BOV

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

BOV

Příspěvek od blázen » 27.02.2006, 21:35

Než přijde jaro,...pokud přijde :lol: , se chystám koupit BOV,proto prosím o pár technických rad na tohle téma,..koupit? nekoupit? proč ne?, klady..zápory, co koupit,kde umístit atd....všichni co maj BOV tak o tom určitě něco vědí a i ti co ho nemaj,..
Předem děkuji za OT :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 27.02.2006, 22:16

no moj nazor je viac menej negativny, ak by si chcel mozem ti na pokusy moj bov darovat, maximalne tam bude treba dat nove O kruzky na piest...mal by byt dokonca dvojpiestovy.....

debaty na tuto temu tu uz boly aj s podrobnymi pre a proti, skus si ich vyhladat...

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 27.02.2006, 22:18

já ho tam dal, ale dokážu řadit tak rychle, že ho nepotřebuju

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 27.02.2006, 22:22

Ja mam taky, ale ten kdo ho videl ( a zasmal se) vi, ze ten muj je uplne na ho.... Ale planuju nejakej poradnej casem sehnat.

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 27.02.2006, 22:24

Kentoya píše:já ho tam dal, ale dokážu řadit tak rychle, že ho nepotřebuju
Obrázek

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 27.02.2006, 22:24

no name nevidels tak se nerehtej, nebo ti to zustane

Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name » 28.02.2006, 07:23

Kentoya píše:no name nevidels tak se nerehtej, nebo ti to zustane
Rikas,ze mas bezsynchronni sekvenci jo :lol:

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 28.02.2006, 07:27

No_name píše:
Kentoya píše:já ho tam dal, ale dokážu řadit tak rychle, že ho nepotřebuju
Obrázek
hehe to je peknej smajl tak nejak vystiznej :wink:

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 28.02.2006, 08:19

martin mi tady jednou psal ze s13 nema v seriovym stavu bov. Ale vsechny verze sr20det ho mely.. on ho teda nema jenom ten vas ca18? Origo sr20det bov je ten, co neodpousti pretlak do vzduchu, ale do pred turbo a rika se mu bypass, recycle.. ? ja jsem prave koupil tenhle seriovej bov z avenira - nechtel jsem za to utracet tolik penez a tenhle origo mi prej bude vklidu stacit.

Pry je velkej rozdil mezi bypass a open bovem - teda aspon pro muj motor a managment potrebuju ten bypass. Chapu to tak, ze ecu by po odpusteni vzduchu bovem tvorila chvili moc bohatou smes.

je to tak?

btw ten origo avenier me stal $35 ale jeste je na ceste

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 28.02.2006, 08:23

mikyc píše:martin mi tady jednou psal ze s13 nema v seriovym stavu bov. Ale vsechny verze sr20det ho mely.. on ho teda nema jenom ten vas ca18? Origo sr20det bov je ten, co neodpousti pretlak do vzduchu, ale do pred turbo a rika se mu bypass, recycle.. ? ja jsem prave koupil tenhle seriovej bov z avenira - nechtel jsem za to utracet tolik penez a tenhle origo mi prej bude vklidu stacit.

Pry je velkej rozdil mezi bypass a open bovem - teda aspon pro muj motor a managment potrebuju ten bypass. Chapu to tak, ze ecu by po odpusteni vzduchu bovem tvorila chvili moc bohatou smes.

je to tak?

btw ten origo avenier me stal $35 ale jeste je na ceste
je to presne tak, od slova do slova.... :wink:

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 28.02.2006, 08:30

tomu rikam bleskove rychla odpoved:) diq

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 28.02.2006, 08:36

já jsem zase příznivce bovu 8)

i když souhlasím s tím, co napsal mikyc
hlavní funkcí bovu by měla bejt ochrana turba před násilnym bržděním turba vzduchem, který se po uzavření klapky žene na druhou stranu skrz lopatky kompresoru ven
nehledě na to, že s bovem se mi sprintuje líp/rychlejc 8)

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 28.02.2006, 08:36

Jestli to dobre chapu, tak bypass je ze vyfuk BOV je zaveden zpet do sani pred turbo. Presne tenhle BOV mam je to ze Supry MK3, jen to mam volne ven.:-( A vypousi mi to mooooc vzduchu.

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 28.02.2006, 08:37

Goodziller píše:Jestli to dobre chapu, tak bypass je ze vyfuk BOV je zaveden zpet do sani pred turbo. Presne tenhle BOV mam je to ze Supry MK3, jen to mam volne ven.:-( A vypousi mi to mooooc vzduchu.
ty máš problém, že neni seřízenej a tím tam přisává nezváženej vzduch

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 28.02.2006, 08:39

No to je taky pravda, ale kdyby byl zapojenej zpet do sani, tak uz by to nemuselo blbnout.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů