SR20VE=>SR20VET
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
SR20VE=>SR20VET
Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: SR20VE=>SR20VET
Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: SR20VE=>SR20VET
Tohle vim . Jenze jak sem psal VET se daval jen do X-trail GT a bylo jich vyrobeno jen cca 500ks co sem se docetl na netu..takze je nemozny ho sehnat a kdyz uz cena je vyssi nez u RB26DETT. SR20VE se da sehnat jednoduseji, je levnejsi, tak potrebuju vedet jestli a jakym zpusobem z ni jde udelat VET verzi.kenivruh píše:Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).
Naposledy upravil(a) Mirek dne 09.01.2007, 13:52, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Myslim, ze tieto motory asi nepridu moc lacno (SR20VE tipujem na urovni 1500-2000 USD) a taktiez nezabudni, ze sa montovali napriec. Babrat sa s tymto motorom podla mna nema zmysel.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: SR20VE=>SR20VET
Aha tak sorry. Ale aspon nech su iny informovanyMirek píše:Tohle vim . Jenze jak sem psal VET se daval jen do X-trail GT a bylo jich vyrobeno jen cca 500ks co sem se docetl na netu..takze je nemozny ho sehnat a kdyz uz cena je vyssi nez u RB26DETT. SR20VE se da sehnat jednoduseji, je levnejsi, tak potrebuju vedet jestli a jakym zpusobem z ni jde udelat VET verzi.kenivruh píše:Ten motor (SR20VE) vyzera parametrovo dost dobre (150 kW/7200 otm). Ale v europe sa nepredava, zatial len Japan. To VE znamena variable lift and timing tzn. premenlivy zdvih a casovanie ventilov.Mirek píše:Muze mi prosim nekdo z lidi co maji kontakty a chut zjistit co vsechno je potreba na prestavbu VE na VET? Jestli se da pouzit spodek z DET a staci jen hlava atd? SR20VET bylo vyrobeno jen cca 500ks co sem cetl (X-Trail GT). Popripade na kolik by tato prestavba prisla i s porizenim SR20VE nebo hlavy z nej ( zalezi jakym zpusobem jde prestavba udelat) Moje anglictina je spatna...takze i kdyz sem net projizdel a na nejake debaty narazil, nepochytil jsem z toho udaje co potrebuju. Predem dekuju
Ten SR20VET vyzera este lepsie (206 kW,309 Nm).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET
Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
jj videl sem..jediny tovarne preplnovany motor s variabilnim casovanim ventilu. Upoutal moji pozornost uz drive, ale tenkrat to byla novinka...cekal sem ze se za ten rok cca se dostupnost motoru zlepsi :/ nasel sem jen jeden VET na prodej...3900dolaru plus dopravakenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET
Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
Naposledy upravil(a) Mirek dne 09.01.2007, 14:24, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Co moze byt dobry,ved majsterko v Nissane povedal ze 1,8 a 2,0 su omyl Nissanu.
Inak sorry za OT.
Inak sorry za OT.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Omyl nissanu byl uspesny prijimaci pohovor toho muze . Jinak si myslim ze ten technik ani nema paru ze ma nissan nejakou technologii VVL, takze bych jeho nazory vubec neresilbuky300zx píše:Co moze byt dobry,ved majsterko v Nissane povedal ze 1,8 a 2,0 su omyl Nissanu.
Inak sorry za OT.
Naposledy upravil(a) Mirek dne 09.01.2007, 14:27, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Otazka. To co pocut jemne pri tych vysokych otackach (ako si potom zanadava ) su detonacie ?kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET
Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
To se teprve koukni na vykonovou krivku....kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET
Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html
(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otmMirek píše:To se teprve koukni na vykonovou krivku....kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET
Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html
(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Jakou 1.8T myslis?kenivruh píše:Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otmMirek píše:To se teprve koukni na vykonovou krivku....kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET
Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html
(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
seriove turbo je vacsinou dimenzovane tak, ze jeho nastaveny preplnovaci tlak je zaroven aj priblizne maximalny aky dane turbo dokaze udrzat v celom rozsahu otacok. plniaci tlak sa samozrejme obmedzuje vzdy, ale skor kvoli zivotnosti turba a kvoli tomu, aby nemusela byt komplikovana regulacia tlaku turba kvoli plochej krivke krut. momentu. Cize tlak turba je rovnaky a vo vyssich otackach sa nezvysuje.kenivruh píše:Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otmMirek píše:To se teprve koukni na vykonovou krivku....kenivruh píše:http://media.putfile.com/9000RPM-200sx-SE-R-SR20VET
Ty kokso, tak to znie super. Ani si to sem nemal davat. Som ani nevedel, ze nissan robi taky dobry motor (v podstate ako honda k20a).
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html
(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
Ake je seriove turbo v tomto motore?
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
GT2560R cize GT28R.raddy píše:seriove turbo je vacsinou dimenzovane tak, ze jeho nastaveny preplnovaci tlak je zaroven aj priblizne maximalny aky dane turbo dokaze udrzat v celom rozsahu otacok. plniaci tlak sa samozrejme obmedzuje vzdy, ale skor kvoli zivotnosti turba a kvoli tomu, aby nemusela byt komplikovana regulacia tlaku turba kvoli plochej krivke krut. momentu. Cize tlak turba je rovnaky a vo vyssich otackach sa nezvysuje.kenivruh píše:Ten graf mi silne pripomina graf vykonu (priebehom) jednej nemenovanej 1.8T. Tiez tam mali taky plochy krutak od cca 1800 otmMirek píše:To se teprve koukni na vykonovou krivku....
http://www.nissan.co.jp/X-TRAIL/T30/001 ... index.html
(dole kliknout na odkaz s obrazkem grafu, zluta a cervena krivka)
Inak podla toho priebehu tipujem, ze kvoli plochemu krutaku obmedzuju plniaci tlak od 3200 otm. Inak by vyskocil na takych 340 Nm pri 4000-4500 otm.
Ake je seriove turbo v tomto motore?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den