repase hlavy

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

repase hlavy

Příspěvek od Hynek » 03.10.2005, 11:18

přes zimu chci zrepasovat hlavu. tlaky mam 8,9,9.5,9.5 což není nic moc, když necham přebrousit sedla a ventily tlaky se srovnaj to mam vyzkoušený,ale budou nanejvýš tak 9,5-10 barů. Chtěl bych ještě vyměnit kroužky, má to ale smysl bez výbrusu? někdo tvrdí že to pomůže,(tlaky se zvednou) ale nejsem si jistej, co si o tom myslíte?

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.10.2005, 12:14

určitě ne, už sem takový motory viděl a oba dopadli tragicky

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.10.2005, 20:22

Rozhodne nedoporucuju udelat polovicatou praci - to, co udelas, vydrzi, ale to, co neudelas, odejde o to driv. Zeptej se libovolneho motorare. Udelas vrsek, zvednou se tlaky, odejde klika. Udelas spodek, odejde vrsek...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.10.2005, 22:12

v každým případě, pokud vyměníš kroužky, musíš ten motor aspon, ale opravdu minimálně 2000 km netočit nad 3500 +- 500 ot at si sednou, a další 2000 nejít zbytečně nad 5000 ot když tak jen chvilkově.
jinak kroužky ti moc nepomůžou, pokud budeš mít hodně vychozený válce, popř. poškrábaný. Určitě se ale vyplatí podívat na šály, pokud bude vůle, nebo nebudou zcela hladký jak nový, odrovnáš kliku na 75%, pokud bude klika jak nová a mírně jetý šály vyměn i šály a máš celkem jistotu 75% že to motor přežije, jinak ideální, přebrousit kliku, šály s výbrusem, výbrus hlavy, nový písty na výbrus, nový kroužky taktéž a máš klid. A úplně nejlepší řešení zajet do deutch koupit dvoukilo do 1000 eur, na kterým si předem změříš komprese, dotlačit ho sem a motory přehodit, a prodat na náhradní díly 8)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 03.10.2005, 22:21

jenže to právě hynek udělal, to už by měl 3 :-)

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.10.2005, 22:28

myslíš 3 dvoukilo a jestli jo tak si měl na tom druhym změřit v reichu komprese, jinak do třetice všeho dobrého :P :D

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 03.10.2005, 22:28

Jen podotykam, ze obcas byvaji valce vydrene do elipsy a ani nove krouzky nepomuzou...

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 03.10.2005, 22:30

prdelky :)
je jasný že jeto nejlepší udělat komplet, samozřejmě je to otázka peněz, druhá věc je že to budu zajíždět a příští rok se zase nesvezu. takže přes zimu udělam tu hlavu a uvidíme. až se rozhodnu pro výbrus pudu do kovanejch pístů a převrtam

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.10.2005, 22:47

když kovaný písty, tak kovaný ojnice (H) a ještě lepší z titanu, a když kovaný ojnice, tak kovaná klika, a když klika tak titanovej setrvák a když setrvák, tak radši nisan skyline :P

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 03.10.2005, 22:53

myslíš 3 dvoukilo a jestli jo tak si měl na tom druhym změřit v reichu komprese
komprese sem tam měřil byli všechny kolem 10b,motor šlapal jak hodinky. pak sem ale udělal výplach nějakou sračkou a tlaky byly v prd...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.10.2005, 23:05

s těma sračkama mám taky svoje zkušenosti, ale zaujala mě ted jedna nová sračka, nejdřív na ni musím najít kontakt a pak ji prdnu do avie, je to cosi z finska a jedná se o o elektrochemické nanášení kovokeramické vrstvy na stěny válců za chodu motoru a zároven se tím snižuje tření, ale do dvoukila bych to zatím nedal

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 03.10.2005, 23:15

no sem zvědavej vyzkoušej to o kolik se zvednou tlaky, už sem tam taky něco takovýho lil nejakýho MR.doctora ... ale řek bych že už je to pryč ...
tlaky po 3 měsících zase klesly tak o 0,5baru na každym válci

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 03.10.2005, 23:22

právě proto mě zaujalo "elektrochemické nanášení kovokeramické vrstvy na stěny válců za chodu motoru" že to není umělá hmota jak u jinejch sraček, která se vychodí a potom je to ještě horší

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 04.10.2005, 12:18

Hynek píše:...motor šlapal jak hodinky. pak sem ale udělal výplach nějakou sračkou a tlaky byly v prd...
Kdovi, co v tom motoru bylo. Jestli nejaka teflonova sr*cka na zvednuti komprese, ktera se vyplachem vymyla a pak se teprve ukazal skutecny stav motoru...

Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Heini » 04.10.2005, 14:15

Hynek

Tak koukám že nejsem sám na další generálku.
Po spodku jsem zase v prdeli!!!
Min 2000km do 3000ot/min je pro mne oříšek, holt se neudržím a šlápnu na to a ne jednou. :roll:
A jak se říká za blbost se platí.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů