problém Ca18det po GO

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

problém Ca18det po GO

Příspěvek od SalliEry » 11.07.2016, 05:10

Ahoj, mám problém se svým CAčkem, motor po kompletní generálce, turbo po repasu.. Za jízdy se zdá být vše v pořádku, ale na volnoběh začne hrozně hulit. Za studena po nastartování nic a po chvilce ježdění, když zastavím někde na křižovatce, tak za mnou není vidět. A celkem se to střídá, chvilku hulí pak popojedu a zas nic. I když zastavím a nechám to, tak to třeba minutu hulí pak zas minutu nic a takhle se to střídá.
Dokázal by mi někdo poradit ? Díky

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od kenivruh » 11.07.2016, 07:31

mne to takto ako popisujes, hulilo ked som mal zapchatu hadicu odvetravania motora. bol to biely dym.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od SalliEry » 11.07.2016, 07:50

Ano, přesně tak, bílej dým. Takže by to mohla být ta hadice co je vyvedená pod sáním ?

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od raddy » 11.07.2016, 10:17

ak mas seriovy pcv,tak tento odvetrava motor na volnobehu podtlakom. skor to vyzera na tesnenie v turbe. odpoj hadicu odvetrania vyfukovej vacky a upchaj ju prstom,ak to prestane dymit,je to tesnenie. ale najprv over ze nemas moc oleja v motore.

Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od SalliEry » 11.07.2016, 17:25

Ano, v motoru bylo asi o litr víc oleje, to jsem zjistil včera. Okamžitě jsem upustil a zkoušel jezdit, ujel jsem asi 100km a pořád stejné. Tak právě nevím jestli je to tím a mám to jen nechat vyhulit, nebo to řešit.

Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od SalliEry » 12.07.2016, 06:57

raddy píše:ak mas seriovy pcv,tak tento odvetrava motor na volnobehu podtlakom. skor to vyzera na tesnenie v turbe. odpoj hadicu odvetrania vyfukovej vacky a upchaj ju prstom,ak to prestane dymit,je to tesnenie. ale najprv over ze nemas moc oleja v motore.

Tak jsi měl pravdu. Turbo K.O. :?

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od kenivruh » 12.07.2016, 07:13

SalliEry píše:
raddy píše:ak mas seriovy pcv,tak tento odvetrava motor na volnobehu podtlakom. skor to vyzera na tesnenie v turbe. odpoj hadicu odvetrania vyfukovej vacky a upchaj ju prstom,ak to prestane dymit,je to tesnenie. ale najprv over ze nemas moc oleja v motore.

Tak jsi měl pravdu. Turbo K.O. :?
nato ze je po repase...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od raddy » 13.07.2016, 15:54

aj spravne zrepasovane turbo odide behom chvile,ak bolo moc oleja,mohol byt zly odtok oleja z turba,olej sa mohol prehriat a nemazat ako ma a turbo je v haji za par km...je dolezite zistit co presne sa s turbom stalo a najst pricinu,aby sa to neopakovalo.

Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od SalliEry » 26.07.2016, 11:38

raddy píše:aj spravne zrepasovane turbo odide behom chvile,ak bolo moc oleja,mohol byt zly odtok oleja z turba,olej sa mohol prehriat a nemazat ako ma a turbo je v haji za par km...je dolezite zistit co presne sa s turbom stalo a najst pricinu,aby sa to neopakovalo.
Nevím jak dál, u nás problém nevidím. Poslalo se turbo zpět a tam mi řekli že je naprosto v pořádku. Přitom má takovou vůli že lopatky cinkaj o stěny. To přece není možný.

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od raddy » 26.07.2016, 12:02

ak sa dotykaju lopatky steny, turbo samozrejme vobec nie je v poriadku....ako reagovala firma na tento drobny detail?

Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od SalliEry » 27.07.2016, 19:01

raddy píše:ak sa dotykaju lopatky steny, turbo samozrejme vobec nie je v poriadku....ako reagovala firma na tento drobny detail?
Reagovali tak, že je turbo naprosto v pořádku. Že vše odzkoušeli a vše ok. Říkal jsem si okej, asi ho dají do pořádku a pošlou ho nazpět aby si zbytečně nešlapali po jménu. Ale turbo je stále ve stejném stavu, chytim hřídel a lopatky zvoní o stěny když zatočím drhne. Takovou vůli nemělo snad ani když jsem ho tam posílal poprvé.

Uživatelský avatar
Ajs
user
Příspěvky: 232
Registrován: 25.05.2008, 17:14
Kontaktovat uživatele:

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od Ajs » 28.07.2016, 08:26

Krásnej přístup firmy. :lol: Pokud je turbo v takovým stavu, tak by mě zajímalo jak podle nich vypadá turbo co je špatný.
Nissan 200sx s13 CA18DET

Nissan Primera P11 SR20DE

krupic
user
Příspěvky: 90
Registrován: 19.10.2014, 16:57
Bydliště: Výhledy

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od krupic » 12.08.2016, 12:18

Tak tohle me moc netesi stejnej problem motor po generalce a zacal tohle delat doufam ze to nebude to sami myslel jsem ze je to kvuli tomu genialnimu vyfuku se ctyrma koncovkama ve tvaru pisoaru jak tam vzdycky naprselo a ja jel a kdyz sem to trochu roztahl tak to pak kourilo na volnobeh strasne bile a pak to prestalo ikdyz sem znova tomu trochu dal tak uz to nekourilo pak sem sundal vyfuk a jel s tim jen jednou a to to trochu kourilo bile ale to byla zase zima a motor byl studenej takze podle me celkem normalni. A ted naposledy byl problem se startovanim a byl citit benzin z vyfuku az nakonec auto vubec nechytlo tak se nastavil odtrh a zase to bezi nebo aspon to mi rekl lakyra kterej na tom aute ted dela.
Obrázek

Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od SalliEry » 13.08.2016, 23:40

Byla vydřená hřídelka na turbu. Nejspíš od nějaké nečistoty. Nakonec to celkem dobře dopadlo, museli jsme tedy zajet do firmy osobně a domluvit se na nějakém řešení. Protože se samozřejmě těžko dokazuje u koho byl problém v této situaci..Tento týden má turbo dorazit, tak doufám že už se konečně svezu. :bounce:

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: problém Ca18det po GO

Příspěvek od raddy » 14.08.2016, 06:52

kvoli necistote tazko,kvoli zlemu mazaniu urcite...ak sa nenajde dovod,turbo tak skonci znovu. s oskou sa meni aj turbina,cize lacne to nie je...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů