K: Sedacky do S13

je nutný vysvětlení?! :)
Uživatelský avatar
Myo
user
Příspěvky: 161
Registrován: 31.08.2008, 16:34
Bydliště: SR

K: Sedacky do S13

Příspěvek od Myo » 17.07.2018, 07:12

Caute,
chcel by som do s13 lepsie sedacky ako seria, je realne, kupit nieco nove cca do 500€ za obidve na daily? Mali by byt sklapatelne, nie skrupiny.
Ak hej vietie doporucit?
Pripadne ked pouzite, tak co by bolo idealne?
Material by mal byt nejaka latka.

Diky za rady
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Woyta » 17.07.2018, 21:05

Predfacelift sedacky jsi zkousel?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
MYSAK
user
Příspěvky: 4186
Registrován: 08.07.2007, 19:26
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od MYSAK » 17.07.2018, 21:28

Preface kdyztak mam

Uživatelský avatar
Myo
user
Příspěvky: 161
Registrován: 31.08.2008, 16:34
Bydliště: SR

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Myo » 18.07.2018, 05:35

neskusal, je to znatelne lepsie?
Moje su dost vysedene a nemaju ziadnu oporu ani na chrbat ani na zadok, takze v sedacke dost lietam.
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od mauglie » 20.07.2018, 08:53

nebo můžeš zkusit sériové z S14, případně mám

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Woyta » 20.07.2018, 15:34

Možná bude trochu problém sehnat je u řidiče nerozdrbane a s nevydrolenym molitanem ale fungují dobře. Renovace kdyztak není myslím moc drahá.
Obrázek
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Myo
user
Příspěvky: 161
Registrován: 31.08.2008, 16:34
Bydliště: SR

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Myo » 20.07.2018, 23:48

vyzeraju dobovo, ked su pohodlnejsie ako face sedacky a drzia lepsie v zakrutach tak by to bolo vazne fajn upgrade. momentalne je to favorit.
S13 preface vs s14 latkove, ktore by boli lepsie?

Nema niekto skusenost aj s aftermarket sedackami? je to vazne shit kupovat nieco do 500€ nove?
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.

Uživatelský avatar
DragonART
user
Příspěvky: 1935
Registrován: 04.09.2007, 16:32
Bydliště: Pardubice

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od DragonART » 21.07.2018, 15:03

Ty preface sedačky taky nejsou žádná výhra. To že vypadají dobově a vypadají lepší ještě neznamená že taky líp drží tělo.. Naopak ty bočnice jsou celkem měkký takže to nijak nedrží v zatáčkách a stejně se budeš zapírat za volant :D Oproti facelifotvým jenom líp vypadají.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build

Uživatelský avatar
Myo
user
Příspěvky: 161
Registrován: 31.08.2008, 16:34
Bydliště: SR

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Myo » 21.07.2018, 18:39

Ok diky :D a tie z s14? Tam uz je citit nejaka opora?
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Fil » 21.07.2018, 20:02

Kdybych měl jistotu, že budu sedět stejně vysoko nebo níž a přitom se zachovají pojezdy, uvažoval bych o sedačkách z prelude, neseděl jsem v nich, ale vypadají, že by mohly fungovat... https://jalopnik.com/are-prelude-seats- ... 1796019914

Jinak si dej do googlu anglicky sedačky do s13 a vyběhne ti spousta inspirace, bohužel co jsem to tak pročítal, tak všude sedíš výše a to já nemůžu, osobně se mi líbí evo8 sedačky a nebyly ani nijak drahé když jsem se po nich kdysi díval, bohužel co jsem tak četl jsi o 3-4cm výše...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

Uživatelský avatar
Lancer
user
Příspěvky: 367
Registrován: 15.11.2007, 16:17
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Lancer » 21.07.2018, 23:04

Koupil jsem aftermarket a sedim desne vysoko. Budu to muset předělat.
Kup skořepinu a udělej si to podle sebe.
fun: 200SX S13 CA18DET
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE

Uživatelský avatar
Myo
user
Příspěvky: 161
Registrován: 31.08.2008, 16:34
Bydliště: SR

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Myo » 22.07.2018, 01:57

presne to nechem, aby som sedel vyssie, mozno kusok nizsie by nevadilo, ale take sedacky asi neexistuju. Skrupiny na daily nechcem, chcem jedine nastavitelne sedacky.
Vsetky sedacky co pozeram tak vyzeraju, ze maju vyssie sedenie ako tie v S13.
Fatk nema nikto na fore sedacky, ktore kupil a sedi sa v nich podobne vysoko ako v tych OEM a nie su to skrupiny?
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Woyta » 23.07.2018, 15:41

No mě boční vedení u preface celkem vyhovuje nicméně až budu dávat renovovat molitan, tak na bočnice použiju tvrdší.

Jinak už jsem viděl i odklápěcí skořepiny.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Myo
user
Příspěvky: 161
Registrován: 31.08.2008, 16:34
Bydliště: SR

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Myo » 23.07.2018, 22:07

nemas nejaky odkaz na tie odklapacie skrupiny? ako je to riesene a podobne?
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: K: Sedacky do S13

Příspěvek od Woyta » 24.07.2018, 10:17

It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 hostů