Zapojeni BC

jak na to :-)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Zapojeni BC

Příspěvek od Mirek » 31.07.2007, 07:19

Obrazek zapojeni boost controlleru, treba se to bude nekomu hodit..
Obrázek
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo » 31.07.2007, 07:56

tu som skopiroval navod zo stranky Bidrin na ich MBC

Vstup do MBC se připojí na hadičku od kompresorové části turba a výstup z MBC se napojí na ovládací část wastegate. Utahováním regulačního kolečka ve směru otáčení hodinových ručiček se zvětšuje stlačení pružinky, která drží kuličku v sedle přípojky a drží tlak vzduchu, který by bez přítomnosti MBC proudil rovnou do wastegate. Předepnutím pružinky se posouvá okamžik, kdy se MBC otevře a přepustí tlak do wastegate, která začne odpouštět výfukové plyny okolo turba, přičemž se snižují otáčky turba a tím i jeho plnící tlak. Do chvíle, kdy se MBC otevře roste plnící tlak velice rychle – podle charakteristiky turba.

je ta schema co si tu dal spravna??
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 31.07.2007, 08:01

jedina hadicka od kompresorove casti turba jde do IC a pak do sani..a ma prumer cca 60mm :-D.... o jine nevim..to schema je dobre, ale ten navod od bidrina je nejakej pofiderni, nebo spis mozna nesrozumitelne napsanej.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 31.07.2007, 09:00

Navod od bidrina je ok. Ty mas T28 ta nema vystup na hadicku na regulaciu tlaku na housingu ako ma T25. Musis si ho tam dorobit, napr na tu prirubu na turbe, do ktorej mas zapojenu hadicu k IC.

BTW:. Na stranke garrett sa pise, ze actuator nema by zapojeny na sanie, pretoze membrana neni stavana na podtlak, ktory vznika v sani.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 31.07.2007, 09:02

hadicku si samozrejme mozes napojit aj kdekolvek pred klapkou. podtlak je len za klapkou.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 31.07.2007, 09:21

raddy píše:hadicku si samozrejme mozes napojit aj kdekolvek pred klapkou. podtlak je len za klapkou.
tak tak..u SR je vyvod v trubce cca 15cm pred klapkou a tam je to zapojene i original...jen mezi to vlozis MBC
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 95 hostů