výměna open difu S13 za VLSD S 14
výměna open difu S13 za VLSD S 14
dotaz pro zkušenější,
nemáte někdo zkušenost s výměnou sériového difu za VLSD z S14 ?
předem díky za radu václav
nemáte někdo zkušenost s výměnou sériového difu za VLSD z S14 ?
předem díky za radu václav
Nissan 200 SX 90´ CA18DET - letní víkendovka
Subaru Legacy sedan 90´ EJ 22 - zimní řádění
Subaru Legacy sedan 96´ EJ 20 - dojeto na dráze
Suzuki Swift 96´1.3i 55kW - dojeto na dráze
Suzuki Swift a VW T4 2.5 TDi - daily cary
VW Passat 09´ 2.0TDi 4x4
VW T4 plechovka 94´ 1.9 TD náhradní daily a lepší něž tahat vlek
Favorit pick up 1.6 Mpi AEE felda cca 55kW/600kg rece car project
Lada 1200 73´ - SOLD
Lada 1500 79´ 79tis. km komplet original
........... a spousta dalších strojů :-)
Subaru Legacy sedan 90´ EJ 22 - zimní řádění
Subaru Legacy sedan 96´ EJ 20 - dojeto na dráze
Suzuki Swift 96´1.3i 55kW - dojeto na dráze
Suzuki Swift a VW T4 2.5 TDi - daily cary
VW Passat 09´ 2.0TDi 4x4
VW T4 plechovka 94´ 1.9 TD náhradní daily a lepší něž tahat vlek
Favorit pick up 1.6 Mpi AEE felda cca 55kW/600kg rece car project
Lada 1200 73´ - SOLD
Lada 1500 79´ 79tis. km komplet original
........... a spousta dalších strojů :-)
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
S14 ma jiny uchyceni k napravnici u vstupu. 13 na tvrdo, 14ka ma silentbloky, potrebujes tam delsi srouby a mozna i ty silenty, zalezi jakej diff koupis.. ja si delal "silentbloky" ze zeleza jinak zalezi vymena v pohode. A jeste jedna vec tam je a to ze S14 ma delsi prevod toho diffu
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
jak pise mysak........co se zadni casti tyce, staci prehodit zadni dekl, ten pasuje.
Pokud mas non ABS S13 diff a budes davat S14 diff, ktery je na 99% abs, potrebujes vymenit i kardan. Jinak vse bude pasovat.
Pokud mas non ABS S13 diff a budes davat S14 diff, ktery je na 99% abs, potrebujes vymenit i kardan. Jinak vse bude pasovat.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
A nestačí ten 14kový rozebrat a dát ten vlsd střed do s13 obalu a celého zbytku ?.....Pasuje to ?
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
Pasuje, ted sem to delal a dokonce i vule se nijak nehly.
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
No tak to je asi nejjednoduší řešení ne
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
Jak se to veme.. prehodit dekl nebo sundat dekl, povolit domky lozisek, vytahnout stred, povolit velkej talir s ozubenim, to samy jeste jednou, prohodit stred, prisroubovat talir (srouby lepit) sesadit a nandat dekl..
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
Tobe prijde jednodussi rozebrat celej diferencial nez prehodit dekl a dat 2 delsi vysokopevnosti srouby? Zajimave200sxfabi píše:No tak to je asi nejjednoduší řešení ne
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
Do teď jsem žil v domnění že nelze použí s14 skříň pro s13 nápravu takže ano považoval jsem to za nejednoduší...pokud lze použít s14 skříň pak je samozdřejmě jednodušší to co jsi napsal
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: výměna open difu S13 za VLSD S 14
Vsak v pohode, od toho tady forum je
Diferak je R200, skrin je totozna se vsemi vozy co maji toto znaceni. U novejsich je jen ten zadni dekl jinej a ty dva srouby co ho drzi jsou delsi u S14. Ja mam na svem treba Z32 N/A diff.
Diferak je R200, skrin je totozna se vsemi vozy co maji toto znaceni. U novejsich je jen ten zadni dekl jinej a ty dva srouby co ho drzi jsou delsi u S14. Ja mam na svem treba Z32 N/A diff.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde