Apexi power intake kit

Kentoyův nápad - zde bychom mohli psát ceny na jednotlivé díly jak použité, tak slevy na nové u jednotlivých firem, nebo kdo co dokáže dotáhnout ze zahraničí
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

kenivruh píše:Urcite len nevytahoval hadicu. Kazdy predsa vidi co je AFM.
kdyz to rikas :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS »

Mirek píše:je prisroubovany primo k airboxu, pokud jsi ho jen vytahoval z hadice, vytahl jsi ho i s AFM
ale afm je prisroubovano na te zelezne trubce ne?
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

MIRIS píše:
Mirek píše:je prisroubovany primo k airboxu, pokud jsi ho jen vytahoval z hadice, vytahl jsi ho i s AFM
ale afm je prisroubovano na te zelezne trubce ne?
Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS »

no ano tam je afm,ja sundal jen ten plast proste airbox,diky za foto :wink:
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MIRIS »

prosim vas muzete mi rict cim to je,sundam airbox jen ty plasty,AFM je na svem miste jak je mozny ze to ma tendenci chcipat otacky klesnou vzdy tak na 500 a klesaji,kdyz vratim airbox spet tak je to v poho,no a obednal sem si KN kit,a bojim se ze kdyz ho tam namontuju mysto airboxu tak to bude chcipat,.
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Příspěvek od pablo »

jjaj jakmile dorazi kit pisni namontuju ti to
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

MIRIS píše:prosim vas muzete mi rict cim to je,sundam airbox jen ty plasty,AFM je na svem miste jak je mozny ze to ma tendenci chcipat otacky klesnou vzdy tak na 500 a klesaji,kdyz vratim airbox spet tak je to v poho,no a obednal sem si KN kit,a bojim se ze kdyz ho tam namontuju mysto airboxu tak to bude chcipat,.
No ja by som tipoval jednu moznost a to ze vzduch ide do sania sposobnom, ze obchadza senzor AFM. K nemu je vstup taky maly otvor v tom "zeleze" cize mozno vzduch sa tam nedostane a AFM nic nenameria.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Inak k tym kitom. Vacsina kitov priameho sania asi sposoby ochudobnenie zmesi. Na tej stranke co som hodil do odkazov, ako upravovali 300ZX tak po nahodeni Apexi vzrastol A/F pri 4200 otm z 11.5 na 12.3, co je teda dost.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

na s13 som vela krat skusal AFM bez filtra, priamo na klapke a pod a vzdy motor isiel normalne. povedal by som ze tu je pricina niekde inde...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Kit na S14 nova cena 3800 Sk.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Příspěvek od vmille »

Budu objednávat APEXI INTAKE filtr z anglie, na vánoce mi ho sestra přiveze.
Kdyby chtěl ješte někdo cena cca 1600 Kč.

http://cgi.ebay.co.uk/New-APEXi-Power-I ... dZViewItem

test:

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Uživatelský avatar
MaxX
user
Příspěvky: 1260
Registrován: 17.03.2006, 19:18
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxX »

vmille píše:Budu objednávat APEXI INTAKE filtr z anglie, na vánoce mi ho sestra přiveze.
Kdyby chtěl ješte někdo cena cca 1600 Kč.

http://cgi.ebay.co.uk/New-APEXi-Power-I ... dZViewItem

test:

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
já bych se přidal taky pokud to bude za tu cenu a dám to na AFM z Z32!
Obrázek
geegaladriel
user
Příspěvky: 217
Registrován: 21.09.2008, 01:49

Re: Apexi power intake kit

Příspěvek od geegaladriel »

Potreboval by som apexi power intake kit na s13. Nejdete niekto objednavat? Popripade poradte nejake e-shopy kde sa da zohnat za dobru cenu aj z dovozom. Dik
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Apexi power intake kit

Příspěvek od Lefa »

geegaladriel píše:Potreboval by som apexi power intake kit na s13. Nejdete niekto objednavat? Popripade poradte nejake e-shopy kde sa da zohnat za dobru cenu aj z dovozom. Dik
třeba http://www.rhdjapan.com/
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Odpovědět