Obejdnavka z japanu

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.03.2008, 20:06

Koho sa pytas?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

blesk666
user
Příspěvky: 5
Registrován: 05.03.2008, 01:15

Příspěvek od blesk666 » 10.03.2008, 21:43

Pytam sa kohokolvek, viem ze sa tu pred casom robila objednavka, tak preto. kalkulujem ci si to doviezt sam alebo ma niekto lepsie kanaly a tym aj cenu.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 10.03.2008, 21:49

Objednavky na take veci sa robia vacsinou z japonska. Ked chces z USA tak odporucam cez tu firmu, co som pisal. Pozeram ze ten podvozok chces na Infinity G20 cize asi na primeru, ked sa nemylim.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

blesk666
user
Příspěvky: 5
Registrován: 05.03.2008, 01:15

Příspěvek od blesk666 » 11.03.2008, 00:04

Je mi to dost jedno odkial to bude, pisal si ze treba dat presny popis, kodove oznacenie... K tomu Tein tam je uvedeny kod, link som daval viac menej pre dalsie udaje. Na veci z USA nepotrebujem tu firmu. Zaujima ma skor ten dovoz z Japan co by vysiel plus tie kola. Ano je to na P11 GT. Vopred dik

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 11.03.2008, 19:25

Tak z objednavania z Japonska nic nebude. Ani Tein, ani Enkei Japonsko nerobia to co chces.

http://www.enkei.co.jp/jp/products/wheels/index.html

http://www.tein.co.jp/e/price_list/appl ... san_f.html
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 11.03.2008, 20:31

kenivruh píše:Tak z objednavania z Japonska nic nebude. Ani Tein, ani Enkei Japonsko nerobia to co chces.

http://www.enkei.co.jp/jp/products/wheels/index.html

http://www.tein.co.jp/e/price_list/appl ... san_f.html
Skoda chtel jsem se pridat. Budeme muset objednat u Amiku :( .

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 19.03.2008, 08:02

som tu dlho nebol ak to chces skusim zistit aj ja...ale nedam tomu vela sanci...ak to nenasiel keni...

toto je realny priklad toho ze japonske veci z ameriky nie su japonske...

...ostatne HKS europe mi odpisal ze s HKS okrem mena (cize naka franchise) nemaju absolutne nic spolocneho...a japonci nam tvrdia ze to je fakt lebo vsetko okrem japanu sa vyraba priamo v danom state...cize...tein z ameriky bude s najvetsou pravdepodobnostou vyrobeny niekde v amerike...a NIE V JAPANU...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.03.2008, 09:11

A tein v europe je od koho? :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 19.03.2008, 09:38

hehe...od niekoho z thaiwanu anebo z ameriky... :wink:

krasty
user
Příspěvky: 600
Registrován: 18.11.2006, 16:59
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krasty » 19.03.2008, 11:30

Takja si myslim ze i auta by me zajimalo kde jsou vyrobeny S14 a S13 pro Evropu. Ja mam Primeru GT vyrobenou v Holandsku a dovezenou do Cech k oficialnimu dealerovi nissanu, prvni prodej.

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.03.2008, 13:42

200SX boli urco robene v japan. Staci ti VIN a hned vies kde bolo auto robene ;)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od branbito » 19.03.2008, 14:09

Aj ja mam moju S14 vyrobenu v holandsku aspon to tak mam v technicaku
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.03.2008, 18:15

Daj VIN.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 20.03.2008, 10:13

já měl diahatsu v japanu v osace... prelude jsem měl taky z japanu... ale naši maj civica s anglie... 200sx jsem měl též tučím v TP japan... řekl bych že topmodely a sporŤaky se dělaj v Japanu a obyč kárky v evropě a v
USA...

jinak osobně bych raději výrobu japan... co jsem zatím držel v rukách USA tak hrůza a děs... jak malosériovka s garáže :roll:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 20.03.2008, 12:26

diky. :wink:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů