vole ma ako ked som ho montoval , tlaci stale rovnako akurat ten olej vali jak svina .

Diky za rady

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od blázen » 19.11.2011, 17:09

GT turbům se ložiska repasovat nedají,spíš se podívej,jestli nemáš problém s tlakem a množstvím oleje.. ty kilometry..je to nový turbo.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 19.11.2011, 17:13

Tlak oleja mam 4 za studena a 1 za tepla je tam nove olejove cerpadlo . Restriktor tam nemam ziadny .

Uživatelský avatar
tomita
user
Příspěvky: 687
Registrován: 03.05.2006, 14:58
Bydliště: Praha/Mnichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od tomita » 21.11.2011, 08:52

pater píše:...Restriktor tam nemam ziadny .
upps...To bude ten problem. :?
Obrázek
S14a RB25

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 21.11.2011, 09:05

Uz si to aj ja myslim . :( :( Cim dlhsie hladam na nete tym viac ludi to potvrdi . len neviem preco to netieklo od zaciatku ? Neviete kde by som taku vecicku objednal ??

Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od jetoboy » 21.11.2011, 09:23

http://www.ebay.com/itm/Fitting-M11x1-0 ... 58907c2649

možná to je toto...nebo to koupit společně s opletenou hadicí...
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25

Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od J3tb0Y » 21.11.2011, 10:12

mam jeden doma keby si chcel
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 21.11.2011, 10:30

chcem :bounce: :bounce: mas SZ

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pablo » 21.11.2011, 13:39

len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor :D takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.

Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pater » 21.11.2011, 14:54

Mozno ma ale asi nestaci , lebo ked som vybral turbo tak som z neho vylial deci oleja z kompresorovej casti a odpar som mal do cat tank . Olej som mal 10W40 Mobil . Vsade na nete pisu ze pri gulickovych loziskach treba restrictor tak uz sam neviem. :? :?

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od pablo » 21.11.2011, 15:58

tak sup tam z restriktorom a uvidis no ale aby uz nebylo neskoro

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od DragonART » 21.11.2011, 16:50

Zeptám se tak trochu mimo.. CA má restriktor v bloku pokud se pamatuju tu debatu z tady, ale ten tlak kterej on propustí je stále vysokej na kuličkový turba?

Pablo jak to je u SRka prosimtě?
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od blázen » 21.11.2011, 17:28

Marat někde psal něco ve smyslu to, že výrobce garret by měl doporučit restriktor pro konkrétní motor... Pokud si dobře pamatuju
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od DragonART » 21.11.2011, 18:12

blázen píše:Marat někde psal něco ve smyslu to, že výrobce garret by měl doporučit restriktor pro konkrétní motor... Pokud si dobře pamatuju
Jo něco takoveho si taky matně vybavuju.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Grassell
user
Příspěvky: 826
Registrován: 17.07.2011, 18:18
Bydliště: Praha

Re: Repas Garrett 2560

Příspěvek od Grassell » 21.11.2011, 19:23

Ja si myslým ze serioví restriktor bohatě stačí, pokud tam je. A co odvod oleje z turba neni to někde přiškrcený třeba v ohybu???

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 hostů